top of page

Πως αυτά τα luxury διαμερίσματα στη Ρώμη παρουσιάζουν μια σύγχρονη προσέγγιση διαμονής στην πόλη

Έγινε ενημέρωση: 17 Ιουν 2024


Διαβάστε το Hotel Story του CasaCau, ενός συναρπαστικού ξενοδοχείου στη Ρώμη, που συνδυάζει ιδανικά την πολυτέλεια της χαλάρωσης, την άνεση της διαμονής σε διαμέρισμα και την στενή διασύνδεση της εμπειρίας με την ατμόσφαιρα και την ιστορία της πόλης


Ο ανταγωνισμός μεταξύ των ξενοδοχείων της πόλης και των Airbnb διαμερισμάτων είναι κάτι που απασχολεί πολύ τον κλάδο της φιλοξενίας στις μέρες μας. Πρόκειται για μια διαρκή μάχη μεταξύ της διαμονής με παροχή ξενοδοχειακών υπηρεσιών και της διαμονής που προσφέρει απόλυτη ανεξαρτησία και άμεση διασύνδεση με την τοπική κουλτούρα και την καθημερινότητα των κατοίκων της πόλης. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, ένας αέρας αλλαγής έχει αρχίσει να φυσάει στην αγορά.


Η νέα τάση που επικρατεί σήμερα στους συχνούς city travellers, βρίσκεται κάπου ανάμεσα στα δύο στυλ διαμονής. Σαφώς, η ανεξαρτησία και η ανάμειξη με την τοπική κουλτούρα είναι σημαντικές, ωστόσο, κάποιες βασικές ξενοδοχειακές υπηρεσίες, όπως το καθημερινό housekeeping, το πρωινό οι υπηρεσίες concierge, γίνονται και πάλι απαραίτητες. Έτσι, λοιπόν, καταλήγουμε να αναρωτιόμαστε: πώς θα προσαρμοστεί η ξενοδοχειακή αγορά στην νέα αυτή τάση και ποιος είναι τελικά ο νέος τύπος καταλύματος που θα δημιουργηθεί προκειμένου να καλύπτει και τις δύο ανάγκες;


Μια πρώτη απάντηση στα ερωτήματα αυτά, δίνεται από το εξαιρετικό CasaCau στην καρδιά της Ρώμης, το οποίο λειτουργεί από το 2016 και εισάγει ένα ολοκαίνουριο concept για διαμονή στην πόλη. Μιλήσαμε με τον κύριο Pino Cau, ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου, ο οποίος με μεγάλη χαρά μοιράστηκε μαζί μας την ιστορία και την φιλοσοφία του καταλύματός του.





Επιτρέψτε μου να ξεκινήσω την συζήτησή μας αναφέροντας πόσο ενθουσιασμένοι ήμασταν όταν ανακαλύψαμε το CasaCau και την ολοκαίνουρια προσέγγιση που εισάγει σχετικά με τη διαμονή στην πόλη. Πείτε μας, πώς είναι να εργάζεται κάποιος σε ένα περιβάλλον με τόσο σύγχρονο concept και πόσο εύκολο είναι να μυήσεις τους πελάτες σου στη φιλοσοφία ενός καταλύματος όπως το CasaCau;

CasaCau | Hotelier Academy

Πιστεύω ότι ο καλύτερος τρόπος να ταξιδεύεις είναι όταν σε φιλοξενεί κάποιος φίλος. Και αυτό είναι το στοιχείο που θέλουμε να εκπέμπει το CasaCau. Ένα μέρος με τις υπηρεσίες ενός ξενοδοχείου, αλλά την ποιότητα και την ιδιωτικότητα του σπιτιού σας. Εκεί που ο επισκέπτης νιώθει σαν στο σπίτι του και απολαμβάνει την πολυτέλεια των μικρών πραγμάτων, προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις που έχει.


