Διαβάστε χρήσιμες συμβουλές σχετικά με την παροχή του καφέ στο ξενοδοχείο σας και μάθετε με ποιους τρόπους μπορείτε να αυξήσετε τα συνολικά σας έσοδα, μέσω του δημοφιλούς αυτού κωδικού
Αν κάτι είναι δεδομένο, είναι πως οι ταξιδιώτες μεταφέρουν μεγάλο μέρος των καθημερινών τους συνηθειών σε όλα τα ταξίδια τους, είτε πρόκειται για καλοκαιρινές διακοπές είτε για κάποιο επαγγελματικό ταξίδι. Οι συνήθειες αυτές, αποτελούν βέβαια και τις μεγαλύτερες ευκαιρίες για την αύξηση των πωλήσεων ενός ξενοδοχείου, τόσο μέσω των F&B και Wellness τμημάτων, όσο και μέσω του Housekeeping, που αποτελεί το τμήμα που είναι πιο κοντά στην καθημερινότητα των ταξιδιωτών.
Σε υψηλή κατάταξη των πιο διαδεδομένων συνηθειών ενός ταξιδιώτη, βρίσκεται και η κατανάλωση καφέ, που αποτελεί το ρόφημα που συνδέεται σχεδόν με όλα τα στάδια της διαμονής ενός επισκέπτη. Η σύνδεση των ταξιδιωτών με τον καφέ είναι μάλιστα τόσο ισχυρή, που πολλές φορές αποτελεί σημείο αξιολόγησης της γαστρονομικής εμπειρίας του καταλύματος.
Πώς, όμως, ένα ξενοδοχείο μπορεί να αναπτύξει το λεγόμενο “Coffee Culture” και να επιτύχει σημαντικές πωλήσεις μέσα από την πώληση του καφέ; Σε αυτό το άρθρο θα βρείτε συμβουλές σχετικά με την τοποθέτηση του καφέ μέσα στην λειτουργία του ξενοδοχείου, αλλά και τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας σε έναν κωδικό ιδιαίτερα αυξημένης κερδοφορίας.
Θα βρείτε επίσης smart tips σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία με premium ποικιλίες καφέ αλλά και επαγγελματικές καφετιέρες για ξενοδοχεία, Taf Coffee, ενώ θα μπορείτε να έρθετε σε απευθείας επαφή με το εξειδικευμένο Taf Team, για προσωποποημένες απορίες σχετικά με το ξενοδοχείο σας.
*Sponsored
Useful Hotelier Tip!
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγνωστών, συνεργαστήκαμε με την κορυφαία εταιρεία καφέ, Taf Coffee, η οποία και είναι στη διάθεση του κοινού για άμεσες ερωτήσεις σχετικά με τρόπους κερδοφορίας μέσω του Καφέ στο δικό σας κατάλυμα.
Γιατί όμως ο καφές παρουσιάζει σημαντικές προοπτικές για την αύξηση της κερδοφορίας ενός καταλύματος;
Γιατί καταναλώνεται σε όλα σχεδόν τα στάδια διαμονής του επισκέπτη
Γιατί έχει υψηλό περιθώριο κέρδους και μακρά διάρκεια πρώτης ύλης
Γιατί έχει απλό τρόπο παρασκευής με υψηλής ποιότητας αποτέλεσμα
Προκειμένου να διασφαλίσετε το εγγυημένο αποτέλεσμα, επενδύστε σε υψηλής ποιότητας ποικιλίες καφέ αλλά και μηχανές παρασκευής, έτσι ώστε να μειώσετε την πιθανότητα αποτυχίας από πιθανή κακή παρασκευή. Επίσης, δώστε έμφαση στην εκπαίδευση του προσωπικού σας.
Ποιοι είναι οι τρόποι αύξησης της κερδοφορίας μέσα από την πώληση καφέ στα διάφορα στάδια διαμονής;
1. Η μετατροπή του καφέ σε σημείο αναφοράς της γαστρονομίας του ξενοδοχείου σας, μέσα από μια έξυπνη διασύνδεση με τα επισιτιστικά τμήματα
Η γεύση του καφέ είναι τόσο χαρακτηριστική, που έχει αποτελέσει πολλές φορές πηγή έμπνευσης για την δημιουργία συνταγών, ειδικά στο κομμάτι της ζαχαροπλαστικής. Τα ξενοδοχεία που θέλουν να ενισχύσουν την εμπειρία “καφέ” των ταξιδιωτών, μπορούν να δημιουργήσουν ειδικές συνταγές βασισμένες στον καφέ, προβάλλοντας έτσι το Coffee Culture του καταλύματος.
