top of page

Πως βλέπει μια εταιρεία διαχείρισης & συμβουλευτικής ξενοδοχείων το μέλλον των πωλήσεων στα ανεξάρτητα Καταλύματα


Ο Μάρκος Γεωργίου, Business Development & Operations Manager της εταιρείας Loguers Hospitality, μοιράζεται με τη Hotelier Academy σημαντικές συμβουλές για το μέλλον των ανεξάρτητων καταλυμάτων και πώς αυτά θα οδηγηθούν στην κερδοφορία μέσα από την ανάπτυξη των πωλήσεών τους


Σε έναν συχνά μεταβαλλόμενο κλάδο όπως είναι ο ξενοδοχειακός, ο ξενοδόχος θα πρέπει όχι μόνο να βρίσκεται συνεχώς πλήρως ενημερωμένος για τις τελευταίες ταξιδιωτικές τάσεις, αλλά και ως έναν βαθμό να μπορεί να προβλέψει το μέλλον της αγοράς έτσι ώστε να καθορίσει τις επόμενες επενδυτικές του κινήσεις. Αυτό ισχύει για όλα τα καταλύματα, ανεξαρτήτως τύπου και μεγέθους. Για τη διευκόλυνση της συζήτησης, σε αυτό το άρθρο επιλέξαμε να εστιάσουμε στα ανεξάρτητα καταλύματα.


Οι αλυσίδες ξενοδοχείων συνήθως έχουν εξειδικευμένο προσωπικό που διαχειρίζεται τις επενδυτικές τους κινήσεις. Αυτό πολλές φορές δεν είναι εφικτό για τα περισσότερα ανεξάρτητα καταλύματα, οπότε με την έλλειψη στρατηγικής πωλήσεων, αλλά και τη μη σωστή διαχείριση και ανάπτυξη των διαθέσιμων υπηρεσιών τους, τείνουν να βρίσκονται σε μειονεκτική θέση. Έχει παρατηρηθεί ότι πολλά ανεξάρτητα καταλύματα, στηρίζονται για την πληρότητά τους, μόνο στην εποχικότητα και στη φήμη του προορισμού που βρίσκονται. Αυτό βεβαίως φέρνει πολλά ξενοδοχεία, που δεν βρίσκονται σε δημοφιλείς προορισμούς και δεν γνωρίζουν τις ξενοδοχειακές τάσεις, σε δυσκολία, με αποτέλεσμα να λαμβάνουν χαμηλά κέρδη. Σύμφωνα με τα πιο πάνω, αλλά και εν όψει της επερχόμενης σεζόν, είναι σημαντικό να απαντηθούν βασικά ερωτήματα που αφορούν στη διαχείριση ενός στρατηγικού πλάνου πωλήσεων αναλόγως τον τύπο καταλύματος.


Με στόχο λοιπόν να ανακαλύψουμε τον κόσμο των ανεξάρτητων καταλυμάτων και το πώς αυτά μπορούν να οδηγηθούν στην κερδοφορία, είναι σαφές ότι έπρεπε να τον εξετάσουμε εκ των έσω, καλώντας τον Μάρκο Γεωργίου, Business Development & Operations Manager της εταιρείας Loguers Hospitality. Η Loguers Hospitality, είναι μία εταιρεία με πολυετή εμπειρία στη διαχείριση και τη συμβουλευτική τουριστικών και ξενοδοχειακών μονάδων, η οποία εκπροσωπεί πλέον περισσότερα από 75 καταλύματα σε όλη την Ελλάδα. Μέσα από αυτή τη συνέντευξη, κύριος ο Μάρκος Γεωργίου, θα μας μιλήσει για το μέλλον των ανεξάρτητων καταλυμάτων και πώς αυτά μπορούν να μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους, εφαρμόζοντας μία ολοκληρωμένη στρατηγική Πωλήσεων & Marketing.