Στην περίπτωση του CasaCau, το μότο “τοποθεσία, τοποθεσία, τοποθεσία” ταιριάζει απόλυτα. Το ξενοδοχείο βρίσκεται ακριβώς δίπλα στη Fontana di Trevi, και σε κοντινή απόσταση με τα πόδια από όλα τα κύρια αξιοθέατα της Ρώμης. Εκτός από την συμβολή της στις συνολικές σας πωλήσεις, η κεντρική τοποθεσία του ξενοδοχείου σάς βοηθάει και στο να μεταδώσετε πιο εύκολα το concept σας στους επισκέπτες σας και να τους προβάλετε τον τρόπο ζωής στην πόλη — κάτι που οι σύγχρονοι ταξιδιώτες αναζητούν πλέον ολοένα και περισσότερο στα ταξίδια τους;


CasaCau | Hotelier Academy

CasaCau’s Facebook cover picture


To CasaCau απέχει μόλις 2 λεπτά από τη Fontana di Trevi, στο κέντρο της Ρώμης. Η τοποθεσία του είναι εξαιρετική, θα έλεγα. Δεν επέλεξα αυτή την περιοχή κατά τύχη: όπως γνωρίζετε, η Fontana di Trevi είναι ένα από τα πιο τουριστικά μέρη της Ρώμης, κάτι που μου έδωσε την συναρπαστική ευκαιρία να μετατρέψω το CasaCau σε μια απόλυτη ‘φούσκα’ ηρεμίας. Παρόλο που οι εξωτερικοί δρόμοι είναι γεμάτοι με κόσμο, οι επισκέπτες του CasaCau απολαμβάνουν στο εσωτερικό απόλυτη ησυχία και γαλήνη. Και αυτός είναι ένας από τους λόγους που επέλεξα το συγκεκριμένο κτήριο: η αντίθεση μεταξύ του εξωτερικού και του εσωτερικού κόσμου, που κάνει την συνολική εμπειρία του ταξιδιώτη πραγματικά συναρπαστική. Στο CasaCau, όλα είναι ιδιωτικά!


Μια από τις βασικές υπηρεσίες που απουσιάζει από την συνήθη διαμονή σε διαμερίσματα, είναι το πρωινό. Παρόλα αυτά, στο CasaCau παρέχετε καθημερινά πρωινό, με έναν πολύ φρέσκο και απροσδόκητο τρόπο. Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα σχετικά με το πώς λειτουργεί το πρωινό στο ξενοδοχείο σας και ποια ήταν η έμπνευση πίσω από αυτή την ιδέα;


CasaCau | Hotelier Academy

Δεδομένου ότι δεν υπάρχει κάποια αίθουσα πρωινού, θα έλεγα ότι “σερβίρουμε” το πρωινό από τις 7:30 έξω από την πόρτα κάθε διαμερίσματος. Εκτός από καφέ, μπισκότα, δημητριακά και άλλα προϊόντα, όπως τσάι, βούτυρο, μαρμελάδα, μέλι και αυγά που βρίσκονται ήδη μέσα σε κάθε διαμέρισμα, κάθε πρωί το προσωπικό μας αφήνει ένα μικρό καλάθι με κρουασάν και φρέσκο ψωμί μπροστά από κάθε πόρτα. Και αυτό, γιατί το να ξεκινάς την μέρα σου με έναν τόσο όμορφο και ζεστό τρόπο, είναι κάτι με το οποίο το CasaCau αντιλαμβάνεται την πολυτέλεια!


Φαίνεται ότι αγαπάτε πολύ το καλό φαγητό και περισσότερο την τοπική κουζίνα της Ιταλίας και της Ρώμης. Κατά την διάρκεια της πρόσφατης παραμονής μας στο ξενοδοχείο σας, είχαμε την τύχη να γνωρίσουμε την Loubna, η οποία ήταν εξαιρετικά ευγενική και πρόθυμη να μας προτείνει συγκεκριμένα εστιατόρια κατά το check-in, τα οποία δεν θεωρούνται απλά καλά, αλλά ήταν και τα προσωπικά της αγαπημένα (και ήταν όντως εξαιρετικά!). Πόσο σημαντικό πιστεύετε ότι είναι για τους επισκέπτες σας να απολαμβάνουν καλό φαγητό κατά την διαμονή τους στην πόλη και σε τι βαθμό θεωρείτε ότι επηρεάζει την συνολική τους εμπειρία;

CasaCau | Hotelier Academy

Στις μέρες μας, το φαγητό απασχολεί ιδιαίτερα τους ανθρώπους στις εξόδους και τα ταξίδια τους. Είναι περιττό, πιστεύω, να αναφέρουμε ότι το ιταλικό φαγητό είναι όντως τόσο καλό όσο φημίζεται παγκοσμίως. Ωστόσο, δεν ισχύει για όλα τα εστιατόρια της Ιταλίας. Πιστεύω ότι το καλό φαγητό είναι ένας τρόπος να ζεις μοναδικές και αληθινές εμπειρίες και γι’ αυτό προτείνω πάντα ξεχωριστά μέρη, στα οποία πηγαίνω και εγώ ο ίδιος, ώστε να δίνεται η ευκαιρία στους ταξιδιώτες να δοκιμάσουν αυθεντικά και πραγματικά νόστιμα ιταλικά πιάτα.


