top of page
Hotel Food Promotion:  Οι αποτελεσματικότεροι τρόποι προώθησης των F&B τμημάτων και εμπειριών
Hotel Food Promotion:  Οι αποτελεσματικότεροι τρόποι προώθησης των F&B τμημάτων και εμπειριών

Παρ 31 Ιαν

|

Online Webinar

Hotel Food Promotion: Οι αποτελεσματικότεροι τρόποι προώθησης των F&B τμημάτων και εμπειριών

Το webinar "Hotel Food Promotion: Οι αποτελεσματικότεροι τρόποι προώθησης των F&B τμημάτων και εμπειριών" εστιάζει στη δημιουργία και προώθηση γαστρονομικών εμπειριών με σκοπό την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και των εσόδων των F&B τμημάτων ενός ξενοδοχείου.

'Ωρα & Τοποθεσία

31 Ιαν 2025, 4:00 μ.μ. – 6:00 μ.μ.

Online Webinar

Σχετικά με το Σεμινάριο

Η Hotelier Academy παρουσιάζει το webinar "Hotel Food Promotion", που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 31 Ιανουαρίου 2025 στις 16:00.


Το webinar εεστιάζει στη δημιουργία και προώθηση γαστρονομικών εμπειριών με σκοπό την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και των εσόδων των F&B τμημάτων ενός ξενοδοχείου.

Οι συμμετέχοντες θα ανακαλύψουν πρακτικές μεθόδους για την ανάπτυξη προωθητικών ενεργειών, τη βέλτιστη αξιοποίηση ψηφιακών και παραδοσιακών εργαλείων marketing και τη δημιουργία αξέχαστων εμπειριών που ενισχύουν τη φήμη του ξενοδοχείου.

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, θα δοθούν παραδείγματα από επιτυχημένες καμπάνιες, ενώ θα παρουσιαστούν τεχνικές προσέλκυσης τόσο των εσωτερικών πελατών του ξενοδοχείου όσο και εξωτερικών επισκεπτών.


Στόχοι Μαθήματος:

  1. Να παρουσιαστούν οι αποτελεσματικότερες στρατηγικές προώθησης των F&B τμημάτων και υπηρεσιών.

  2. Να αναλυθούν πρακτικοί τρόποι δημιουργίας ελκυστικών καμπανιών που αναδεικνύουν τη γαστρονομική ταυτότητα του ξενοδοχείου.

  3. Να δοθούν τεχνικές αξιοποίησης των ψηφιακών εργαλείων marketing για αύξηση της προβολής και των κρατήσεων.

  4. Να αναδειχθούν τρόποι προσέλκυσης εξωτερικών επισκεπτών και ενίσχυσης της εμπειρίας των εσωτερικών πελατών.



Βασικές Εκπαιδευτικές Ενότητες:

Στρατηγικές Προώθησης των F&B Τμημάτων

  • Ο ρόλος του Marketing στη δημιουργία ελκυστικών γαστρονομικών εμπειριών.

  • Ανάλυση του κοινού-στόχου και σχεδιασμός προωθητικών ενεργειών.

Δημιουργία Ελκυστικών Προσφορών και Events

  • Σχεδιασμός ειδικών προσφορών και θεματικών events (π.χ. wine nights, brunches, γαστρονομικές εβδομάδες).

  • Συμβουλές για τη διαφοροποίηση των F&B υπηρεσιών και την προσθήκη αξίας.

Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων Marketing

  • Αξιοποίηση των social media για την προβολή F&B εμπειριών (Instagram, Facebook, TikTok).

  • Δημιουργία περιεχομένου (φωτογραφίες, βίντεο, ιστορίες) που τραβά την προσοχή και ενισχύει τη διάδραση.

  • Email marketing και προγράμματα loyalty για την προώθηση ειδικών προσφορών.

Προσέλκυση Εξωτερικών Επισκεπτών

  • Πώς να εντάξετε τα F&B τμήματα ως προορισμό για τοπικούς και διεθνείς επισκέπτες.

  • Συνεργασίες με τοπικά μέσα, influencers και ταξιδιωτικούς οδηγούς.

Ανάδειξη της Γαστρονομικής Ταυτότητας του Ξενοδοχείου

  • Στρατηγικές για την ενσωμάτωση τοπικών και εποχιακών προϊόντων στις F&B εμπειρίες.

  • Χτίσιμο και προώθηση της ταυτότητας των εστιατορίων, bars και ειδικών υπηρεσιών.

Case Studies και Πρακτική Εφαρμογή

  • Παραδείγματα επιτυχημένων καμπανιών προώθησης F&B υπηρεσιών από ξενοδοχεία.

  • Πρακτική: Σχεδιασμός προωθητικής καμπάνιας για ένα F&B τμήμα με χρήση πραγματικών δεδομένων και εργαλείων.


Μοιράσου το Σεμινάριο

bottom of page