top of page

6 Ιδέες Περιεχομένου για τα Social Media που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε από σήμερα!


Τα Social Media μπορεί να είναι ένας κόσμος γεμάτος ευκαιρίες αλλά και ένας μεγάλος πονοκέφαλος. Για αυτό, συγκεντρώσαμε κάποιες έξυπνες και εύκολες ιδέες που θα μπορούσατε να ακολουθήσετε και θα αναβαθμίσουν σίγουρα την παρουσία του Ξενοδοχείου σας στα Social Media.


Είναι γνωστό πως πλέον, η εμπειρία του επισκέπτη εκτείνεται σε μεγαλύτερο βαθμό, από τα γεγονότα που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια της διαμονής του επισκέπτη στο κατάλυμα. Τα Social Media είναι το τέλειο μέρος όπου τα ξενοδοχεία μπορούν να αναπτύξουν σχέσεις με τους υπάρχοντες ή τους δυνητικούς επισκέπτες τους και να ενισχύσουν την εμπειρία διαμονής που προσφέρουν. Τα Social Media όμως μπορεί να σας δυσκολέψουν! Τι πρέπει ακριβώς πρέπει να ανεβάσετε προκειμένου το κατάλυμά σας να ξεχωρίσει και οι άνθρωποι να μιλούν για αυτό;

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε 6 έξυπνες ιδέες περιεχομένου προκειμένου να υιοθετήσετε στα Social Media του ξενοδοχείου σας, τα οποία σας διαβεβαιώνουμε πως θα κάνουν τη διαφορά.



Ιδέα #1: Συνεργαστείτε με τοπικές επιχειρήσεις



Συγκεντρώστε ένα σύνολο τοπικών επιχειρήσεων, όπου μαζί θα συμφωνήσετε να κάνετε “shout-out” ο ένας στον άλλον στα Social Media κατά τη διάρκεια του μήνα. Θα μπορούσε να είναι το τοπικό μαγαζί με παγωτά ή το σημείο της γειτονιάς κοντά στο ξενοδοχείο σας που είναι ιδανικό για πρωινό. Δεν υπάρχει κάποια χρηματική αμοιβή, απλά ανταλλάζετε post με post προκειμένου να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό.



Μην ξεχάσετε να κάνετε τη σύνδεση με το ξενοδοχείο σας!


Για παράδειγμα: “Κακομάθετε τον εαυτό σας κατά την διάρκεια των διακοπών σας δοκιμάζοντας το παγωτό του  XYZ Ice Cream (μόνο 2 βήματα μακριά από το ξενοδοχείο).”

Ιδέα #2: Ενθαρρύνετε την διάδραση με έξυπνους τρόπους όπως τα “Give Aways”

Social Media Ideas | Hotelier Academy

Οργανώστε ένα διαγωνισμό και χαρίστε μία διαμονή στο ξενοδοχείο σας. Αυτό, μπορείτε να το κάνετε με δύο τρόπους:


  1. Tag & Follow: Συνήθως απαιτεί το ενδιαφερόμενο άτομο να ακολουθήσει τον λογαριασμό σας και να κάνει tag κάποιον φίλο ή γνωστό κάτω από τη δημοσίευσή, σχολιάζοντας γιατί θέλουν να κερδίσουν το έπαθλο.

  2. Follow & Fill out: Το ενδιαφερόμενο άτομο πρέπει να ακολουθήσει τον λογαριασμό σας και μετά να συμπληρώσει μία φόρμα για παράδειγμα, δίνοντάς σας το προσωπικό του email.

Εάν επιλέξετε τη δεύτερη επιλογή, θα πρέπει το έπαθλο να είναι αρκετά καλό προκειμένου τα άτομα να δώσουν το προσωπικό τους email! Και μιας και μπαίνετε σε όλον αυτόν τον κόπο, μη ξεχάσετε να προσθέσετε στην φόρμα ένα πεδίο συναίνεσης προκειμένου να μπορείτε να στέλνετε σε αυτά τα άτομα newsletters και να χρησιμοποιείτε τα emails τους για Remarketing σκοπούς. Κάποιοι μπορεί να αρνηθούν, αλλά κάποιοι άλλοι θα συμφωνήσουν και έτσι θα μπορέσετε να χτίσετε μία βάση δεδομένων.