Το CasaCau έχει μια όμορφη reception στην οποία πραγματοποιούνται τα check-ins. Ωστόσο, δεν παρέχετε 24ωρη εξυπηρέτηση, παρόλο που υπόσχεστε στον ταξιδιώτη ότι “είστε εκεί για οτιδήποτε χρειαστεί”. Πώς καταφέρνετε να είστε σε συνεχή επαφή με τους ταξιδιώτες; Χρησιμοποιείτε κάποιες σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας;


Ναι, και μάλιστα θα χαρακτήριζα την συνεχή επικοινωνία με τους πελάτες μας απαραίτητη, εκτός από χρήσιμη. Δεδομένου ότι δεν υπάρχει 24ωρη reception, χρησιμοποιούμε την εφαρμογή WhatsApp προκειμένου να αισθάνονται οι πελάτες μας ότι είμαστε εκεί όποτε μας χρειάζονται. Το μόνο που χρειάζεται να κάνουν είναι να μας στείλουν ένα σύντομο μήνυμα σε μια ιδιωτική συνομιλία. Για παράδειγμα, μπορεί κάποιος να ζητήσει να κανονίσουμε το check-out του ή να του κλείσουμε κάποιο εστιατόριο. Και φυσικά, πάντα απαντάμε άμεσα και προσπαθούμε να διευθετήσουμε τα θέματα το συντομότερο δυνατό.








Ρίχνοντας μια ματιά στο website σας, μια από τις πρώτες ενότητες που εμφανίζονται στην αρχική σελίδα, είναι αυτή με τον τίτλο “We love”. Εκεί, οι επισκέπτες μπορούν να βρουν μέρη και εμπειρίες της Ρώμης που θέλετε πραγματικά να γνωρίσουν και να ζήσουν κατά την διάρκεια παραμονής τους. Ποια είναι η γενική προσέγγιση όσον αφορά τις concierge προτάσεις; Προτείνετε μόνο τα δημοφιλή μέρη που μπορεί να επισκεφτεί κάποιος ή παρουσιάζετε και πιο ‘μυστικά’ μέση και δραστηριότητες τις οποίες γνωρίζουν λίγοι;

CasaCau | Hotelier Academy

Προσπαθούμε να βοηθάμε τους ταξιδιώτες να επισκεφτούν τις πιο “ζεστές” γωνιές της πόλης, έτσι ώστε να γνωρίσουν καλύτερα τις τοπικές παραδόσεις και να ανακαλύψουν την αυθεντική Ρώμη. Προκειμένου να παρέχει μια ολοκληρωμένη εμπειρία, το CasaCau έχει αναπτύξει μια νέα υπηρεσία με το όνομα LOCALKEY, μέσω της οποίας προσπαθούμε να γίνουμε εξειδικευμένοι σύμβουλοι για προτάσεις σχετικές με το lifestyle. Προτείνουμε στους ταξιδιώτες να αλλάξουν την οπτική τους σχετικά με το ταξίδι τους στην Ιταλία και να υποκύψουν στις πραγματικές και αυθεντικές εμπειρίες, απολαμβάνοντας την γεύση της παραδοσιακής ζωής και της τοπικής γαστρονομίας, καθώς πιστεύουμε ότι αυτός είναι ο μόνος τρόπος να γνωρίσουν την Ρώμη όπως είναι πραγματικά.


Κάτι που επίσης γίνεται σαφές στο website σας, είναι το γεγονός ότι αγαπάτε τα παιδιά. Έχετε, μάλιστα, δημιουργήσει και ειδική ενότητα την οποία ονομάζετε “kids&you”. Ωστόσο, αυτό που τράβηξε περισσότερο την προσοχή μας, είναι ότι απευθύνεστε κυρίως σε μαμάδες και μπαμπάδες που ταξιδεύουν μόνοι με τα παιδιά τους, διασφαλίζοντας ότι θα τους κάνετε να νιώσουν όσο το δυνατόν πιο άνετα γίνεται. Πώς σκεφτήκατε μια τόσο ιδιαίτερη προσέγγιση; Έχετε όντως πολλές μονογονεϊκές οικογένειες ως επισκέπτες;


CasaCau | Hotelier Academy

Το CasaCau είναι ένας προορισμός ιδανικός για οικογένειες με παιδιά. Λατρεύουμε τους μικρούς μας καλεσμένους και τους προσφέρουμε παροχές που τους κάνουν να νιώθουν σαν στο σπίτι τους. Το δωρεάν Netflix στα iPads μας, είναι μία από αυτές! Και φυσικά, εξυπηρετούμε πλήρως τους γονείς που ταξιδεύουν μόνοι με τα παιδιά τους, προσπαθώντας να τους βοηθήσουμε να οργανώσουν τις διακοπές τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.


