Μάθετε να νέα trends για το bar, αλλά και το mini bar του ξενοδοχείου σας και δείτε πώς θα τα αξιοποιήσετε κατάλληλα, προκειμένου να αυξήσετε τις πωλήσεις του καταλύματός σας και να επιτύχετε το cross-selling.
Μέσα από το συγκεκριμένο άρθρο θα αναφέρουμε τα νέα trends που διαμορφώθηκαν κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους, αλλά και την ενσωμάτωση των σύγχρονων τεχνολογιών στις υπηρεσίες των ξενοδοχείων. Πιο συγκεκριμένα, αναλύοντας τα δεδομένα και αξιοποιώντας κατάλληλα το bar τού ξενοδοχείου σας, μπορείτε να επιτύχετε μία σημαντική αύξηση στις πωλήσεις σας.
Το bar είναι μία σημαντική πηγή εσόδων για το ξενοδοχειακό σας κατάλυμα. Αναλύστε λοιπόν τα trends, τις συνήθειες των πελατών σας και στοχεύστε καταλλήλως, για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Να θυμάστε ότι το bar του ξενοδοχείου σας, είναι μέρος των F&B Outlets του καταλύματός σας και πρέπει να το συμπεριλαμβάνετε και αυτό στο συνολικό πλάνο επικοινωνίας του ξενοδοχείου σας. Πιο συγκεκριμένα, είναι σημαντικό να δημιουργείτε όμορφες εικόνες και καμπάνιες προώθησης για τις υπηρεσίες που παρέχει το bar του ξενοδοχείου σας, σε όλα τα κανάλια προβολής σας, όπως είναι η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας, τα Social Media, αλλά και τα third-party channels.
Ποια είναι όμως αυτά τα νέα trends που μπορείτε να αξιοποιήσετε στο ξενοδοχειακό σας bar;
#1 – In-Room Drinking: Εισάγετε στην υπηρεσία δωματίου τού ξενοδοχείου σας το e-delivery ποτών, αλκοολούχων και μη!
Τα τελευταία χρόνια είχαμε δει μία αύξηση στο in-room drinking και στις αγορές αλκοόλ από πελάτες των ξενοδοχείων πριν την νυχτερινή τους διασκέδαση για ένα pre-party εντός δωματίου ή για χαλάρωση στο μπαλκόνι τους. Είναι γεγονός ότι η πανδημία του COVID-19 επιτάχυνε την ανάγκη για delivery ποτών στα δωμάτια των ξενοδοχείων, καθώς και την ανάγκη κατανάλωσης διάφορων αλκοολούχων ποτών και αφεψημάτων από τους πελάτες κατά τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο. Είναι γεγονός, λοιπόν, ότι όσο η διασκέδαση θα λειτουργεί κάτω από περιοριστικά μέτρα, τόσο πιο μεγάλη θα είναι η ζήτηση που θα έχουν τα έτοιμα ποτά στα δωμάτια των πελατών. Αυτό όμως δε συνεπάγεται ότι με το τέλος της πανδημίας δεν θα υπάρχει η ίδια (ή η αντίστοιχη) ζήτηση σε delivery αλκοολούχων ποτών ή αφεψημάτων, αρκεί να γίνεται η σωστή προβολή στον πελάτη σας την κατάλληλη στιγμή!
Δημιουργήστε digital καμπάνιες προώθησης των προϊόντων του bar σας ή ακόμα και κάποιας προσφοράς που μπορεί να τρέχει για τους πελάτες σας μέσα από ψηφιακά μέσα — όπως με τη χρήση μιας Smart Interactive TV στο δωμάτιο ή στο application του ξενοδοχείου σας.
Μπορείτε να γεμίσετε το mini bar σας με σοκολάτες με οικολογικό χαρακτήρα, αφεψήματα με αγνά υλικά και γνωστά brands, μέχρι ατομικές και συσκευασίες Cocktails. Με αυτόν τον τρόπο, θα δημιουργήσετε ένα τέλειο mini bar για τα δωμάτιά σας, με υψηλές δυναμικές πωλήσεων!
