top of page

3 + 1 Τρόποι για να παρέχετε εξατομικευμένη εμπειρία δωματίου στους επισκέπτες του ξενοδοχείου σας



Προσφέρετε μία εξατομικευμένη εμπειρία δωματίου και κάντε τους επισκέπτες του ξενοδοχείου σας να αισθανθούν σαν στο σπίτι τους! Σε αυτό το άρθρο, θα βρείτε 3 + 1 δημιουργικούς τρόπους για να το επιτύχετε.


Οι εξατομικευμένες διακοπές είναι πλέον πολύ σημαντικές και αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της βελτιωμένης εμπειρίας των επισκεπτών ενός ξενοδοχείου. Η φιλοξενία βρίσκεται επί του παρόντος σε μαραθώνιο. Προκειμένου λοιπόν να πρωτοπορήσει και να αναδειχθεί ένα ξενοδοχείο, είναι σημαντικό να επενδύσει σε δημιουργικούς τρόπους για να παρέχει εξατομικευμένες εμπειρίες στους επισκέπτες του. Ένα τέλειο παράδειγμα, είναι το νέο συναρπαστικό προϊόν από την εταιρεία SuitePad, το SuiteCast, που δημιουργεί μία μοναδική διαδικτυακή εμπειρία για τους επισκέπτες τού ξενοδοχείου σας, μέσω της οποίας μπορούν να μεταδώσουν το αγαπημένο τους περιεχόμενο στην τηλεόραση δωματίου του ξενοδοχείου, για παράδειγμα. Σε όλη την έρευνά μας, έχουμε παρατηρήσει ότι οι επισκέπτες εκτιμούν τη διαμονή τους όταν έχουν πρόσβαση στις καθημερινές τους συνήθειες ή όταν μπορούν να επιλέξουν τον τρόπο της διαμονής τους ψηφιακά, όπως η θερμοκρασία δωματίου, τα ποτά και οι επιλογές σνακ του μίνι μπαρ ή ακόμα και το μαξιλάρι της επιλογής τους ακόμη και πριν από την άφιξή τους.


Ωστόσο, υπάρχει μία κοινή αντίληψη, ότι η εξατομίκευση αναφέρεται μόνο στις εμπειρίες εξωτερικού ή εσωτερικού χώρου του ξενοδοχείου. Αντιθέτως, θα έλεγε κανείς ότι τα δωμάτια ενός ξενοδοχείου, είναι ο πυρήνας της εμπειρίας των επισκεπτών. Έτσι, η εξατομίκευσή τους είναι ύψιστης σημασίας. Αλλά πώς μπορείτε να εξατομικεύσετε ένα δωμάτιο; Δεν χρειάζεται να ψάξετε περαιτέρω για μία απάντηση στις «Αναζητήσεις της Google», καθώς οι ταξιδιώτες έχουν ήδη δώσει την απάντησή τους. Σύμφωνα με το Google Keyword Planner, οι ταξιδιώτες λαχταρούν οικιακές εμπειρίες ξενοδοχείων, και συνεπώς οι ξενοδόχοι παρατηρούμε ότι ψάχνουν λέξεις-κλειδιά όπως “Πώς να κάνετε τα δωμάτια του ξενοδοχείου σας να μοιάζουν σαν στο σπίτι των ταξιδιωτών” και τα αντίστοιχα, συγκεντρώνοντας κατά μέσο όρο 1500 αναζητήσεις ανά μήνα.

Η ανάγκη είναι αδιαμφισβήτητη, αυτό που μένει τώρα είναι, να διερευνήσουμε το πώς θα «εκπληρώσετε» τις ανάγκες των καλεσμένων σας. Αλλά και πώς μπορείτε να κάνετε τα δωμάτια του ξενοδοχείου σας να είναι «σαν στο σπίτι» των επισκεπτών σας; Ας ανακαλύψουμε τους τρόπους!