➝ ΠΡΟΤΑΣΗ: Ζητήστε από τον Chef του καταλύματός σας να δημιουργήσει μια ειδική συνταγή γλυκού βασισμένη στον καφέ, και ενσωματώστε σε όλους τους καταλόγους του ξενοδοχείου σας την “Original Coffee Experience” που θα προτείνει επιλεγμένες προτάσεις καφέ αλλά και την μοναδική συνταγή που έχετε δημιουργήσει.
Ενσωματώστε στα μενού σας και μια ειδική ενότητα που θα ενημερώνει σε συντομία τους ταξιδιώτες σχετικά με την φιλοσοφία σας, αλλά και την μοναδική “coffee experience” που θέλετε να δημιουργήσετε. Μέσα από το ίδιο σημείο, μπορείτε επίσης να προβάλετε και την υψηλή ποιότητα των πρώτων υλών που επιλέγετε.
2. Η ενίσχυση της πώλησης του Ελληνικού καφέ μέσα στους διάφορους χώρους του ξενοδοχείου
Όπως με όλες τις πτυχές της γαστρονομίας, έτσι και με τον καφέ, οι ταξιδιώτες δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στις τοπικές ποικιλίες που θα τον φέρουν σε επαφή με την κουλτούρα του προορισμού. Τα ξενοδοχεία επιβάλλεται να συμπεριλαμβάνουν στους καταλόγους τους τις τοπικές ποικιλίες και μεθόδους παρασκευής, οι οποίες, όχι μόνο έχουν περισσότερες πιθανότητες πώλησης, αλλά ενισχύουν το αίσθημα της μοναδικότητας της εμπειρίας.
➝ ΠΡΟΤΑΣΗ: Δημιουργήστε ένα ειδικό section στον κατάλογο των bar αφιερωμένο στον Ελληνικό καφέ, με ιδιαίτερες περιγραφές σχετικά με την γεύση αλλά και τους εναλλακτικούς τρόπους σερβιρίσματος. Μην παραλείψετε να προτείνετε τον τοπικό καφέ ως εναλλακτική του espresso και στον χώρο των εστιατορίων σας.
Δημιουργήστε μια “Coffee Tasting” υπηρεσία μέσω της οποίας οι επισκέπτες θα μπορούν να δοκιμάσουν τις διάφορες ποικιλίες ελληνικού καφέ και δώστε έμφαση στην διαδικασία που ακολουθείτε, δημιουργώντας ενθουσιασμό στους ταξιδώτες σας.
3. Η δημιουργία καλής πρώτης εντύπωσης μέσα από το Πρωινό του ξενοδοχείου ή το welcome treat, που θα τονώσει τη ζήτηση σε όλη τη διάρκεια της διαμονής
Ο καφές είναι ένα από τα προϊόντα που αναμφισβήτητα προκαλούν μια έντονη πρώτη εντύπωση, θετική ή αρνητική. Το κομμάτι του πρωινού και του welcome treat αποτλεούν τα δύο σημεία στα οποία υπάρχουν και οι περισσότερες πιθανότητες οι καλεσμένοι σας να δοκιμάσουν, και αποτελούν σημεία που απαιτούν ιδιαίτερα αυξημένη προσοχή. Οι ξενοδόχοι πρέπει να διασφαλίζουν την υψηλή ποιότητα και γευστική αρτιότητα επιλέγοντας τις σωστές ποικιλίες, ενώ θα πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη έμφαση στη συνολική εμπειρία.
➝ ΠΡΟΤΑΣΗ: Αφού έχετε διασφαλίσει την καλή ποιότητα του καφέ, αλλά και τον σωστό τρόπο παρασκευής του, δώστε ένα ιδιαίτερο touch μέσα από τον τρόπο που τον σερβίρετε, όπως ιδιαίτερα σκεύη ή συνοδευτικά που θα ενισχύσουν την εμπειρία του ταξιδιώτη.
Αυξήστε το revenue σας από την πώληση καφέ στο πρωινό, προσφέροντας à la carte την δυνατότητα να δοκιμάσει το κοινό πραγματικά σπάνιες ποικιλίες καφέ με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, διασφαλίζοντας, όμως, ότι πρώτα παρέχετε δωρεάν τις βασικές επιλογές.
4. Οι έξυπνοι τρόποι τοποθέτησης του καφέ μέσα στα δωμάτια και η πώληση προϊόντων καφέ μέσω του mini bar
Τα δωμάτια είναι ο χώρος που οι ταξιδιώτες περνάνε ενα σημαντικό μέρος της διαμονής τους και το σημείο που η οποιαδήποτε κατανάλωση έχει μεγαλύτερες προοπτικές. Η παροχή καφέ αποτελεί σίγουρα μια επαυξημένη υπηρεσία που ικανοποιεί τους ταξιδιώτες και οι ξενοδόχοι, πλέον, το θεωρούν ένα από τα must facilities που πρέπει να παρέχουν στο κοινό τους. Πέρα, όμως, από την άμεση κατανάλωση, η πώληση καφέ μέσω των mini bar φαίνεται να έχει ιδιαίτερα υψηλή προοπτική, καθώς το προϊόν έχει μακρά διάρκεια και μπορεί εύκολα να αποθηκευτεί.
