Πώς μπορείτε εύκολα και χωρίς κόπο να δημιουργήσετε μια προσωποποιημένη εμπειρία διαμονής και να ενισχύσετε τα επίπεδα ικανοποίησης των επισκεπτών σας; Στο άρθρο αυτό έχουμε συγκεντρώσει τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να το πετύχετε!
Όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα μας, τα ξενοδοχεία πρέπει να προσφέρουν κάτι περισσότερο από μια απλή διαμονή στους επισκέπτες τους. Το ζητούμενο πλέον είναι να εστιάζουν στη δημιουργία εμπειριών, οι οποίες μάλιστα δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να είναι απρόσωπες. Βασικός στόχος, άλλωστε, είναι πάντα η συνολική ικανοποίηση του επισκέπτη.
Οι ταξιδιώτες αποζητούν μια προσωποποιημένη εμπειρία διακοπών, προσδοκώντας από τα ξενοδοχεία να κατανοήσουν τις ανάγκες τους και πράξουν αναλόγως ώστε να τις ικανοποιήσουν. Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι το 13% των ταξιδιωτών δήλωσε πιο πιθανό να επισκεφτεί ξανά ένα ξενοδοχείο που τους έκανε να νιώσουν οικεία. Αυτή η ανάγκη για διασύνδεση με τους ανθρώπους του ξενοδοχείου είναι και ο λόγος που τα family-owned καταλύματα υπήρξαν ανέκαθεν ανάμεσα στις πιο δημοφιλείς κατηγορίες ξενοδοχείων.
Πώς, όμως, μπορείτε να δημιουργήσετε μια πιο φιλική ατμόσφαιρα στο ξενοδοχείο σας; Συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε τους πιο απλούς και εύκολα εφαρμόσιμους τρόπους για μια προσωποποιημένη εμπειρία διαμονής.
Χρησιμοποιήστε τα μικρά ονόματα των επισκεπτών σας
Πρόκειται για μια πολύ απλή αλλά σημαντική μέθοδο για να κάνετε τους επισκέπτες σας να νιώσουν οικεία. Το συγκεκριμένο tip είναι πιο δύσκολο να εφαρμοστεί σε μεγαλύτερα καταλύματα, αλλά τα μικρότερα ξενοδοχεία (μέχρι 10 δωμάτια) είναι απαραίτητο να θυμούνται τα ονόματα των επισκεπτών τους.
Με αυτόν τον τρόπο θα αναπτύξετε οικειότητα με τους επισκέπτες σας και μια φιλική σχέση που σίγουρα θα οδηγήσει σε περισσότερους ικανοποιημένους πελάτες αλλά και επαναλαμβανόμενους επισκέπτες. Το προσωπικό που θα πρέπει να θυμάται τα ονόματα των επισκεπτών είναι η Υποδοχή και ο υπεύθυνος του F&B.
Αφήστε ‘χειρόγραφα’ μηνύματα στα δωμάτια
Είναι μια μικρή συμβολική κίνηση που όμως θα δώσει άλλη υπόσταση στην εμπειρία διαμονής σας. Αφήστε στα δωμάτια χειρόγραφα μηνύματα που καλωσορίζουν ή καλημερίζουν τους επισκέπτες σας, στα οποία μάλιστα θα τους απευθύνεστε με το μικρό τους όνομα.
Τα μηνύματα μπορούν να τοποθετηθούν κατά το check-in ή και κατά την καθαριότητα του δωματίου, ενώ μπορούν να είναι είτε inspirational quotes, είτε απλοί χαιρετισμοί από την ομάδα του ξενοδοχείου. Το σημαντικό είναι να διατηρήσετε μια άμεση επικοινωνία με τους επισκέπτες σας για να ενισχύσετε την αίσθηση οικειότητας.
Δώστε tips και συμβουλές σχετικά με το τι μπορούν να κάνουν οι πελάτες στον προορισμό
Αν είναι κάτι που κάθε ταξιδιώτης αποζητά όταν βρίσκεται σε διακοπές είναι συμβουλές για δραστηριότητες που μπορεί να κάνει στον προορισμό για να γεμίσει το πρόγραμμά του. Μάλιστα, έρευνα των Amadeus και IHG έδειξε ότι 70% των επισκεπτών θα ήθελαν τα ξενοδοχεία να μπορούν να τους δώσουν συμβουλές με μοναδικές δραστηριότητες που θα μπορούσαν να κάνουν στον προορισμό.