#1 – Καθορίστε ποιοι τύποι δωματίων θα προσφέρουν μία οικιακή εμπειρία | Όλοι πρέπει να δίνουν την απαραίτητη προσοχή στο δωμάτιο



Δεν είσαστε υποχρεωμένοι να προσφέρετε μία σπιτική εμπειρία σε όλα τα δωμάτια του ξενοδοχείου σας. Ωστόσο, είναι απαραίτητο να παρέχετε μία εξατομικευμένη εμπειρία στα δωμάτιά σας. Ανεξάρτητα από το εύρος τιμών των δωματίων του ξενοδοχείου σας, οι επισκέπτες σας θα πρέπει να έχουν την ευκαιρία να νιώσουν «σαν στο σπίτι τους» και να έχουν μία άνετη διαμονή. Ακόμη και μικρές λεπτομέρειες, όπως το καλωσόρισμα των επισκεπτών σας μέσω μιας εξατομικευμένης οθόνης τηλεόρασης, που θα τους καλωσορίζει με την άφιξή τους στο δωμάτιο, μπορούν να ξεπεράσουν τις προσδοκίες και να δημιουργήσουν μία ζεστή ατμόσφαιρα για τους επισκέπτες σας. Έτσι, σας προτείνουμε να καθορίσετε μία επιλογή δωματίων στα οποία θα θέλατε να προσφέρετε μία πιο προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, που θα θυμίζει ένα φιλόξενο σπίτι, και να τα αναβαθμίσετε σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών σας.


Όταν ωστόσο αναφερόμαστε σε πολυτελή θέρετρα, το concept είναι διαφορετικό. Κατά την κράτηση δωματίου σε ένα πολυτελές θέρετρο, οι ταξιδιώτες αναμένουν μία premium διαμονή. Επομένως, η παροχή μιας εξατομικευμένης εμπειρίας είναι απαραίτητη, ανεξάρτητα από τον τύπο του ξενοδοχείου σας. Ωστόσο, θα πρέπει να λάβετε υπ’ όψιν ότι ακόμη και οι επιλογές του προϋπολογισμού σας, είναι σημαντικό να αντικατοπτρίζουν την παροχή πολυτελούς διαμονής στο θέρετρό σας. Έτσι, σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να αποφασίσετε πόσες και ποιες από τις εξατομικευμένες παροχές θα έχει το κάθε δωμάτιο, για να καλύψει την εξαιρετική ποιότητα που υπόσχεται.





#2 – Μεταμορφώστε τις τηλεοράσεις του ξενοδοχείου σας σε σύγχρονα συστήματα ψυχαγωγίας | Δώστε περισσότερους λόγους για να περάσουν οι επισκέπτες χρόνο στο δωμάτιό τους



Ίσως η πιο σημαντική συμβουλή μέχρι στιγμής είναι να δώσετε στους επισκέπτες σας λόγους να μείνουν στο δωμάτιό τους. Πρώτα απ’ όλα, κάθε δωμάτιο πρέπει να διαθέτει μία έξυπνη τηλεόραση (Smart TV) που υποστηρίζει εφαρμογές ροής βίντεο όπως το YouTube και το Vimeo, καθώς και εφαρμογές τηλεοπτικών σειρών και ροής ταινιών όπως το Netflix, το Prime Video και το Rakuten TV. Το Spotify και η Apple Music είναι επίσης πολύ σημαντικά, αλλά πρόκειται για εφαρμογές για κινητές συσκευές που μπορούν να συνδεθούν στην οθόνη της τηλεόρασης του δωματίου σας. Για να μεγιστοποιήσετε την εξατομικευμένη εμπειρία των επισκεπτών σας στο δωμάτιό τους, είναι σημαντικό να τους προσφέρετε τη δυνατότητα να συνδέουν τις δικές τους φορητές συσκευές, όπως τα κινητά τηλέφωνα ή τα tablet τους με την τηλεόραση που βρίσκεται στο δωμάτιό τους. Το νέο plug in προϊόν από την εταιρεία SuitePad, το SuiteCast, μπορεί να διευκολύνει αυτή τη διαδικασία, καθώς παρέχει άμεση και εύκολη πρόσβαση στους επισκέπτες σας, οι οποίοι μπορούν να σαρώσουν με το κινητό τους, έναν παρεχόμενο κωδικό QR, και να προβάλουν στην τηλεόραση του δωματίου του ξενοδοχείου, το αγαπημένο περιεχόμενό τους, χωρίς την ανάγκη για επιπλέον Bluetooth συσκευές.


