Ένας χρήσιμος οδηγός με συμβουλές και ιδέες σχετικά με το πώς μπορείτε να φτιάξετε το πιο ιδιαίτερο και επιτυχημένο εστιατόριο για το ξενοδοχείο σας, που θα εντυπωσιάσει τους καλεσμένους σας
Τα εστιατόρια του ξενοδοχείου σας είναι ένα από τα πιο σημαντικά τμήματα που μπορούν να ενισχύσουν τις συνολικές πωλήσεις αλλά και τη φήμη του καταλύματός σας. Αυτό είναι το μέρος που όλοι σας οι πελάτες θα επισκεφθούν κατά τη διάρκεια της παραμονής τους (λόγω του πρωινού) και που μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στη συνολκή ικανοποίησή τους — με δεδομένο ότι έχετε φροντίσει να δημιουργήσετε την πιο αξιομνημόνευτη και ιδιαίτερη εμπειρία φαγητού.
Είναι, λοιπόν, γεγονός, ότι οι ξενοδόχοι έχουν την τάση να κάνουν πολλά λάθη, ακόμα και πριν αρχίσουν να κτίζουν ή να ανακαινίζουν τα εστιατόριά τους. Προκειμένου να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε το καλύτερο εστιατόριο για το ξενοδοχείο σας, οι ειδικοί της Hotelier Academy συγκέντρωσαν και παρουσιάζουν μια λίστα με χρήσιμες συμβουλές, που θα το μετατρέψουν στο ‘hot-spot’ του καταλύματός σας:
*Sponsored
Ένα πολύ συχνό φαινόμενο που παρατηρείται ευρέως στα ξενοδοχεία, είναι η μειωμένη κερδοφορία των επισιτιστικών τμημάτων. Παρόλο που ένα κατάλυμα μπορεί να έχει κάνει μια σημαντική επένδυση στα εστιατόριά του, τόσο η προσέλευση των πελατών όσο και οι κριτικές, δεν είναι στα επιθυμητά επίπεδα. Η απόλυτα εξειδικευμένη υπηρεσία Hotel Reporting, πραγματοποιεί ένα mystery visit στο ξενοδοχείο σας και στη συνέχεια σας παραδίδει ένα αναλυτικό report για όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου σας — συμπεριλαμβανομένων των F&B outlets. Το report αυτό:
Καταγράφει τα θετικά στοιχεία και πρακτικές που ακολουθούνται στα εστιατόριά σας
Εντοπίζει και αναλύει τα προβληματικά στοιχεία και δίνει απτές συμβουλές για τη βελτίωση των γαστρονομικών σας προϊόντων
Παραδίδει 100% προσωποποιημένα Upselling Tips σχετικά με την ενίσχυση των F&B πωλήσεών σας, την αύξηση του συνολικού τζίρου αλλά και την προσέλκυση περισσότερων θετικών κριτικών
1. Κάντε έρευνα αναφορικά με τι θα ήθελαν (ή περιμένουν) να φάνε οι πελάτες σας στο ξενοδοχείο σας, εστιάζοντας σε αυτά που έχει να προσφέρει η περιοχή σας
Πριν καταλήξετε στο concept & την κουζίνα που θα προσφέρει το εστιατόριό σας, είναι απαραίτητο να κάνετε μια ενδελεχή έρευνα σχετικά με το τι θα ανέμεναν ή θα ήθελαν να φάνε οι δυνητικοί πελάτες σας, κατά τη διάρκεια της παραμονής τους. Συγκρίνετε τα αποτελέσματα με τις διαφορές επιλογές για φαγητό που προσφέρονται στην ευρύτερη περιοχή και καταλήξτε σε ένα ανταγωνιστικό concept για το εστιατόριο του ξενοδοχείου σας.
Παράδειγμα: Εάν το ξενοδοχείο σας βρίσκεται στη Ρώμη, τότε το μόνο σίγουρο είναι πως οι πελάτες σας θα θέλουν να φάνε πίτσα! Καθώς, όμως, αυτό είναι κάτι που μπορούν πολύ εύκολα να βρουν σε κάθε μέρος της πόλης, και μάλιστα σε χαμηλές τιμές, φροντίστε να προσφέρετε στο ξενοδοχείο σας ένα διαφοροποιημένο είδος πίτσας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ακόμα και ‘μυστικές’ συνταγές, οι οποίες θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον και την περιέργεια των ταξιδιωτών και θα τους πείσουν να παραμείνουν μέσα στο ξενοδοχείο, προκειμένου να δοκιμάσουν την ξεχωριστή κουζίνα του εστιατορίου σας.