Το Crowne Plaza Melbourne πρόσφατα έτρεξε ένα διαγωνισμό με έπαθλο 20.000 πόντους επιβράβευσης. Οι ακόλουθοι της σελίδας, έπρεπε να κάνουν like στο προφίλ του ξενοδοχείου και να σχολιάσουν κάτω από τη φωτογραφία “Ποιό είναι το αγαπημένο τους πράγμα κατά τη διαμονή τους σε ένα ξενοδοχείο”. Αυτό το post είναι συνολικά πάνω από 350 σχόλια μόνο στο Instagram!






Ιδέα #3: Ενθαρρύνετε τους επισκέπτες σας να μοιραστούν την εμπειρία τους στα Social Media


Ενθαρρύνετε τους επισκέπτες σας να μοιραστούν φωτογραφίες καθώς μένουν μαζί σας. Μπορείτε να τους ενθαρρύνετε να ανεβάσουν τις φωτογραφίες και να κάνουν tag το ξενοδοχείο σας και για “αντάλλαγμα” θα λάβουν ένα δωρεάν επιδόρπιο ή μία έκπτωση για το bar ή το εστιατόριό σας.


Κρατήστε στο νου σας ότι οι ταξιδιώτες θα μοιραστούν πράγματα στα Social Media που είναι ιδιαίτερα, για αυτό προσπαθήστε να δημιουργήσετε μοναδικές εμπειρίες, Instagrammable σημεία στον χώρο και ξεχωριστές αναμνήσεις. Τα υπόλοιπα αφήστε τα στους ταξιδιώτες!



Adelphi Hotel στην Μελβούρνη χρησιμοποιεί το hashtag #Adelphi_Selphi προκειμένου να ενθαρρύνει τους επισκέπτες να τραβήξουν μία selfie και να την ανεβάσουν στους προσωπικούς τους λογαριασμούς στα Social Media. Ένα απλό και χαριτωμένο μήνυμα υπήρχε γραμμένο στους καθρέφτες των δωματίων – κερδίζοντας έτσι ποικίλο περιεχόμενο από τους ταξιδιώτες καθώς και την ευκαιρία να ευχαριστήσουν τους επισκέπτες τους χαρίζοντάς τους μία μοναδική εμπειρία –

Ιδέα #4: Ρωτήστε το κοινό σας


Social Media Ideas | Hotelier Academy

Πολύ απλά το να κάνετε ερωτήσεις στο κοινό σας ενθαρρύνει την αλληλεπίδραση και τους παρακινεί να λάβουν δράση και να ανταποκριθούν στο κάλεσμά σας. Οι πιο απλές ερωτήσεις είναι και αυτές που θα φέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα:


  1. Αν είχατε ένα Σαββατοκύριακο χωρίς τα παιδιά, εδώ στο ξενοδοχείο μας, πώς θα το περνούσατε;

  2. Ποιό είναι το αγαπημένο σας σημείο στην πόλη;

  3. Τι σας γεμίζει περισσότερο, ένα γαλήνιο πρωινό του χειμώνα ή μία καλοκαιρινή βραδιά κάτω από τα αστέρια;


Μπορείτε για τα παραπάνω να χρησιμοποιήσετε και τα features των Social Media, όπως τα polls, όπου εκεί μπορείτε να ρωτήσετε τους επισκέπτες σας ποιό πιάτο προτιμούν ή και ακόμα να διαλέξουν μεταξύ δύο δωματίων. Με αυτόν τον τρόπο, τους επιτρέπεται να αλληλεπιδράσουν μαζί σας αλλά και με το ξενοδοχείο και να εξερευνήσουν μέρη του που δεν θα μπορούσαν να δουν αλλιώς.


