top of page

Hotel low-season sales: 6 Αποτελεσματικοί τρόποι να αυξήσετε τις κρατήσεις σε off-season περιόδους



Η επίτευξη πληρότητας σε περιόδους χαμηλής ζήτησης αποτελεί ζητούμενο για κάθε ξενοδόχο. Ποιες είναι, όμως, οι βέλτιστες πρακτικές για να προωθήσετε το κατάλυμά σας και να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη σας; Ας τις ανακαλύψουμε!


Για τα περισσότερα καταλύματα, η πληρότητα σε high season περιόδους θεωρείται εύκολη υπόθεση. Ωστόσο, τον υπόλοιπο χρόνο το να πετύχει κανείς τις επιθυμητές κρατήσεις είναι αρκετά πιο δύσκολο.


Με την αύξηση των online κρατήσεων και τον σημερινό ρόλο του διαδικτύου στη διαδικασία εύρεσης ξενοδοχείου, η επικοινωνία με τους ταξιδιώτες και η στόχευσή τους έχουν πλέον γίνει ευκολότερες από ποτέ. Το διαδίκτυο αποτελεί το πιο αποτελεσματικό μέσο στόχευσης νέων ταξιδιωτών, ενώ έχουν αναπτυχθεί και τρόποι με τους οποίους ένα ξενοδοχείο μπορεί να αυξήσει την πληρότητά του, ακόμη και σε περιόδους χαμηλής ζήτησης.


Ποιες είναι οι πιο αποτελεσματικές στρατηγικές που μπορείτε να ακολουθήσετε, έτσι ώστε να έχετε κρατήσεις σε περιόδους με χαμηλή ζήτηση; Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει 6 τρόπους για να προσελκύσετε επισκέπτες κατά τη διάρκεια της low season.





1. Παρέχετε long-stay προσφορές ή δωρεάν αναβάθμιση δωματίου



Σε περιόδους χαμηλής ζήτησης μπορείτε να διαθέτετε ειδικές προσφορές για κρατήσεις με μεγάλη διάρκεια, για παράδειγμα σε κρατήσεις από 5 διανυκτερεύσεις και πάνω να προσφέρετε μία επιπλέον δωρεάν διανυκτέρευση. Ακόμα μπορείτε να προσφέρετε κάποιου είδους δωρεάν upgrade στους πελάτες σας, όπως μετατροπή των half board κρατήσεων σε full board ή αναβάθμιση δωματίου από απλό σε σουίτα. Κάποια ξενοδοχεία εφαρμόζουν ήδη αυτή την πρακτική για να αποκτήσουν περισσότερους repeaters, με εξαιρετικά αποτελέσματα, οπότε, γιατί δεν την αξιοποιείτε προς όφελος του καταλύματός σας, έτσι ώστε να ενισχύσετε τη low season σας;


2. Στοχεύστε κοινά που μπορούν να ταξιδέψουν και εκτός season, όπως Silver Age Travelers


Photo Credits: Revenue Hub

Photo Credits: Revenue Hub


Η στόχευση ταξιδιωτών είναι λογικό να είναι δυσκολότερη την περίοδο της low season σε σχέση με τη high season, γι’ αυτό και είναι σχεδόν απαραίτητο να διευρύνετε το κοινό στόχευσής σας. Εξετάστε το ενδεχόμενο να απευθυνθείτε σε κοινά που έχουν τη δυνατότητα ή και προτιμούν να ταξιδεύουν στη low season, όπως οι Silver Age ταξιδιώτες, που δεν έχουν υποχρεώσεις και επιθυμούν να κάνουν διακοπές σε πιο ήρεμες, χωρίς συνωστισμό, περιόδους. Μία ακόμα κατηγορία είναι οι Digital Nomads, που μπορούν να επιλέξουν το κατάλυμά σας για να συνδυάσουν διακοπές με εργασία σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο.


3. Δημιουργήστε ειδικές προσφορές ανά γεωγραφική περιοχή


Photo Credits: Destination Deluxe


Η στόχευση σε niche markets βάσει geo location, θα σας επιτρέψει να επικεντρωθείτε σε συγκεκριμένα κοινά και να διαμορφώσετε τις προσφορές σας με βάση τις ταξιδιωτικές συνήθειες κάθε περιοχής. Αξιοποιήστε το seasonality, εορτές, αργίες κ.ο.κ, για να δημιουργήσετε ειδικές προσφορές που θα ενισχύσουν σημαντικά τα έσοδά σας.


Αυτός είναι ακόμη ένας εξαιρετικός τρόπος να κατανοήσετε την ανταπόκριση κάθε αγοράς και τις προτιμήσεις της. Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε μεμονωμένες προσφορές σε κάθε χώρα και να δείτε ποιες έχουν καλύτερες αποδόσεις για μελλοντική στόχευση.