#2 – Premium Προϊόντα & Έτοιμα Cocktails: Διασφάλιση ποιότητας και αυθεντικής γεύσης στα ποτά που προσφέρονται στο bar & το mini bar του ξενοδοχείου
Ένα άλλο trend, είναι τα premium products και τα έτοιμα cocktails τα οποία μπορείτε να παρέχετε στους επισκέπτες σας. Σε κάθε περίπτωση είναι σημαντικό να προμηθευτείτε και έτοιμα cocktails, τα οποία θα έχουν πάντα άρτια ποιότητα γεύσης και εμφάνισης και αντίστοιχα, ατομικές συσκευασίες που μπορείτε να τις τοποθετήσετε στα mini bars των δωματίων σας.
Αυτή η ανάγκη δημιουργήθηκε τα τελευταία χρόνια που τα έτοιμα cocktails και τα premium products κατάφεραν να παρέχουν την ίδια αυθεντική γεύση και την ποιότητα που προσφέρει ένα αντίστοιχο προϊόν κατά τη στιγμή παρασκευής του.
Ενισχύοντας το bar του ξενοδοχείου σας με συσκευασμένα και ποιοτικά προϊόντα, μπορείτε να δημιουργήσετε μία ιδιαίτερη εμπειρία δωματίου για τον επισκέπτη σας. Δρομολογήστε ενέργειες προώθησης για τα παρεχόμενα προϊόντα σας, αλλά και για τις online υπηρεσίες ordering του ξενοδοχείου σας. Με τον τρόπο αυτό, θα καταφέρετε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας τόσο στο Room Service όσο και στα άλλα facilities του ξενοδοχείου, όπως είναι η πισίνα ή η παραλία.
#3 – Contactless Bar Ξενοδοχείου: Δώστε την ευκαιρία στους επισκέπτες σας, να διασκεδάσουν με απόσταση και να χρησιμοποιήσουν την Pre-Ordering υπηρεσία σε όλα τα F&B Outlets
Σύμφωνα με τις τάσεις που έχουν διαμορφωθεί στην εστίαση λόγω πανδημίας, αλλά και με την αγοραστική ζήτηση των ταξιδιωτών, η οποία έχει αυξηθεί λόγω των αρκετών περιορισμών στην εστίαση και ιδιαίτερα στη νυχτερινή διασκέδαση, προκύπτει η ανάγκη για ένα Contactless Bar Ξενοδοχείου.
Τα F&B Outlets των καταλυμάτων, στα οποία ανήκει και το bar, έχουν πλέον διαμορφώσει έναν διαφορετικό χαρακτήρα, ο οποίος προωθεί τη διασκέδαση σύμφωνα με τα όσα ορίζουν οι αυστηροί υγειονομικοί κανόνες. Πιο συγκεκριμένα, απόσταση θαμώνων, παραμονή μόνο σε εξωτερικούς χώρους κ.λπ. Για να διευκολυνθεί η διαδικασία του service και να διασφαλιστεί η ασφάλεια όλων, τα περισσότερα ξενοδοχεία έχουν εντάξει το Pre-Ordering, σαν μία βασική υπηρεσία στην εξυπηρέτηση των πελατών τους. Άλλωστε, υπάρχουν αρκετές εταιρείες πλέον που παρέχουν digital εργαλεία ή άλλα applications που διευκολύνουν τον ξενοδόχο να εισάγει τις νέες τεχνολογίες προς όφελος της επισκεψιμότητας των F&B Outlets τού ξενοδοχείου του.
Η χρήση των e-orders και των online catalogues για το bar του ξενοδοχείου σας, θα εκσυγχρονίσει την παρεχόμενη υπηρεσία κατά το Room Service προς των πελάτη και παράλληλα θα αυξήσει τις πωλήσεις σας. Μέχρι το 2020 υπήρχε ένα σχετικά μικρό ποσοστό ταξιδιωτών που χρησιμοποιούσε online αυτοματοποιημένες παραγγελίες από τα μπαρ των ξενοδοχείων. Τώρα είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για τις πωλήσεις σας, καθώς το κοινό σας είναι πλέον εξοικειωμένο σε ένα touchless περιβάλλον και σε online orders και για τις παρεχόμενες ξενοδοχειακές υπηρεσίες.