Η ψυχαγωγία, όπως αναφέρθηκε πιο πάνω, είναι άκρως σημαντική, για να κάνετε τους επισκέπτες σας να αισθανθούν σαν στο σπίτι τους, ενώ βρίσκονται σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να βελτιώσετε τις παροχές σας και να παρέχετε μία πιο εξελιγμένη εμπειρία δωματίου στους καλεσμένους σας, ειδικά όταν οι επισκέπτες μπορούν να προβάλλουν το δικό τους περιεχόμενο στην τηλεόραση. Για παράδειγμα, μπορείτε να εξοπλίσετε τα δωμάτια με όργανα γυμναστηρίου για μία χαλαρή, ιδιωτική προπόνηση εντός του δωματίου τους, ενώ οι επισκέπτες σας μπορούν να ακούσουν τις δικές τους μουσικές λίστες στο Spotify κατά τη διάρκεια της προπόνησής τους ή να τους προσφέρετε την επιλογή για πρωινό στο κρεβάτι, για όσους θέλουν να απολαύσουν το πρώτο γεύμα της ημέρας, ιδιωτικά, παρακολουθώντας τη συνέχεια της αγαπημένης τους σειράς στο Netflix.


Από την άλλη πλευρά, η εξατομίκευση των τηλεοπτικών οθονών σας σημαίνει ότι:


  1. Οι καλεσμένοι σας, θα ακούσουν τη δική τους μουσική όπως κάνουν όταν βρίσκονται στο σπίτι τους.

  2. Οι προσκεκλημένοι σας θα μπορούν να συνδεθούν με τους λογαριασμούς τους στα κοινωνικά μέσα και να έχουν πρόσβαση στα προφίλ τους, σε μεγαλύτερες οθόνες.

  3. Οι καλεσμένοι σας θα μπορούν να διαβάζουν ενημερωτικά άρθρα ή ειδήσεις και να παρακολουθούν τα αγαπημένα τους τηλεοπτικά προγράμματα ή τις σειρές Netflix, όπως θα έκαναν στα σπίτια τους.

  4. Θα μειώσετε το κόστος σας, καθώς δεν θα χρειαστεί να αγοράσετε επιπλέον συσκευές Bluetooth ή άλλο υποστηρικτικό υλικό.

  5. Θα ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και θα προσφέρετε στους καλεσμένους σας μια πολυτελή εμπειρία στο δωμάτιο.

  6. Οι επισκέπτες σας θα νιώσουν σαν στο σπίτι τους και δεν θα χρειαστεί να αλλάξουν τις καθημερινές τους συνήθειες.

#3 – Προσθέστε οικείες λεπτομέρειες | Η διαφορά είναι στις Λεπτομέρειες


Μία από τις πιο συνηθισμένες συμβουλές που δίδονται στους ξενοδόχους που θέλουν να προσαρμόσουν τα δωμάτια του ξενοδοχείου τους, είναι να προσθέσουν μοναδικές λεπτομέρειες σχεδιασμού, όπως κεριά, φωτογραφίες των επισκεπτών τους και άλλες μικρές σχεδιαστικές πινελιές, ώστε να κάνουν τους επισκέπτες τους να νιώθουν «σαν στο σπίτι τους». Πράγματι, αυτές οι λεπτομέρειες μπορούν να αυξήσουν σημαντικά τη συνολική «αίσθηση του σπιτιού», εντός του δωματίου ξενοδοχείου, ενώ θα σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό, αλλά και τα τυπικά δωμάτια ενός ξενοδοχείου, με τους λευκούς τοίχους, τα απλά λευκά σεντόνια και τα αδιάφορα έπιπλα. Είναι σημαντικό να δώσετε έμφαση στο concept των δωματίων σας και στη συνολική εικόνα τους προς τον επισκέπτη.


Κατανοούμε ότι ορισμένα πράγματα δεν μπορούν να αλλάξουν, όπως τα λευκά σεντόνια που εξυπηρετούν τον πολύ σημαντικό σκοπό να αναδείξουν την καθαριότητα του ξενοδοχείου στον επισκέπτη. Ωστόσο, ο σχεδιασμός των δωματίων μπορεί να προσαρμοστεί ώστε να εξοικειωθούν με αυτό που έχουν συνηθίσει οι επισκέπτες σας. Μπορείτε να εντάξετε πίνακες ή άλλη διακόσμηση τοίχου, ανάλογα με το ύφος του ξενοδοχείου σας, ακόμα και ένα μπουκέτο λουλούδια ή φωτογραφίες των επισκεπτών σας (είναι ένα νέο trend και άκρως εφικτό με τη χρήση των νέων τεχνολογιών που έχετε διαθέσιμες). Επίσης, σκεφθείτε να εντάξετε στον συνολικό σχεδιασμό του κάθε δωματίου, κομψά έπιπλα τα οποία θα μπορούσαν να κάνουν αισθητή διαφορά. Φυσικά, μη φοβάστε να βάψετε τους τοίχους των δωματίων σας και να πειραματιστείτε με τον σχεδιασμό τους, χρησιμοποιώντας διάφορες υφές και υλικά όπως ξύλο ή πέτρα.