4. Προσφέρετε Flash Sales 48 ή 72 ωρών με smashing έκπτωση


Photo Credits: Rigas Boutique Hotel


Σε περίπτωση που με τα παραπάνω δεν έχετε καταφέρει να αποκτήσετε full πληρότητα, τότε θα χρειαστεί να λάβετε πιο άμεσα και τολμηρά μέτρα όπως οι Flash Sales προσφορές με μεγάλες εκπτώσεις, που, όμως, θα πρέπει να είναι διαθέσιμες για πολύ λίγες ώρες. Οι μεγάλες εκπτώσεις στη διαμονή μπορεί να μην είναι ιδανική λύση, καθώς περιορίζεται σημαντικά το περιθώριο κέρδους, ωστόσο, είναι αρκετά αποτελεσματικές σε ό,τι αφορά τις last-minute κρατήσεις.


Πολύ σημαντικό είναι οι Flash Sales πωλήσεις σας να είναι περιορισμένης χρονικής διάρκειας, δηλαδή να μένουν ενεργές μόνο για κάποιες ώρες, καθώς μπορούν εύκολα να βλάψουν τη φήμη του καταλύματός σας.


5. Πραγματοποιήστε συνεχές yielding και rates management σύμφωνα πάντα με τη ζήτηση και τον ανταγωνισμό


Photo Credits: Globetrender


Θα πρέπει να αντιμετωπίζετε την τιμολογιακή πολιτική σας σαν έναν ζωντανό οργανισμό που συνεχώς μεταβάλλεται, το οποίο σημαίνει ότι θα πρέπει να πραγματοποιείτε συνεχές yielding και rates management, ακόμη και off season. Δύο συνιστώσες που επηρεάζουν τα rates σας είναι φυσικά η ζήτηση και ο ανταγωνισμός, τα οποία έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο και στην off-season περίοδο.


Ένας αποτελεσματικός τρόπος να αυξήσετε τις πωλήσεις σας είναι να συνεχίσετε με κανονικούς ρυθμούς τις διαδικασίες βελτιστοποίησης των τιμών σας, έτσι ώστε να παραμένετε ανταγωνιστικοί σε σύγκριση με τα υπόλοιπα καταλύματα της περιοχής σας. Και μην ξεχνάτε, ακόμη και σε περιόδους off-season, μπορεί να υπάρχουν events και ιδιαίτερα τριήμερα που ο κόσμος ταξιδεύει, άρα είναι απαραίτητο να έχετε ανταγωνιστικές τιμές για αυτά τα κοινά.






6. Χαλαρώστε τους όρους πληρωμής και ακύρωσης



Ιδιαίτερα μετά από την αναταραχή που προκάλεσε ο Covid-19, οι ταξιδιώτες δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στις πολιτικές ακύρωσης και τα deposits. Πολλές φορές τα παραπάνω γίνονται αιτία ακύρωσης μιας κράτησης καθώς οι ταξιδιώτες αποζητούν μεγαλύτερη ελευθερία στις κρατήσεις τους. Χαλαρώνοντας τους όρους πληρωμής και ακύρωσης, παρακινείτε τους ταξιδιώτες να κλείσουν σε εσάς και ενισχύετε σημαντικά την προώθηση των πωλήσεών σας.


Ολοκληρώνοντας


Αυτές ήταν λοιπόν κάποιες πρακτικές που μπορείτε να ακολουθήσετε, έτσι ώστε να επιτύχετε υψηλή πληρότητα ακόμη και σε περιόδους χαμηλής ζήτησης, αυξάνοντας την κερδοφορία του καταλύματός σας. Φυσικά, η καλύτερη διαφήμιση θα είναι πάντα το ίδιο σας το προϊόν, οπότε είναι σημαντικό να βελτιώνετε συνέχεια την εμπειρία διαμονής σας, έτσι ώστε να λαμβάνετε πιο πολλές θετικές κριτικές και να προσελκύετε κόσμο.


Τέλος, μην ξεχνάτε ότι η low season είναι ιδανική περίοδος να ασχοληθείτε με ενέργειες που μπορούν να ενισχύσουν έμμεσα τις πωλήσεις σας, για παράδειγμα, μπορείτε να πραγματοποιήσετε μία φωτογράφιση για να ανανεώσετε τις φωτογραφίες του καταλύματός σας. Ή μπορείτε ακόμη και να βελτιώσετε το operation του καταλύματος, αλλά και να προδιαγράψετε μια καλύτερη στρατηγική Digital Marketing και Social Media για την επόμενη high season.

Comments


bottom of page