Δώστε μια έκπτωση στην πρώτη χρήση του pre-order ή της ηλεκτρονικής παραγγελίας στο bar του ξενοδοχείου, έτσι ώστε να δελεάσετε τους επισκέπτες σας να παραγγείλουν και το επισκεφθούν. Με τον τρόπο αυτό, θα γνωρίσει ο πελάτης σας τα προϊόντα που παρέχετε, αλλά και όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες σας.
#4 – Outdoor Seating: Αξιοποιήστε τον κήπο, την πισίνα, αλλά και το roof garden του ξενοδοχείου σας, με στόχο τις cross-selling πωλήσεις σας
Ισχύει ότι το bar του ξενοδοχείου είναι ένα βασικό μέρος όπου μπορείτε να επιτύχετε cross-selling πωλήσεις για το κατάλυμά σας. «Εκμεταλλευτείτε» την τάση του Outdoor Seating και δημιουργήστε την ανάγκη στους επισκέπτες σας να επισκεφθούν τον κήπο, την πισίνα ή και το roof garden σας. Για να επιτύχετε το cross-selling, φροντίστε να παρέχετε και άλλες υπηρεσίες στα μέρη τα οποία θα διαθέτετε, για την ευεξία, τη χαλάρωση, αλλά και τη διασκέδαση των επισκεπτών σας, ανάλογα πάντα με την ώρα της ημέρας.
Προκειμένου να παρατείνετε τον χρόνο παραμονής (και άρα και την κατανάλωση), θα πρέπει να φροντίσετε ώστε οι εξωτερικοί χώροι του ξενοδοχείου σας να παρέχουν πλήρως την εμπειρία ενός bar — αυτό σημαίνει μουσική, ωραίος φωτισμός, και ωραία σκηνογραφία γενικά. Θα πρέπει να εκμεταλλευτείτε και να αναδείξετε τον πλούτο της Ελληνικής φύσης, με τη βοήθεια ενός interior αλλά και landscape designer.
*Sponsored
Γνωρίστε τα μοναδικά προϊόντα της Premium Brands και ενισχύστε τις πωλήσεις του bar σας
Η Premium Brands εκτός των ποιοτικών Coppa Cocktails είναι εισαγωγέας μερικών από τα πιο βραβευμένα προϊόντα αφεψημάτων όπως είναι τα Ice Tea Arizona και τα Premium Aloe. Παράλληλα, είναι εισαγωγέας της Tony’s Chocolonely, μιας σοκολάτας που η ιστορία της είναι αρκετά ενδιαφέρον. Ο κεντρικός στόχος της είναι να βελτιώσει την ποιότητα και την παραγωγικότητα και να δημιουργήσει αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας των αγροτών για τη παραγωγή της σοκολάτας. Στη Tony’s Chocolonely θα βρείτε αρκετά προϊόντα με βάση τη σοκολάτα και σε διάφορες γεύσεις μέσα σε οικολογικές συσκευασίες.
Επίλογος
Αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες του bar του ξενοδοχείου σας και δημιουργώντας έξυπνες στρατηγικές προβολής μέσα από info channels και digital εργαλεία που εντάσσονται στο ξενοδοχείο σας, θα καταφέρετε να αυξήσετε τις cross-selling πωλήσεις του bar σας και παράλληλα να μειώσετε τα κόστη για περισσότερα περιθώρια κέρδους. Ενισχύστε τις υπηρεσίες του bar σας με γνώμονα τις νέες τάσεις και επωφεληθείτε από τις πωλήσεις έτοιμων ποιοτικών προϊόντων. Εκμεταλλευτείτε τις σύγχρονες δυνατότητες, όπως τις pre-orders, τα αναβαθμισμένα mini bars, αλλά και τα έτοιμα ποτά, που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε έσοδα μειώνοντας κόστη παρασκευής και λειτουργίας και θα σας ενισχύσουν τα έσοδά σας σε μια περίοδο που οι κρατήσεις είναι ασταθείς και υπάρχει ανάγκη για άμεση ρευστότητα στις ξενοδοχειακές μονάδες.
Comments