Οι κριτικές στο προφίλ σας στο TripAdvisor αποκαλύπτουν ότι πράγματι το CasaCau είναι ένα επιτυχημένο project, αφού απολαμβάνει την υψηλότερη βαθμολογία των 5 αστέρων. Αυτά που φαίνεται να αγαπούν οι περισσότεροι επισκέπτες σας είναι η τοποθεσία, η διακόσμηση και η εξυπηρέτηση. Πόσο σημαντικές θεωρείτε τις θετικές κριτικές στην προσέλκυση μελλοντικών πελατών και πώς διαχειρίζεστε τις κριτικές που ενδεχομένως να μην είναι τόσο καλές;


CasaCau | Hotelier Academy

Στον κόσμο του τουρισμού σήμερα, οι κριτικές παίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιλογή ενός καταλύματος. Σε πολλές περιπτώσεις, μάλιστα, αποτελούν τις “συστατικές επιστολές” για τους επόμενους πελάτες. Είμαστε περήφανοι και χαρούμενοι που λαμβάνουμε τόσο θετικές κριτικές στο διαδίκτυο. Το ότι θεωρούμαστε καλοί και αξιόπιστοι, σημαίνει ότι κάνουμε σωστά τη δουλειά μας. Ακόμη και στην περίπτωση αρνητικών σχολίων, πάντα προσπαθώ να καταλάβω τον λόγο για τον οποίο έγινε μια τέτοια κριτική. Ατυχή συμβάντα ή αρνητικές εμπειρίες μπορούν να προκληθούν πάντα (ανεξάρτητα με το πόσο σκληρά προσπαθείς να τα αποφύγεις), επομένως το σημαντικό είναι να μαθαίνουμε από κάθε λάθος μας και να κατανοούμε το πώς θα μπορούσαμε να το είχαμε αποτρέψει και, φυσικά, να σιγουρευτούμε ότι δεν θα ξανασυμβεί.


Κρατήσαμε την καλύτερη ερώτηση για το τέλος! Το CasaCau στεγάζεται σε ένα πανέμορφο κτήριο του 17ου αιώνα και η διακόσμησή του αναμειγνύει παλιά με καινούρια στοιχεία. Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα για την ιστορία του κτηρίου και τους προηγούμενους κατοίκους του; Επίσης, ο συνδυασμός παλαιών και νέων στοιχείων στην διακόσμησή του, ήταν κάτι που επιθυμούσατε να χαρακτηρίζει το ξενοδοχείο σας ή προέκυψε λόγω της ηλικίας του ακινήτου;


Το CasaCau είναι ένα συγκρότημα διαμερισμάτων μέσα σε ένα κτήριο του 17ου αιώνα. Ανέλυσα πολλούς παράγοντες πριν την τελική απόφαση απόκτησης του συγκεκριμένου ακινήτου και, τελικά, πιστεύω ότι έκανα σωστή επιλογή. Αποφάσισα να αποκαταστήσω τις παλιές πόρτες, να κρατήσω τα κεραμίδια και ούτω καθεξής. Το κτήριο, το λεγόμενο “palazzo” στα ιταλικά, δεν ήταν ένα αριστοκρατικό οίκημα. Βρισκόταν κοντά στο Quirinal (προεδρικό μέγαρο) όπου ζούσαν καθημερινοί άνθρωποι. Τα υλικά είναι απλά και εκεί ακριβώς έγκειται και η ομορφιά του: στην απλότητα. Γι’ αυτό τον λόγο ήθελα να σεβαστώ το κτήριο και να διατηρήσω όσο το δυνατόν περισσότερο μέρος από το αρχικό του σχέδιο. Χρησιμοποίησα έπιπλα της δεκαετίας του ’50, του ’60 και του ’70, επειδή ο σχεδιασμός τους είναι απλός και ξεκάθαρος. Και πιστεύω ότι η επιλογή αυτού του είδους αρχιτεκτονικής και design, λειτουργεί μέχρι τώρα εξαιρετικά.

Comments


bottom of page