top of page

Πως να αυξήσετε τις πωλήσεις του ξενοδοχείου σας την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς



Δείτε τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αξιοποιήσετε την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς για την αύξηση των κρατήσεών σας, αλλά και για την ενίσχυση των εστιατορίων και του spa — είτε το κατάλυμά σας είναι χειμερινό είτε καλοκαιρινό!


Τα Χριστούγεννα είναι μια από τις πλέον αγαπημένες εποχές των ξενοδόχων, μιας και πάντα υπάρχει ένας ξεχωριστός λόγος για να γιορτάσουν: Άλλες φορές, γιατί τα ξενοδοχεία είναι ενεργά και αποκτούν μια ξεχωριστή γιορτινή ατμόσφαιρα και άλλες φορές γιατί απλά είναι κλειστά και οι ιδιοκτήτες τους έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές τους σε διάφορα σημεία του πλανήτη.


Σε κάθε, όμως, περίπτωση, τα Χριστούγεννα αποτελούν για τους ξενοδόχους μια ιδανική εποχή να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους, αφού ο κόσμος βρίσκεται σε έντονη αγοραστική διάθεση και τα ταξίδια είναι πάντα ψηλά στη λίστα.


Σε αυτό το άρθρο, μπορείτε να βρείτε συμβουλές για το πώς μπορείτε να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας την περίοδο των εορτών, είτε βρίσκεστε σε έναν χειμερινό προορισμό, σε κάποιο αστικό κέντρο, ακόμη και αν έχετε ένα εποχιακό ξενοδοχείο, που δεν λειτουργεί αυτήν την περίοδο αλλά μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες!


Στήστε ένα ξεχωριστό “Christmas Experience Strategy” και αυξήστε σημαντικά τα έσοδά σας από πωλήσεις εστιατορίων & spa, αλλά και από την πώληση αντικειμένων, κρασιών και αναμνηστικών στους καλεσμένους του ξενοδοχείου.


Τα ξενοδοχεία που λειτουργούν την περίοδο των γιορτών (10 Δεκεμβρίου — 7 Ιανουαρίου), έχουν μια μοναδική ευκαιρία να αυξήσουν τα έσοδά τους, τόσο από τους καλεσμένους που μένουν στο κατάλυμα, όσο και από εξωτερικούς πελάτες. Αρχικά, η οργάνωση “ιδιαίτερων” ρεβεγιόν Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς, που δεν θα περιοριστούν μόνο στο ξεχωριστό μενού αλλά θα προσφέρουν μια συνολικά μοναδική εμπειρία, μπορούν να αποτελέσουν μια σημαντική πηγή εσόδων από εσωτερικούς αλλά και εξωτερικούς πελάτες του ξενοδοχείου.


Ένα ιδιαίτερο ρεβεγιόν μπορεί, μάλιστα, να αποτελέσει και το απόλυτο highlight ολόκληρης της Χριστουγεννιάτικης περιόδου! Επίσης, ένας ιδιαίτερος στολισμός μπορεί να αυξήσει την επιθυμία αγοράς Χριστουγεννιάτικων αναμνηστικών, κάτι που μπορεί να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο με ένα Festive Bazaar οργανωμένο από το ξενοδοχείο, ιδανικά με μία φιλανθρωπική προέκταση. Κατά τη διάρκεια του Bazaar, το ξενοδοχείο θα μπορούσε, εκτός από χριστουγεννιάτικα αντικείμενα, να πουλάει και γαστρονομικά προϊόντα που προσφέρονται στο κατάλυμα, όπως κρασιά ή τοπικά προϊόντα, τα οποία με μια απλή σήμανση, θα μπορούσαν να πάρουν εορταστικό χαρακτήρα. Παράλληλα, η φιλανθρωπική προέκταση του Bazzar θα προέβαλλε τον κοινωνικό χαρακτήρα του ξενοδοχείου, ενισχύοντας σημαντικά τη φήμη του σε παλιούς και νέους πελάτες.

Smart Tip: Εκτός από την πώληση των καθιερωμένων Ρεβεγιόν των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, δημιουργήστε ένα ειδικό Must-Try Festive Menu, το οποίο θα προσφέρεται καθ’ όλη τη διάρκεια των γιορτών, ενισχύοντας την κατανάλωση στα εστιατόριά σας.

Δημιουργήστε ειδικά “Christmas Gift Packs”, τα οποία θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ταξιδιώτες ως δώρο σε αγαπημένα τους πρόσωπα.


Η δημιουργία ειδικών Festive Προσφορών, μπορεί να μας εξασφαλίσει κρατήσεις για όλη τη χρονιά, από τη στιγμή που θα προωθούν την αγορά ξενοδοχείου ως δώρο που θα μπορεί να εξαργυρωθεί καθ’ όλη τη διάρκεια του νέου έτους. Ειδικά τα Χριστούγεννα, η ύπαρξη τέτοιων πακέτων θα μπορούσε να ενισχύσει τη ζήτηση, μιας και τα ταξίδια αποτελούν ίσως ένα από τα πιο επιθυμητά δώρα. Μια τέτοιου τύπου ενέργεια, απαιτεί να έχετε μια καλή λίστα επαφών με ταξιδιώτες που έχουν ήδη μείνει στο ξενοδοχείο σας, καθώς αποτελούν το ιδανικότερο κοινό για την αγορά μιας τέτοιας προσφοράς. Άλλωστε, η επικοινωνία με τους παλιούς πελάτες του ξενοδοχείου μπορεί να ενισχύσει σημαντικά τους repeaters του καταλύματος, ενώ οι άνθρωποι που έχουν ήδη μείνει σε εσάς, μπορούν πιο εύκολα να αποφασίσουν να χαρίσουν ένα Christmas Gift Pack σε κάποιο αγαπημένο τους πρόσωπο, αφού αφορά μια όμορφη εμπειρία που έζησαν στο παρελθόν και θα ήθελαν να μοιραστούν.