#4 – Ψηφιοποίηση υπηρεσίας δωματίου | Κάντε την παραγγελία φαγητού μέρος της εμπειρίας δωματίου



Είναι καιρός να ξεκινήσουν τα ξενοδοχεία να ψηφιοποιούν την υπηρεσία δωματίου τους. Στο παρελθόν, δημιουργήσαμε ένα άρθρο που εξηγεί διεξοδικά όλους τους λόγους για τους οποίους τα σύγχρονα ξενοδοχεία πρέπει να ψηφιοποιήσουν την υπηρεσία δωματίου τους και μπορείτε να το διαβάσετε εδώ. Συνολικά, οι εφαρμογές παραγγελίας φαγητού (food ordering app) έχουν κερδίσει αρκετή φήμη τα τελευταία χρόνια, ενώ οι συνθήκες του 2020 οδήγησαν σε μία επιτακτική αύξηση κατά 33% των συνολικών παραγγελιών εστιατορίων.


Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις συνήθειες παραγγελίας των ανθρώπων και τη σταθερή φθίνουσα δημοτικότητα της υπηρεσίας δωματίου, καθίσταται σαφές ότι η υπηρεσία δωματίου πρέπει να βελτιωθεί και η ψηφιοποίηση είναι ο μόνος τρόπος για να το επιτύχει. Οι επισκέπτες ενός ξενοδοχείου, προτιμούν την παραγγελία μέσω διαδικτυακών εφαρμογών ενώ η τυπική μέθοδος κλήσης στη ρεσεψιόν ή το μπαρ, για μία παραγγελία όχι μόνο τους υπενθυμίζει ότι βρίσκονται σε ξενοδοχείο, αλλά και τους αποθαρρύνει από το να παραγγείλουν.


Από την άλλη πλευρά, η ψηφιοποίηση της υπηρεσίας δωματίου σας σημαίνει ότι:


  1. Οι επισκέπτες σας θα παραγγείλουν διαδικτυακά όπως κάνουν όταν βρίσκονται στο σπίτι τους.

  2. Θα είναι σε θέση να μελετήσουν το μενού διεξοδικά, ειδικά εάν παρέχονται εικόνες από το κάθε πιάτο.

  3. Θα μειώσετε το αποτύπωμα άνθρακα, καθώς το μενού θα ψηφιοποιηθεί, επομένως δεν απαιτείται φυσικό μενού.

  4. Οι επισκέπτες σας θα νιώσουν σαν στο σπίτι τους και δεν θα χρειαστεί να ακολουθήσουν τη διαδικασία κλήσης της ρεσεψιόν για παραγγελία.

Συμπέρασμα: Προωθήστε την εξατομικευμένη εμπειρία δωματίου ακόμη και πριν από την άφιξη των επισκεπτών σας


Κλείνοντας, είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι οι επισκέπτες γνωρίζουν τις ανέσεις που διαθέτουν τα δωμάτιά σας, για τον λόγο αυτό, φροντίστε να ενημερώνετε σωστά τους επισκέπτες σας πριν από την άφιξή τους στο ξενοδοχείο σας. Πιο συγκεκριμένα, μπορείτε να τους αποστέλλετε ενημερωτικό δελτίο με όλες τις παροχές σας πριν από την άφιξή τους, καθώς και κατά το check-in. Εάν για παράδειγμα προσφέρετε ως εγκατάσταση δωματίου μία ψηφιακή τηλεόραση που μπορεί να εξατομικευτεί, ενημερώστε τους επισκέπτες του ξενοδοχείου σας αναλόγως, για να τους κάνετε να αισθανθούν πιο άνετα και χαλαρά, ότι θα έχουν πρόσβαση σε όλες τις καθημερινές τους συνήθειες, ψηφιακά. Επιπλέον, σε περίπτωση που σκοπεύετε να ψηφιοποιήσετε την υπηρεσία δωματίου σας, επιλέξτε μία εφαρμογή που επιτρέπει και την online κράτηση δραστηριοτήτων και υπηρεσιών, εντός του ξενοδοχείου, καθώς θα αυξήσει σημαντικά τη συνολική εμπειρία.

Comments


bottom of page