Τα γεγονότα του τελευταίου χρόνου έφεραν μία σημαντική αναδιαμόρφωση στον ξενοδοχειακό κλάδο, ωστόσο είναι πιο ξεκάθαρο από ποτέ ότι κάθε ξενοδόχος οφείλει να εστιάσει στην επερχόμενη σεζόν, αλλά και στο μέλλον του καταλύματός του, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τη στρατηγική των πωλήσεών του. Αρχικά, θα θέλαμε να μας πείτε λίγα λόγια για την εταιρεία Loguers Hospitality, για τις core υπηρεσίες της προς τον ξενοδόχο και ποιος είναι ο πρωταρχικός της στόχος για κάθε νέα συνεργασία της;



Θα συμφωνήσω απόλυτα και αυτό που βλέπουμε σαν Loguers Hospitality στην Ξενοδοχειακή αγορά αυτά τα τελευταία δύο χρόνια θεωρούμε ότι θα επικρατήσει και σαν μοντέλο στα επόμενα χρόνια. Αναφέρομαι στη δυναμική που χρειάζεται να έχουν τα καταλύματα σε επίπεδο πωλήσεων και προβολής, κάτι το οποίο έχει αυξηθεί κατακόρυφα, όπου πλέον τίποτα δεν παραμένει στατικό εάν θέλει κάποιος να παραμένει πάντα ανταγωνιστικός. Η εταιρεία μας ιδρύθηκε το 2018, με σκοπό να παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε ξενοδοχειακές μονάδες, εφαρμόζοντας μία ολοκληρωμένη στρατηγική Πωλήσεων & Marketing, με πρωταρχικό στόχο να έχει τη μεγιστοποίηση των εσόδων, σε συνδυασμό με την αύξηση του μεριδίου των άμεσων κρατήσεων.


Παρατηρούμε ότι ως εταιρεία εστιάζετε στην εμπειρία και την εξειδίκευση του προσωπικού σας, με σκοπό την παροχή εξειδικευμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές μονάδες, εφαρμόζοντας μία ολοκληρωμένη στρατηγική Πωλήσεων & Marketing. Μπορείτε να μας αναφέρετε με ποιον τρόπο θα καταφέρει ένας ξενοδόχος να έχει μία επικερδή παρουσία την επερχόμενη σεζόν, έτσι ώστε να καταφέρει να «κοιτάξει στο μέλλον»; Θα θέλατε να μας αναφέρετε κάποιο πρόσφατο σχετικό case study της εταιρείας;



To παν έχει να κάνει με την ισορροπία και τη σωστή εξωστρέφεια ενός καταλύματος.

Ισορροπία μεταξύ των online συνεργασιών, αλλά και των offline. Δεν μπορεί ένα κατάλυμα ανεξαρτήτως μεγέθους να στηρίζεται μόνο στις offline συνεργασίες, αλλά και ούτε μόνο στις online. Πρέπει η αγορά του κάθε ξενοδοχείου να μοιράζεται έτσι ώστε να μπορέσει να αποκομίσει το μέγιστο σε κάθε επίπεδο και να μην απομονώνεται σε συγκεκριμένα μοτίβα συνεργασιών, τα οποία δεν θα ωφελήσουν την επιχείρηση.


Σωστή εξωστρέφεια του καταλύματος προς τον καταναλωτή. Σε μια εποχή υπερπληροφόρησης που όλα είναι εύκολα προσβάσιμα μέσω διαδικτύου, είναι σημαντικό τα καταλύματα να μην είναι «εκτεθειμένα» προς τον τελικό πελάτη. Πιο συγκεκριμένα, ένα κατάλυμα πρέπει να αναπτύσσει συνεχώς την επικοινωνιακή στρατηγική του και να προβάλλει μέσω των καναλιών του, σωστή εικόνα, ήχο, βίντεο και κείμενο. Με τον τρόπο αυτό, θα καταφέρει να αναπτύξει όχι μόνο την αναγνωρισιμότητά του, αλλά και τις πωλήσεις του, αφού θα προτρέπει τον ταξιδιώτη, μέσα από ελκυστικό περιεχόμενό του, να το επιλέξει.


Μετά από την ολοκλήρωση τριών σεζόν και λόγω των θετικών αποτελεσμάτων, η εταιρεία μας βραβεύθηκε στα Τourism Αwards 2021, όπου κατακτήσαμε την τρίτη θέση στην κατηγορία Hotel Sales. Αυτό μας χαροποιεί και επιβεβαιώνει τη δυναμική των στρατηγικών που διαμορφώνουμε με τους συνεργάτες μας, αφού καταφέραμε σε αρκετά καταλύματα να προκαλέσουμε αύξηση πωλήσεων τη χρονιά του 2020 σε σχέση με το 2019. Ειδικά κατά την περίοδο της πανδημίας, που η ταξιδιωτική αγορά είχε αδρανοποιηθεί, και η διαχείριση των πωλήσεων στα τουριστικά καταλύματα είχε αρκετές προκλήσεις.