2. Δώστε ένα διαφοροποιημένο χαρακτήρα στο εστιατόριό σας, σε σχέση με το σχεδιασμό των υπόλοιπων χώρων του ξενοδοχείου
Επιλέξτε το κατάλληλο σημείο στο ξενοδοχείο σας και φτιάξτε ένα εστιατόριο που προσφέρει μια συνολικά ευχάριστη και πλήρη εμπειρία. Δοκιμάστε να διαφοροποιήσετε το design του εστιατορίου από αυτό του υπόλοιπου ξενοδοχείου, έτσι ώστε να δώσετε ένα καινούριο μέρος στους πελάτες σας για να ανακαλύψουν, το οποίο θα δώσει μια νότα ανανέωσης στην εμπειρία τους και θα παρουσιάσει μια διαφορετική πτυχή του καταλύματος.
Παράδειγμα: Εάν έχετε ένα beach resort, τοποθετήστε το εστιατόριό σας όσο πιο μακριά γίνεται από το κυρίως κτήριο. Αυτό, θα δώσει την ψευδαίσθηση στους καλεσμένους σας ότι αλλάζουν εντελώς περιβάλλον για τα γεύματά τους. Φροντίστε, επίσης, ότι το design του εστιατόριου να τονίζει στο μέγιστο βαθμό τα χαρακτηριστικά στοιχεία του προορισμού σας — στην προκειμένη περίπτωση, δημιουργήστε ένα παραθαλάσσιο εστιατόριο, υπογραμμίζοντας την εμπειρία στην παραλία.
3. Παρουσιάστε την τοπική κουζίνα και φέρτε τους καλεσμένους σας σε επαφή με τις ντόπιες διατροφικές συνήθειες
Το φαγητό (και, συγκεκριμένα, το καλό φαγητό), είναι απολύτως σημαντικό για τη διαμόρφωση της εμπειρίας των καλεσμένων σας και δίνει μια δυναμική ταυτότητα στον προορισμό σας. Το πρώτο πράγμα που περιμένουν να δοκιμάσουν οι πελάτες σας κατά την παραμονή τους, είναι η ντόπια κουζίνα και συνταγές. Ζητήστε από το Σεφ σας να ετοιμάσει ένα μενού που θα προσφέρει τουλάχιστον μια βασική εμπειρία τοπικού φαγητού. Φροντίστε να δώσετε τοπική πινελιά όχι μόνο στα a la carte μενού σας, αλλά και στο πρωινό. Αποφύγετε να φέρετε ξένες κουζίνες στα εστιατόριά σας, εκτός κι αν είστε απόλυτα πεπεισμένοι ότι έχετε καλύψει την εμπειρία του προορισμού.
Παράδειγμα: Εάν το ξενοδοχείο σας βρίσκεται στην Ελλάδα, φροντίστε να έχετε πάντα μια ‘Ελληνική γωνιά’ στο μπουφέ του πρωινού, με παραδοσιακά προϊόντα και συνταγές, όπως φέτα, μέλι και ελαιόλαδο. Επίσης, συμπεριλάβετε στα μενού των εστιατορίων σας τουλάχιστον κάποιες ελληνικές συνταγές, όπως την περίφημη χωριάτικη σαλάτα και τις σπιτικές πίτες, αλλά και πιο ‘ταπεινές’ γεύσεις, όπως την παραδοσιακή φασολάδα. Μπορεί να ακούγεται απλοϊκό για εσάς, αλλά οι καλεσμένοι σας θα το λατρέψουν!