Idea #5: Συνεργαστείτε με Influencers


Social Media Ideas | Hotelier Academy

Credits to @amandacampeaun


Προσκαλέστε έναν influencer να μείνει μαζί σας. Είναι ένας νέος και διαφορετικός τρόπος να δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο και να το διανείμετε σε διαφορετικά και ίσως άγνωστα σε εσάς κοινά. Πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή όμως στο συμβόλαιο με τον Influencer, προκειμένου να διασφαλίσετε το παραδοτέο υλικό.


Influencers όπως η Tara Milk Tea έχουν συνεργαστεί με το ξενοδοχείο The Langham Sydney. Η συγκεκριμένη έχει ένα μεγάλο κοινό που την ακολουθεί και η ίδια παράγει μοναδικό φωτογραφικό περιεχόμενο που προκαλεί τον ενθουσιασμό των ακολούθων της και όχι μόνο. Αλλά μην ξεχνάτε πως υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα στο να δουλέψετε και με λιγότερο γνωστούς Influencers, που μπορούν επίσης να σας δώσουν μοναδικό περιεχόμενο, όπως η Amanda Campeanu που συνεργάστηκε με το Crowne Plaza Melbourne.


Προσοχή! Μη πάτε απλά και ζητάτε από ανθρώπους να έρθουν στο κατάλυμά σας. Καθορίστε πρώτα τη στρατηγική σας. Τι θέλει να κάνετε; Τι θέλετε να πετύχετε με αυτό; Ποιός είναι ο πιο κατάλληλος να σας βοηθήσει; Ίσως χρειαστείτε ένα μοντέλο, ένα travel blogger, κάποιον που θα αφηγηθεί την ιστορία του ξενοδοχείου σας, ή έναν κρητικό γεύσης που θα έρθει για το εστιατόριό σας. Δεν ταιριάζουν όλοι σε όλους τους στόχους.


Ιδέα #5: Χρησιμοποιήστε sites που θα σας φέρουν σε επαφή με Influencers


Social Media Ideas | Hotelier Academy

Ευτυχώς, εν έτει 2019 υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την παρουσία του ξενοδοχείου σας στα Social Media. Παρόλα αυτά ποιός γνώριζε ότι υπάρχουν αρκετά sites που σας συνδέουν με Influencers; Κι όμως, υπάρχουν. Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι πρέπει να έχουν κάποιον προϊόν προκειμένου να συνεργαστούν με Influencers, ή ότι οι Influencers θα πρέπει να μείνουν στο ξενοδοχείο για κάποιες μέρες. τίποτα από αυτά δεν είναι απαραίτητο, καθώς υπάρχουν άλλοι τρόποι συνεργασίας. Σε ένα πιο απλό τρόπο, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να τους στείλετε μία σύντομη περιγραφή του τι θέλετε να κάνετε, κάποια videos και φωτογραφίες από το κατάλυμα και οι ίδιο θα φροντίσουν για την προώθησή του, πχ ανεβάζοντας μια φωτογραφία από το κατάλυμά σας και βάζοντας μία περιγραφή “Κάνει κρύο σήμερα. Μακάρι να περνούσα το Σαββατοκύριακό μου στο ….”. Αυτό ήταν! Όλα τα υπόλοιπα θα γίνουν από μόνα τους.


Επίλογος,


Μη ξεχνάτε ότι τα Social Media έχουν έναν πιο κοινωνικό χαρακτήρα. Χρησιμοποιήστε τα σας πλατφόρμες όπου θα ψυχαγωγήσετε, θα εμπνεύσετε και θα συνδεθείτε με το κοινό που σας ακολουθεί. Προσπαθήστε να είστε μοναδικοί και να σκέφτεστε έξω από νόρμες. Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος, αλλά η αυθεντικότητα και η μοναδικότητα κάνουν όντως τη διαφορά. Πιστέψτε στον εαυτό σας και στο κατάλυμά σας. Οι συμβουλές και τα tips είναι μόνο για να τονίσουν αυτό που έχετε ήδη στο μυαλό σας – να αναβαθμίσετε την εμπειρία του κάθε επισκέπτη και να δημιουργήσετε μοναδικές αναμνήσεις.


Comentarios


bottom of page