Καθώς η ξενοδοχειακή αγορά μεταβάλλεται και εξελίσσεται ανάλογα με τις νέες συνθήκες που προκύπτουν και λόγω πανδημίας, οι προκλήσεις είναι αρκετές! Παρατηρούμε ότι η Loguers, ως εταιρεία, και σύμφωνα και με τα πιο πάνω πραγματοποιεί ενδελεχή έρευνα για τις τελευταίες τάσεις της αγοράς στοχεύοντας να δώσει το επιθυμητό πλεονέκτημα στον ξενοδόχο, αναλόγως το κατάλυμά του. Μπορείτε να μας αναλύσετε ποια είναι τα στάδια της έρευνας που ακολουθείτε και πώς προκύπτουν οι ανάγκες κάθε επιχείρησης;



Αρχικά, ξεκινώντας μία συνεργασία θα ελέγξουμε εξονυχιστικά ποιο είναι το προϊόν, πού απευθύνεται και πού μπορεί να φτάσει σύμφωνα με την τρέχουσα δυναμική του. Στη συνέχεια με βάση την αγορά που δραστηριοποιείται ένα κατάλυμα, θα προχωρήσουμε στη σωστή κατανομή του προϊόντος ανάμεσα στον ανταγωνισμό, ούτως ώστε να μπορέσουμε να του αποδώσουμε το μερίδιο της αγοράς που του αντιστοιχεί. Αφού όλα τα παραπάνω έχουν ολοκληρωθεί, πραγματοποιούμε δράσεις σε όλα τα επίπεδα οι οποίες μεταβάλλονται συνεχώς, αναλόγως τις ανάγκες όπως αυτές δημιουργούνται. Με τον τρόπο αυτό, τα καταλύματα θα έχουν πάντοτε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στις πωλήσεις τους. Στους Loguers πάντα αντιμετωπίζουμε το κάθε προϊόν, ως κάτι μοναδικό και διαφορετικό, συνεπώς πάντα προσαρμοζόμαστε σύμφωνα με τα δεδομένα ανά τύπο καταλύματος, και ποτέ δεν επαναλαμβάνουμε τις ίδιες κινήσεις.


Ας εστιάσουμε όμως στα ανεξάρτητα καταλύματα. Βλέπουμε ότι συνεργάζεστε με περισσότερα από 75 ανεξάρτητα καταλύματα, τα οποία και βρίσκονται σε διαφορετικούς προορισμούς και ποικίλλουν σε μέγεθος. Θα θέλαμε λοιπόν να μας αναλύσετε αν υπάρχουν κάποιες κατηγορίες που εντάσσονται τα ανεξάρτητα καταλύματα (βάσει χαρακτηριστικών, μεγέθους, κ.ο.κ) και ποια η σημασία του προορισμού κάθε ξενοδοχείου για τον καθορισμό της στρατηγικής πωλήσεών του. Θα μπορούσε η στρατηγική πωλήσεων ενός ανεξάρτητου καταλύματος σε έναν άγνωστο από το τουριστικό κοινό προορισμό να έχει τα ιδία καλά αποτελέσματα με ένα που βρίσκεται σε έναν δημοφιλή;


Όπως σας ανέφερα και πιο πάνω, στους Loguers κάθε Ξενοδοχείο αντιμετωπίζεται ως ένα μοναδικό προϊόν. Αυτό προκύπτει από τα ειδικά χαρακτηριστικά του κάθε καταλύματος που διαμορφώνουν την υπεραξία του. Υπάρχουν όμως και τα γενικά χαρακτηριστικά, τα οποία βοηθούν στη διαδικασία ένταξης του καταλύματος σε μία συγκεκριμένη ομάδα (clustering) μέσα στην αγορά, όπως είναι η κατάταξη και ο διαχωρισμός του σε αστέρια ποιότητας, το μέγεθος, η τοποθεσία, οι εγκαταστάσεις, η εποχικότητα και η ιδέα που χαρακτηρίζει το προϊόν (concept). Σίγουρα ο προορισμός είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες, γιατί διαφορετική προσέγγιση θα υπάρξει σε ένα ξενοδοχείο που βρίσκεται πάνω στη θάλασσα, διαφορετική εάν βρίσκεται σε κάποιο αστικό κέντρο και διαφορετική αν βρίσκεται σε κάποιο βουνό.