Ταυτόχρονα δίνεται η ευκαιρία στο προσωπικό να επικοινωνήσει με τους επισκέπτες σε ένα πιο προσωπικό επίπεδο, το οποίο μπορεί να οδηγήσει εύκολα σε επιπλέον πωλήσεις. Πέρα από δραστηριότητες στον προορισμό, το προσωπικό μπορεί να προτείνει και must-dos μέσα στο ξενοδοχείο, όπως η δοκιμή κάποιου πιάτου του εστιατορίου ή μια θεραπεία spa.
Αυτό που προσφέρει προσωποποίηση στις υπηρεσίες σας είναι η ανθρώπινη επαφή, την οποία και θα πρέπει να εντάξετε ενεργά στην εμπειρία διαμονής σας. Φυσικά, σε δεύτερη φάση, μπορείτε να αυτοματοποιήσετε μέρος της διαδικασίας, προσφέροντας ταξιδιωτικούς οδηγούς στην ιστοσελίδα σας ή σε tablet που μπορεί να έχετε στα δωμάτια σαν guest directory.
Δημιουργήστε πρότυπα e-mails και προγραμματίστε τα να στέλνονται πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαμονή των επισκεπτών
Η επικοινωνία με τους επισκέπτες δεν αφορά μόνο τη διάρκεια επίσκεψής τους αλλά και την περίοδο πριν και μετά τη διαμονή τους στο κατάλυμα. Πριν την επίσκεψή τους, πρέπει να προγραμματίσετε μια σειρά προσωποποιημένων newsletters με προσφορές, που μπορούν να αποστέλλονται αυτόματα μετά την κράτηση. Αυτό μπορείτε να το κάνετε πολύ εύκολα μέσω της μηχανής κρατήσεών σας αλλά και του PMS που χρησιμοποιείτε.
Τα newsletters μπορούν να αφορούν πληροφορίες για το κατάλυμα, αλλά και εκπτώσεις ή προσφορές που μπορείτε να κάνετε, έτσι ώστε να ενισχύσετε τις πωλήσεις. Τέλος, θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο να στείλετε οδηγίες σχετικά με την πρόσβαση στο κατάλυμα και τα μέσα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι πελάτες, διευκολύνοντας παράλληλα και την κράτηση για το μέσο μεταφοράς τους σε περίπτωση που αυτό είναι δυνατό.
Κάντε διάφορες μικρές εκπλήξεις κατά τη διάρκεια της διαμονής
Οι μικρές κινήσεις είναι αυτό που κάνει τη διαφορά στην εμπειρία διαμονής. Γι’ αυτό δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να εντυπωσιάσετε τους επισκέπτες σας από μικρές εκπλήξεις που θα τους πιάσουν απροετοίμαστους, όπως για παράδειγμα, το welcome drink, το οποίο έχει πλέον καθιερωθεί και είναι απαραίτητο ακόμα και στα μικρότερα και boutique ξενοδοχεία. Το welcome drink θα μπορούσε να είναι ένα ποτό ή και cocktail, ιδανικά χωρίς αλκοόλ, έτσι ώστε να μπορεί να σερβίρεται όλες τις ώρες της ημέρας και να ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις μεγαλύτερης μερίδας κοινού.
Από την άλλη, μπορείτε επίσης να αφήνετε στο δωμάτιο μικρά δωράκια, όπως ένα σετ με προϊόντα περιποίησης, φρούτα ή ακόμη και μια φιάλη κρασί για τους πιο premium καλεσμένους. Έτσι, οι επισκέπτες θα ενθουσιάζονται και θα είναι πιο πρόθυμοι να αγνοήσουν τυχόν παραλείψεις ή ατέλειες της διαμονής. Ταυτόχρονα, είναι πιο πιθανό να αφήσουν μια θετική αξιολόγηση για το κατάλυμά σας στο τέλος της διαμονής τους.
Ολοκληρώνοντας
Αυτοί είναι κάποιοι απλοί τρόποι για να δημιουργήσετε μια προσωποποιημένη εμπειρία διαμονής χωρίς κόπο, ακόμη και κατά τη διάρκεια της υψηλής σεζόν. Ωστόσο, είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι στο τέλος, ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να δημιουργήσετε μια υψηλής ποιότητας προσωποποιημένη διαμονή είναι η θετική σας διάθεση. Και, φυσικά, να έχετε πάντα στόχο τις ανέσεις και την ικανοποίηση των ιδιαίτερων αναγκών του κάθε επισκέπτη ξεχωριστά.
Comments