➝ ΠΡΟΤΑΣΗ: Ζητήστε από τον Interior Designer του ξενοδοχείου σας να δημιουργήσει ένα ειδικό εμφανές spot που θα τοποθετηθούν τα coffee facilities μετατρέποντάς το σε σημείο αναφοράς της διαμονής και ενισχύοντας την σχέση του καφέ με τους ταξιδιώτες. Επίσης, φροντίστε για χώρους πώλησης “ξηρών τροφίμων” στο mini bar, όπως για παράδειγμα ένα καλάθι με τοπικά προιόντα και τοποθετήστε τον καφέ ως πρόταση τοπικής γαστρονομίας.
Ενισχύστε ακόμη περισσότερο τις προοπτικές πώλησης καφέ μέσω του mini bar, δημιουργώντας “Gift Packs” με προϊόντα τοπικού καφέ και μοναδικά αναμνηστικά, ενώ μετατρέψτε την δωρεάν παροχή καφέ σε πώληση προωθώντας την coffee tasting εμπειρία που ενδεχομένως παρέχετε στα bar του ξενοδοχείου σας.
5. Η τοποθέτηση έξυπνων coffee spots στα διάφορα σημεία του ξενοδοχείου που θα ενισχύσει το Coffee Culture του ξενοδοχείου σας
Η πώληση ενός προϊόντος επηρεάζεται σημαντικά από την δυνατότητα διάθεσής του στα διάφορα τμήματα. Τοποθετώντας όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία πώλησης καφέ μέσα στο ξενοδοχείο, αυξάνεται σημαντικά τόσο η προοπτική των σχετικών πωλήσεων, όσο και η ικανοποίηση των επισκεπτών που θα μπορούν να απολαύσουν το αγαπημένο τους ρόφημα ανά πάσα στιγμή.
➝ ΠΡΟΤΑΣΗ: Δημιουργήστε στα “common use” spaces του ξενοδοχείου σας, όπως lobby ή ακόμη και αυλές, έξυπνα coffee spots, και δώστε την δυνατότητα παροχής καφέ που θα ενισχύσουν την δυνατότητα των πωλήσεών σας, ενώ παράλληλα, εκπαιδεύστε το σχετιζόμενο προσωπικό, έτσι ώστε να γίνεται η παροχή καφέ εφικτή ανά πάσα στιγμή.
Αναδείξτε τα ιδιαίτερα αυτά σημεία με ειδικό branding που θα τα κάνει ορατά και θα υπενθυμίζει στους ταξιδιώτες να απολαύσουν τον καφέ τους ανά πάσα στιγμή!
6. Η δημιουργία branding material που συνδέεται με την κατανάλωση καφέ, που θα κάνει ακόμα πιο αποτελεσματική την προώθηση
Η δύναμη της εικόνας είναι πλέον γνωστή σε όλα τα επίπεδα και ιδιαίτερα στον online κόσμο, μέσω του οποίου ενημερώνονται πλέον οι ταξιδώτες. Και αυτός είναι ο λόγος που ο καφές δεν πρέπει να απουσιάζει από την γαστρονομικού χαρακτήρα φωτογράφιση ενός ξενοδοχείου, καθώς αποτελεί μια δυνατή εμπειρία που συνδέεται με τις διάφορες στιγμές χαλάρωσης ενός ταξιδώτη.
➝ ΠΡΟΤΑΣΗ: Κατά την φωτογράφιση του ξενοδοχείου σας, προδιαγράψτε κάποιες λήψεις που θα αναδείξουν την εμπειρία καφέ σε όλα τα στάδια της διαμονής, όπως μέσα στο δωμάτιο, στο lobby, ακόμη και στο εστιατόριο. Μην παραλείψετε να έχετε και μερικές λήψεις από τον ιδιαίτερο τρόπο σερβιρίσματος του καφέ, ειδικά αν έχετε επενδύσει σε έναν μοναδικό τρόπο παρουσίασης.
Για να κάνετε πιο μοναδική την εικόνα, επενδύστε σε ιδιαίτερα σκεύη ανάλογα με το είδος του καφέ που σερβίρετε, ενώ φωτογραφίστε και τους baristas του ξενοδοχείου σας προβάλλοντας το κομμάτι της παρασκευής του καφέ.
Comments