Είναι γεγονός, ότι η Ελλάδα έχει συνδυαστεί με καλοκαιρινές διακοπές. Ωστόσο, υπάρχουν αρκετά καταλύματα που προσφέρουν κάτι διαφορετικό πέραν αυτού. Με τη σωστή επικοινωνία ενός προϊόντος σε επίπεδο διαφήμισης (offline και online), αλλά και τη δόμηση ενός πλάνου πωλήσεων, μπορούν να επιτευχθούν σημαντικές αυξήσεις στα κέρδη του. Ακόμα και εάν πρόκειται για ένα κατάλυμα που βρίσκεται σε κάποιο προορισμό όχι και τόσο “δημοφιλή”, μπορούν να επιτευχθούν σημαντικά αποτελέσματα και να επιτευχθούν οι αντικειμενικοί στόχοι που έχουν τεθεί.


Ας αφήσουμε την παράμετρο της τοποθεσίας λίγο στην άκρη και ας εστιάσουμε στη γενικότερη κατεύθυνση που πρέπει να έχει η στρατηγική πωλήσεων ενός ανεξάρτητου καταλύματος. Ποιο είναι το κλειδί της επιτυχίας στη δημιουργία μίας κερδοφόρας στρατηγικής πωλήσεων για ένα ανεξάρτητο κατάλυμα; Είναι κάτι που μπορεί να πραγματοποιήσει ο ξενοδόχος μόνος του ή θα πρέπει απαραίτητα να επενδύσει σε in-house ή και εξωτερικούς συνεργάτες, οι οποίοι θα έχουν την τεχνογνωσία να τον κατευθύνουν προς την κερδοφορία;



Όπως σας αναφέραμε και νωρίτερα η οποιαδήποτε αγορά και όχι μόνο η ξενοδοχειακή αγορά, χαρακτηρίζεται από έντονη δυναμικότητα, το οποίο ως επί το πλείστον επηρεάζεται από την τεχνολογική εξέλιξη που υπάρχει. Αυτό για τoυς ξενοδόχους ουσιαστικά σημαίνει ότι δεν μπορούν πλέον να βασίζονται μόνο σε έναν toυr operator ούτως ώστε να επιτύχουν τα μέγιστα για το κατάλυμά τους. Αυτό το αναφέρουμε διότι οι πελάτες, ειδικά από τις νεότερες γενιές (millennials και έπειτα) έχουν ανεξαρτητοποιηθεί από τους κάποτε «παραδοσιακούς» τρόπους προγραμματισμού διακοπών. Πλέον τα δρομολογούν όλα μόνοι τους. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα κλείσουν μόνοι τους το μέσο μεταφοράς και διαμονής σε έναν προορισμό και δεν θα στηριχτούν σε κάποιο πάροχο που θα τους προσφέρει ένα πακέτο διακοπών.


Το γεγονός αυτό, αυτόματα ωθεί τους νέους ταξιδιώτες στο να απευθυνθούν σε κάποιον ΟΤΑ (Online Travel Agent) για να καλύψουν το κομμάτι της διαμονής. Το να δημιουργήσει ένας ξενοδόχος μία καταχώρηση σε κάποιον ΟΤΑ με το κατάλυμά του, δεν σημαίνει ότι αυτό θα αποφέρει κερδοφορία. Για να δημιουργήσεις κερδοφορία πρέπει να υπάρχει και η αντίστοιχη τεχνογνωσία όλων των διαθέσιμων εργαλείων, για να μπορέσεις να καταφέρεις το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αυτό χαρακτηρίζει τη δουλειά των πωλήσεων ως αρκετά απαιτητική, καθώς χρειάζεται να λαμβάνονται υπ’ όψιν, καθημερινά πολλά πράγματα για να πραγματοποιείται σωστή λήψη αποφάσεων. Καταλήγοντας και απαντώντας στο ερώτημα σας είναι σημαντικό για ένα ξενοδοχείο να πλαισιώνεται σωστά ένα τμήμα πωλήσεων, είτε με in-house, είτε με κάποιον εξωτερικό συνεργάτη.