Smart tip: Καθώς η κοστολόγηση μιας τέτοιας ενέργειας θα προβληματίσει σίγουρα τα εποχιακά ξενοδοχεία που έχουν μεγάλες διακυμάνσεις τιμής σύμφωνα με το seasonality, είναι σημαντικό να απλοποιηθεί η τιμή το πολύ σε 2 επίπεδα, αντιμετωπίζοντάς την ως early booking προσφορά, και κάνοντας ευκολότερη τη χρήση και την εφαρμογή της.


Τρέξτε τη δική σας “Festive Mega-Sales” περίοδο την εβδομάδα των γιορτών και ενισχύστε τις περιόδους χαμηλής πληρότητας.


Καθώς το δεκαήμερο 20-30 Δεκεμβρίου, αποτελεί ένα σημαντικό διάστημα που οι καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερα χρήματα, ετοιμάστε μια δυνατή Festive Προσφορά, που θα ενισχύσει τις κρατήσεις των πιο αδύναμων περιόδων της χρονιάς. Πιο συγκεκριμένα, προωθήστε σημαντικές εκπτώσεις για την περίοδο που οι κρατήσεις σας είναι χαμηλά, δίνοντας την ευκαιρία στους ταξιδιώτες να κάνουν ένα ξεχωριστό δώρο στον εαυτό τους αλλά και στους αγαπημένους τους. Με αυτόν τον τρόπο, θα δώσετε νέες προοπτικές στη ζήτηση του καταλύματός σας και θα αποκτήσετε ένα νέο δυναμικό εργαλείο επικοινωνίας των ξενοδοχείου σας.


Smart tip: Οι προσφορές αυτές δεν πρέπει να είναι non-refundable, καθώς αποθαρρύνουν την κράτηση από τον ταξιδιώτη. Ορίστε flexible πολιτική που θα επιτρέπει στον ταξιδιώτη να κάνει έρευνα για τα αεροπορικά του, αλλά και σε εσάς να έχετε έγκαιρη ενημέρωση διαθεσιμότητας, σε περίπτωση ακύρωσης.


Κάντε Christmas Upselling με προσφορές για αγορά food & wine tasting menu ή spa υπηρεσιών, σε πελάτες που έχουν ήδη προσχωρήσει σε κράτηση για το διάστημα των γιορτών.



Εκτός από τις νέες κρατήσεις, ένα σημαντικό κομμάτι είναι και η ενίσχυση των εσωτερικών πωλήσεων. Τα Χριστούγεννα αποτελούν ιδανική περίοδο για πώληση των εστιατορίων και των υπηρεσιών ευεξίας ενός ξενοδοχείου, αφού ο κόσμος βρίσκεται σε μια πιο χαλαρή και εορταστική διάθεση και οι ταξιδιώτες που έχουν ήδη κάνει κράτηση για την επόμενη περίοδο, αποτελούν ένα σημαντικό target group. Είναι, λοιπόν, σημαντική η αξιοποίηση των γιορτών, προκειμένου να προωθήσετε τις δραστηριότητες που μπορεί να κάνει κάποιος στο κατάλυμά σας στους ταξιδιώτες που έχουν κάνει ήδη κράτηση στο ξενοδοχείο σας για το επόμενο διάστημα, αυξάνοντας το ενδιαφέρον τους με ελκυστικές προσφορές σε ειδικά διαμορφωμένα πακέτα εμπειριών.

Smart tip: Καθώς πρόκειται για επισκέπτες που έχουν ήδη κλείσει δωμάτιο, φροντίστε η επικοινωνία να γίνεται με προσωποποιημένα email, έτσι ώστε να λαμβάνουν μεγαλύτερη προσοχή και να ξεχωρίζουν μέσα από τα διάφορα μαζικά newsletters που είθισται να λαμβάνουν οι ταξιδιώτες την περίοδο αυτή.

Χριστουγεννιάτικος Επίλογος


Σε κάθε περίπτωση, τα Χριστούγεννα ήταν και θα παραμείνουν μια περίοδος χαράς και χαλάρωσης για όλο τον κόσμο. Ειδικά για τους Ξενοδόχους, η περίοδος αυτή θα πρέπει να προσεγγιστεί με δημιουργικότητα αλλά και με το συναίσθημα που απαιτεί η ειδική αυτή στιγμή της χρονιάς. Οι πωλήσεις, άλλωστε, στα ξενοδοχεία, είναι αποτέλεσμα προσφοράς όμορφων εμπειριών στους ταξιδιώτες, κάτι που ευκολότερα αγοράζει κανείς εν μέσω της εορταστικής διάθεσης των Χριστουγέννων. Χαρείτε, λοιπόν και απολαύστε την ιδιαίτερη αυτή διαδικασία που προσφέρουν οι εορταστικές ημέρες και δώστε μια καινούρια προσέγγιση στη Χριστουγεννιάτικη περίοδο για το ξενοδοχείο σας!

Comments


bottom of page