4. Αποφύγετε να προσφέρετε πρωινό στο ίδιο μέρος που οι καλεσμένοι σας θα φάνε το μεσημεριανό ή το βραδινό τους
Το place identity είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν τη συνολική εμπειρία των πελατών σας. Το πρωινό συμπεριλαμβάνεται στις περισσότερες κρατήσεις σας, και οι ταξιδιώτες αναμένουν να λάβουν το καλύτερο δυνατόν! Καθώς η αίθουσα του πρωινού είναι το σημείο που οι πελάτες σας θα ξεκινούν τη μέρα τους, φροντίστε να επιλέξετε ένα άνετο, φωτεινό και ευχάριστο σημείο για να την αναπτύξετε. Παρόλα αυτά, όσο όμορφη κι αν είναι η αίθουσα του πρωινού σας, δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι σε κανέναν δεν αρέσει να τρώει βραδινό στον ίδιο χώρο που έφαγε πρωινό, καθώς κάτι τέτοιο δεν προσφέρει μια καινούρια και διαφοροποιημένη εμπειρία. Συνεπώς, αναπτύξτε το κυρίως εστιατόριό σας σε κάποιο άλλο σημείο, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι θα είναι μικρότερο. Άλλωστε, είναι πάντα καλύτερο να έχουμε ένα μικρό και απόλυτα επιτυχημένο εστιατόριο, παρά μια μεγάλη, ψυχρή και άδεια αίθουσα χωρίς ταυτότητα.
Παράδειγμα: Η αίθουσα του πρωινού έχει αφήσει χώρο για ένα μικρό μόνο εστιατόριο, των 50 m². Ζητήστε από τον αρχιτέκτονά σας να το σχεδιάσει με έναν εντελώς ξεχωριστό και ιδιαίτερο τρόπο, δίνοντάς του το χαρακτήρα του ‘exclusive’. Εάν ο χώρος του πρωινού είναι λευκός και φωτεινός, κάντε το εστιατόριο σκούρο και ατμοσφαιρικό, ιδανικό για ρομαντικά δείπνα. Είναι βέβαιο ότι ένα τέτοιο προϊόν θα είναι ιδιαίτερα επιτυχημένο στους πελάτες που θα θέλουν διακαώς να ζήσουν αυτή τη μοναδική και exclusive εμπειρία!
5. Αναπτύξτε μια ξεχωριστή ταυτότητα για το κυρίως εστιατόριό σας, κάνοντάς το να μοιάζει με ένα εντελώς διαφορετικό project
Όταν επισκέπτονται έναν προορισμό για πρώτη φορά, οι ταξιδιώτες θέλουν να ανακαλύψουν τη γύρω περιοχή και την κουλτούρα της, όσο το δυνατόν πιο πολύ. Μετατρέποντας το εστιατόριό σας σε ένα πραγματικό hot-spot της περιοχής (ακόμα και αν εξυπηρετεί μόνο πελάτες του ξενοδοχείου), το κάνετε αυτόματα πιο ελκυστικό και επιτυχημένο. Ως εκ τούτου, χτίστε μια διαφορετική ταυτότητα για το εστιατόριό σας και κάντε τους καλεσμένους σας να νιώσουν ότι πάνε σε ένα εντελώς διαφορετικό μέρος για το δείπνο τους — ακόμα και αν απλά κατεβαίνουν μέχρι την πισίνα!
Παράδειγμα: Κάντε ειδική φωτογράφιση και αναπτύξτε ένα ξεχωριστό website για το εστιατόριό σας. Προωθήστε το ξεχωριστά, παράλληλα με το ξενοδοχείο σας, και ενισχύστε τόσο τις πωλήσεις του εστιατορίου, όσο και του ίδιου του ξενοδοχείου!
*Sponsored
Ο χαρακτήρας των εστιατορίων ενός ξενοδοχείου θα πρέπει να συμβαδίζει με το συνολικό Hotel Concept του καταλύματος, οδηγώντας σε μια ενιαία εμπειρία για τους καλεσμένους. Η 100% προσωποποιημένη υπηρεσία του Hotel Reporting, φροντίζει να προτείνει τόσο τους τρόπους ενίσχυσης των πωλήσεων του εστιατορίου, όσο και τις απαραίτητες αλλαγές που ενδεχομένως να απαιτούνται, έτσι ώστε να συμβαδίζει με το ευρύτερο concept του καταλύματος. Στην περίπτωση, μάλιστα, που ένα ξενοδοχείο έχει περισσότερα από ένα εστιατόρια, οι Hotel Experts του Hotel Reporting προτείνουν την ανάπτυξη διαφοροποιημένου concept για κάθε επισιτιστικό τμήμα, έτσι ώστε το κάθε ένα να δίνει διαφορετική προσέγγιση στη συνολική εμπειρία του πελάτη.
Comments