Τα τελευταία χρόνια, το parity των τιμών θεωρείται προϋπόθεση στη δημιουργία μιας αποτελεσματικής και κερδοφόρας στρατηγικής σε κάθε τύπο καταλύματος. Ποια είναι η σημασία του parity τιμών για τα ανεξάρτητα καταλύματα, και ποιες θα είναι οι επιπτώσεις σε περίπτωση που υπάρξει disparity;


Αυτό υπάγεται στη σωστή ισορροπία που πρέπει να έχει ένα κατάλυμα μεταξύ των συνεργασιών του, όπως σας αναφέραμε νωρίτερα. Η δυσαναλογία τιμών που δημιουργείται, πλέον καθημερινά είναι ένα κομμάτι το οποίο εάν δεν είναι ελεγχόμενο, μπορεί να αποβεί καταστροφικό για ένα ξενοδοχείο. Αυτό το αναφέρουμε διότι, εάν ένας online πάροχος, ο οποίος μπορεί να δημιουργήσει μεγάλη κερδοφορία για το κατάλυμα μας, “αντιληφθεί” ότι κάποιος στο διαδίκτυο πουλάει χαμηλότερες τιμές μέσα από τις αλγοριθμικές μετρήσεις που πραγματοποιεί καθημερινά, τότε αυτόματα αυτό ρίχνει τη κατάταξη του καταλύματος μας, με αποτέλεσμα να μειώνεται η προβολή μας.


Με απλά λόγια για να μπορέσει κάποιος τρίτος πάροχος να πάρει μια κράτηση, θα ωθήσει το ξενοδοχείο μας να χάσει 10 ίσως και παραπάνω κρατήσεις, το οποίο καταστρέφει τη στρατηγική πωλήσεων που έχουμε ετοιμάσει.


Στην εποχή της ψηφιοποίησης που διανύουμε, οι περισσότερες κρατήσεις ενός ξενοδοχείου πλέον πραγματοποιούνται μέσω του διαδικτύου. Ποια είναι κατά τη γνώμη σας τα σημαντικότερα κανάλια πωλήσεων για ένα ανεξάρτητο κατάλυμα; Και, πώς μπορεί ένα ανεξάρτητο κατάλυμα να ξεχωρίσει μέσα από αυτά;



Υπάρχουν αρκετά online κανάλια με σημαντική παρουσία ανά τον κόσμο, βέβαια τα σημαντικότερα για την Ελληνική Αγορά είναι η Booking, Expedia, Hotelbeds & Airbnb. Ένα κατάλυμα μπορεί να ξεχωρίσει μέσα από τη σωστή διαχείριση των τιμών, των πληροφοριών, των εικόνων, αλλά και με τη σωστή χρήση των προσφερόμενων εργαλείων. Εάν αυτά τα εκμεταλλευτεί σωστά ένα ξενοδοχείο, θα καταφέρει να βγει πιο ψηλά στις αναζητήσεις με αποτέλεσμα να έχει περισσότερη προβολή.


Η προβολή είναι σημαντική γιατί αν λάβουμε υπ΄όψιν ότι στις παραπάνω αναφερόμενες πλατφόρμες μπορεί και το 80% των κρατήσεων να πραγματοποιούνται στην πρώτη σελίδα αναζήτησης ενός προορισμού, εάν δεν ανήκουμε εκεί τότε θα ανήκουμε στο 20% των κρατήσεων με μεγαλύτερο αριθμό καταλυμάτων να μας ανταγωνίζονται. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να χάνουμε ένα γιγαντιαίο κομμάτι του μεριδίου της online αγοράς που μας αναλογεί.


Αναφερόμενοι στη διαδικτυακή παρουσία ενός ανεξάρτητου καταλύματος, δεν μπορούμε να μην τονίσουμε τις προοπτικές που προσφέρει αυτό το μέσο σε κάθε κατάλυμα να ξεχωρίσει, ακόμη και αν δεν είναι μέρος μίας γνωστής αλυσίδας. Με ποιους τρόπους θεωρείτε ότι μπορεί ένα ανεξάρτητο κατάλυμα να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, να ενισχύσει το brand awareness του και κατ’ επέκτασιν τις πωλήσεις του μέσω του διαδικτύου; Τα Flash Sales και το Merchandising, μπορούν να αξιοποιηθούν;



To κάθε κατάλυμα όπως αναφέραμε έχει ένα μερίδιο της αγοράς που του αντιστοιχεί ανεξάρτητα εάν είναι μέρος κάποιας αλυσίδας ή όχι. Για να ξεχωρίσει ένα κατάλυμα όπως αναφέραμε και πριν πρέπει να έχει σωστή κατανομή τιμών προς όλους, σωστή πληροφόρηση του επισκέπτη, αλλά και ελκυστικό περιεχόμενο. Επίσης σημαντικό είναι να παραμένει πάντα ενημερωμένο και να ακολουθεί τις τάσεις της αγοράς, αλλά και να ελέγχει τις κινήσεις του ανταγωνισμού. Σε αυτό σημαντικό ρόλο παίζουν οι online πωλήσεις.


