top of page

Ψηφιακο guest directory: Αναλύοντας την επιρροή του στην εμπειρία του επισκέπτη


Ποια είναι τα πλεονεκτήματα των ψηφιακών guest directories και πώς μπορούν να επηρεάσουν την εμπειρία διαμονής; Ας ανακαλύψουμε τους 4 κύριους λόγους για τους οποίους πρέπει να ψηφιοποιήσετε το guest directory σας.


Με τα ξενοδοχεία να αναπτύσσονται συνεχώς και την τεχνολογία να είναι πλέον ζωτικής σημασίας για τη σωστή λειτουργία και βιωσιμότητα ενός καταλύματος, η διατήρηση των παραδοσιακών χάρτινων καταλόγων που αποτελούσαν μέχρι πρόσφατα τα guest directories έχει καταστεί σχεδόν αδύνατη, καθώς είναι μια από τις πιο χρονοβόρες και δαπανηρές διαδικασίες.

Ο ρόλος του guest directory είναι να παρέχει στους επισκέπτες πληροφορίες για το ξενοδοχείο, το μενού του room service και τις δραστηριότητες που μπορεί να κάνει κάποιος στον προορισμό. Είναι, αναμφισβήτητα, ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά μιας αναβαθμισμένης εμπειρίας διαμονής, επομένως είναι ένα στοιχείο απαραίτητο σε κάθε ξενοδοχείο, που δεν πρέπει να παραλείπεται.


Καθώς η τεχνολογία έχει διεισδύσει πλήρως στον τομέα της φιλοξενίας, είναι φυσικό να έχει επηρεάσει και τα guest directories, τα οποία έχουν γίνει πλέον ψηφιακά και με πολλές περισσότερες δυνατότητες από τις προηγούμενες μορφές τους, καθώς και με επιπλέον οφέλη που επηρεάζουν τη λειτουργία του ξενοδοχείου. Ας μάθουμε πώς οι ψηφιακοί κατάλογοι μπορούν να επηρεάσουν την εμπειρία επισκεπτών ενός ξενοδοχείου.



Βελτιώνουν την επικοινωνία με τους επισκέπτες, επιτρέποντάς σας να στέλνετε προσωποποιημένα μηνύματα και να προωθείτε τις υπηρεσίες και τις εγκαταστάσεις σας σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών σας



Η επικοινωνία με τους επισκέπτες σας κατά τη διαμονή τους είναι πολύ σημαντική για τη συνολική τους εμπειρία και τις συμπληρωματικές σας πωλήσεις. Τα τελευταία χρόνια έχουν αναπτυχθεί αρκετοί τρόποι που διευκολύνουν την αλληλεπίδραση των επισκεπτών με το ξενοδοχείο, τους οποίους σταδιακά όλο και περισσότερα ξενοδοχεία ενδιαφέρονται να υιοθετήσουν.


Μέχρι πρόσφατα, το τηλέφωνο ήταν το πιο άμεσο και δημοφιλές μέσο αλληλεπίδρασης ενός καταλύματος με τους επισκέπτες του. Αν και το τηλέφωνο του δωματίου είναι ακόμα πολύ βασικό να υπάρχει, σήμερα χρησιμοποιείται κυρίως για περιπτώσεις ανάγκης, καθώς οι ταξιδιώτες φαίνεται να μην προτιμούν να καλούν απευθείας την Υποδοχή για τα αιτήματα ή τις ερωτήσεις τους.


Από την άλλη, τo tablet στο δωμάτιο γίνεται συνεχώς όλο και πιο δημοφιλές, καθώς πηγαίνει το guest directory ένα βήμα παραπέρα, επιτρέποντας στους πελάτες να αναλάβουν δράση. Οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν online παραγγελίες, να επικοινωνήσουν με την Υποδοχή με το πάτημα ενός κουμπιού ή ακόμα και να βρουν διαδραστικούς χάρτες με δραστηριότητες στις κοντινές περιοχές. Ο έλεγχος των στοιχείων του δωματίου, όπως για παράδειγμα η θερμοκρασία ή τα φώτα, είναι επίσης εφικτός.


Μειώνουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του δωματίου, συμβάλλοντας σε μια πιο βιώσιμη και φιλική προς το περιβάλλον εμπειρία διαμονής



Η βιωσιμότητα είναι το μέλλον του ξενοδοχειακού κλάδου, γι’ αυτό και οι ξενοδόχοι καλούνται ήδη να επενδύσουν στις αντίστοιχες πρακτικές για τη λειτουργία των ξενοδοχείων τους. Η ψηφιοποίηση του guest directory δεν θα επηρεάσει μόνο την οικολογική αλλά και την οικονομική βιωσιμότητα του ξενοδοχείου σας, αφού μειώνει σημαντικά τα κόστη.

Με τους χάρτινους καταλόγους να αποτελούν παρελθόν, το κόστος της παραγωγής και ενημέρωσης των καταλόγων μειώνεται στο ελάχιστο. Παράλληλα, τα ψηφιακά guest directories έχουν μηδαμινές επιπτώσεις στο περιβάλλον, καθώς τα tablets διαρκούν πολύ περισσότερο από το χαρτί, ενώ οι επισκέπτες φαίνεται ότι τα προσέχουν περισσότερο.







Το ξενοδοχείο και οι εγκαταστάσεις σας παρουσιάζονται καλύτερα, αφού μπορείτε να συμπεριλάβετε περισσότερες πληροφορίες και οπτικό περιεχόμενο


Η ανανέωση του guest directory είναι περίπλοκη διαδικασία, γι’ αυτό και τα περισσότερα τυπωμένα guest directories είναι ήδη ξεπερασμένα λίγο καιρό αφού δημιουργηθούν. Για οποιαδήποτε αλλαγή στα μενού, τις εγκαταστάσεις ή τις υπηρεσίες σας θα έπρεπε να ενημερώσετε τους καταλόγους σε όλα τα δωμάτιά σας, το οποίο είναι μια δαπανηρή και χρονοβόρα διαδικασία. Τα ψηφιακά guest directories, από την άλλη, μπορούν να ανανεωθούν απευθείας όποτε αλλάζει κάποια από τις υπηρεσίες σας.

Επίσης, στα ψηφιακά guest directories το περιεχόμενο οπτικοποιείται καλύτερα, οι φωτογραφίες είναι καλύτερης ποιότητας και μπορούν να προστεθούν και βίντεο σχετικά με τις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες σας. Τα tablets είναι επίσης πιο εύκολο να καθαριστούν, σε αντίθεση με το χαρτί, το οποίο χρειάζεται γρήγορα αντικατάσταση, κάτι που οδηγεί στο να έχουν οι περισσότεροι κατάλογοι λεκέδες ή μουτζούρες, δημιουργώντας αρνητική εντύπωση για το κατάλυμα.


Τα ψηφιακά guest directories παρέχουν δεδομένα για τη συμπεριφορά, τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών



Η συνειδητοποίηση των δυνατών και αδύναμων σημείων ενός ξενοδοχείου είναι σημαντικό βήμα για την ανάπτυξη της επιχείρησης. Τα ψηφιακά guest directories δίνουν πολύτιμες πληροφορίες για τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών, έτσι ώστε να τελειοποιήσετε την εμπειρία διαμονής σας και να κάνετε πιο αποτελεσματικές αναβαθμίσεις στις υπηρεσίες και τις εγκαταστάσεις σας.


Βέβαια, το μεγαλύτερο μέρος αυτών των πληροφοριών μπορεί να εξαχθεί και μέσω άλλων διαδικασιών, για παράδειγμα, τα αναλυτικά στοιχεία για το room service μπορούν να παρακολουθούνται και από το F&B τμήμα. Ωστόσο, οι ψηφιακοί κατάλογοι δωματίου μπορούν να κάνουν πολλά περισσότερα από το να αναδεικνύουν απλώς τα πρώτα σε πωλήσεις προϊόντα, καθώς μπορούν να επισημάνουν και αδυναμίες, όπως φωτογραφίες χαμηλής ποιότητας, λάθος τοποθέτηση προϊόντων στο μενού κ.λπ.


Ολοκληρώνοντας


Αναμφισβήτητα, τα πλεονεκτήματα των ψηφιακών guest directories είναι πολλά και η ψηφιοποίηση της διαδικασίας είναι σχετικά εύκολη και με χαμηλό κόστος. Το σημαντικό είναι να επιλέξετε τη σωστή εταιρεία για την ψηφιοποίηση του guest directory σας, όπως τη SuitePad, η οποία παρέχει κορυφαία εξυπηρέτηση και θα σας υποστηρίξει σε οποιαδήποτε βλάβη του λογισμικού ή παρόμοιο πρόβλημα.

Comments


bottom of page