Αντίστοιχα, με τη σωστή εξωστρέφεια μέσω του Μarketing, αλλά και ένα σωστά ενημερωμένο website το οποίο θα έχει και το αντίστοιχο booking engine για απευθείας κρατήσεις, ένα κατάλυμα θα μπορέσει να ενισχύσει την online παρουσία του και να ενισχύσει το brand awareness της επιχείρησης. Τόσο τα Flash Sales όσο και το merchandising, μπορούν να αξιοποιηθούν αντίστοιχα σε ανεξάρτητες επιχειρήσεις, όσο και σε μεγάλες αλυσίδες. Αυτό το αναφέρουμε γιατί έχουμε εφαρμόσει Flash Sales & Merchandising τόσο σε ανεξάρτητες επιχειρήσεις, όσο και σε ξενοδοχεία που ανήκουν σε παγκόσμιες αλυσίδες με την ίδια αποτελεσματικότητα.


Το να λάβει ένα ξενοδοχείο μέρος σε κάποιο Flash Sales, δεν σχετίζεται με το μέγεθός του ή το brand του οποίου φέρει το όνομα, αλλά με το να δίνει τη δυνατότητα σε συγκεκριμένο συνεργάτη να προωθεί σωστά το προϊόν που διαθέτεις και να πραγματοποιείς μια συνεργασία με σωστές βάσεις και χωρίς δυσαναλογίες. Αντίστοιχα την ίδια δυναμική μπορεί να προσφέρει και το merchandising σε μια ανεξάρτητη επιχείρηση μέσα από δυναμικές ή re-marketing online καμπάνιες.


Κλείνοντας και σύμφωνα με τα όσα σχολιάσαμε πιο πάνω, είναι πραγματικά εντυπωσιακό πώς διαμορφώνεται η αγορά και η ζήτηση για τις επερχόμενες σεζόν, σύμφωνα και με αυτά που μας ανέφερες πιο πάνω! Μέσα από τη δική σας πολυετή εμπειρία, αλλά και όλης της ομάδας της εταιρείας Loguers,  διακρίνουμε ένα θετικό μήνυμα προς τον ξενοδόχο και προβλέπουμε ένα κερδοφόρο μέλλον για τα ξενοδοχεία και ιδιαίτερα τα ανεξάρτητα καταλύματα. Ωστόσο, θα θέλαμε να μας μιλήσετε για τη σημασία των συνεργατών που επιλέγει ένα ξενοδοχείο, για να επιτύχει τους στόχους του και πώς η ομάδα σας πλαισιώνει τον ξενοδόχο και τις ανάγκες που προκύπτουν ξεχωριστά σε κάθε συνεργασία.


Η σωστή συνεργασία είναι ουσιαστικά μια σχέση εμπιστοσύνης η οποία δημιουργείται και χτίζεται με τον Ξενοδόχο μέσα από την επικοινωνία και την καθημερινή τριβή. Σίγουρα τα θετικά αποτελέσματα από άλλες συνεργασίες είναι σημαντικά και βοηθούν στη διαμόρφωση ενός στρατηγικού πλάνου δράσης.


Είναι σημαντικό για έναν ξενοδόχο να παραμένει ενημερωμένος και να έχει αντίληψη όλων των δεδομένων της αγοράς. Αυτό μπορεί να το εκμεταλλευτεί για να δράσει υπέρ της ανάπτυξης του ξενοδοχείου του, για παράδειγμα. Υπάρχουν ξενοδοχεία τα οποία λειτουργούν με ένα συγκεκριμένο μοτίβο, και χρειάζονται χρόνο στο να απαγκιστρωθούν από αυτό. Στο πλαίσια της συνεργασίας με τους Loguers αυτό που γίνεται ουσιαστικά, είναι ότι μέσα από τις γνώσεις μας για την αγορά και των αντίστοιχων εργαλείων που διαθέτουμε, βοηθάμε κάθε project να αναπτυχθεί προτρέποντας τους ξενοδόχους να σκεφτούν “outside of the box”! Με τον τρόπο αυτό, δημιουργούμε κατάλληλες συνθήκες για την εκτέλεση μιας στρατηγικής, αλλά και την επίτευξη των στόχων αυτής.




Comentarios


bottom of page