Σε αυτήν την αποκλειστική συνέντευξη, εμβαθύνουμε σε μία νέα τάση στις τεχνολογίες ξενοδοχείων, τα in-room tablets, η οποία έχει να προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα, μεταξύ των οποίων βελτιωμένη εμπειρία επισκεπτών και καλύτερη επικοινωνία. Ας δούμε πώς μια αλυσίδα ξενοδοχείων στην Αθήνα αξιοποίησε αυτά τα πλεονεκτήματα για να αυξήσει τα έσοδά της.
Την τελευταία δεκαετία η εμπειρία του επισκέπτη στο δωμάτιο έχει αποκτήσει ιδιαίτερη σημασία για τους ταξιδιώτες, γι’ αυτό και τα σύγχρονα ξενοδοχεία καλούνται να επενδύσουν σε περισσότερες εμπειρίες που θα απογειώσουν τη διαμονή των επισκεπτών τους, κάνοντάς τους να νιώθουν ‘σαν στο σπίτι τους’. Καθώς πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας είναι και η τεχνολογία, οι ξενοδοχειακές τεχνολογίες και οι αυτοματισμοί αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι της αναβαθμισμένης εμπειρίας που περιμένει να συναντήσει στο δωμάτιό του ένας επισκέπτης ξενοδοχείου.
Στις ξενοδοχειακές τεχνολογίες που έχουν ξεχωρίσει ανήκει και το tablet στο δωμάτιο, το οποίο παρέχει μια ποικιλία πλεονεκτημάτων για το ξενοδοχείο και τον επισκέπτη, μεταξύ των οποίων είναι η ευελιξία, η ευκολία στην επικοινωνία και η δυνατότητα για άμεση αύξηση των εσόδων για το ξενοδοχείο. Συγκεκριμένα, οι κύριοι λόγοι που τα in-room tablets αναδεικνύονται ως ένα δυναμικό εργαλείο για ξενοδόχους είναι οι εξής:
Παρέχουν άμεση επικοινωνία με τους επισκέπτες του ξενοδοχείου (είτε μέσω εγκατεστημένων εφαρμογών μηνυμάτων, είτε μέσω αναδυόμενων παραθύρων).
Εξασφαλίζουν πιο αναβαθμισμένη και αυτοματοποιημένη υπηρεσία δωματίου (π.χ. με τη σωστή εφαρμογή, μπορείτε να ρυθμίσετε την ένταση των φώτων, τη θερμοκρασία του δωματίου ή ακόμα και να ανοίξετε την τηλεόραση).
Αποτελούν σημαντικό μέσο ενημέρωσης για άλλες εγκαταστάσεις/υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τους επισκέπτες.
Για να κατανοήσουμε καλύτερα πώς η χρήση των tablet στο δωμάτιο μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία του επισκέπτη, προσκαλέσαμε τη Nadia Paschali, Υπεύθυνη Marketing των YES! Hotels, η οποία θα απαντήσει στις ερωτήσεις μας σχετικά με τα in-room tablets και πώς αυτά χρησιμοποιήθηκαν για την αύξηση των πωλήσεων και την αναβάθμιση της εμπειρίας στο δωμάτιο μιας αλυσίδας ξενοδοχείων στην Αθήνα.
Θα μπορούσατε να μας πείτε ποιοι ήταν οι στόχοι του NEW Hotel όταν αποφάσισε να τοποθετήσει SuitePads στα δωμάτια;
O Όμιλος YES! Hotels είναι ευαισθητοποιημένος σχετικά με τις οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές συνέπειες του τουρισμού σε κάθε προορισμό. Είμαστε ένας κορυφαίος σύγχρονος ξενοδοχειακός όμιλος και η ενσυναίσθηση είναι βασική έννοια της φιλοσοφίας μας. Αυτή τη στιγμή, με μια συλλογή 3 ξενοδοχείων σε μητροπολιτικές γειτονιές της Αθήνας (NEW Hotel στην Πλάκα, Periscope στο Κολωνάκι και Semiramis στην Κηφισιά) και το NOŪS, το πρώτο θέρετρο του ομίλου στη Σαντορίνη, η ανάγκη να είμαστε ένα βήμα μπροστά από τις ανάγκες των ταξιδιωτών μας είναι μία από τις προτεραιότητές μας, ειδικά καθώς την επόμενη δεκαετία ο κλάδος μας θα αναδιαμορφωθεί από μια σειρά πολιτιστικών και τεχνολογικών αλλαγών.
Οι μελλοντικοί ταξιδιώτες θα προσέχουν περισσότερο από ποτέ τον αντίκτυπο των ταξιδιών τους στο περιβάλλον, ενώ η τεχνολογία θα αποτελέσει έναν καθοριστικό παράγοντα για τον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας. Επιλέγοντας πώς, πότε αλλά και με ποιον θα συνδεθεί, ο ταξιδιώτης καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την εμπειρία του. Αντικαθιστώντας τους παραδοσιακούς έντυπους καταλόγους των δωματίων με δυναμικό λογισμικό όπως της SuitePad, οι ταξιδιώτες μας θα έχουν καλύτερη προσωπική εξυπηρέτηση και θα βρουν νέες αποκλειστικές εμπειρίες μέσω της τεχνολογίας.
Πόσο εύκολο ήταν να ενσωματώσετε τα SuitePads στην εμπειρία του ξενοδοχείου; Υπήρχε άμεσο feedback από τους πελάτες;
Ξεκινήσαμε με άμεση εφαρμογή στο NEW Hotel, που βρίσκεται στην Αθήνα. Η ομαλή λειτουργία, το φιλικό προς τον χρήστη λογισμικό και η εύκολη εναλλαγή του από στατικό σε δυναμικό, ενθουσίασαν αμέσως τόσο τους επισκέπτες, όσο και τα μέλη της ομάδας μας. Τον επόμενο μήνα ακολούθησε το NOŪS στη Σαντορίνη, ενώ στα υπόλοιπα ξενοδοχεία η ενσωμάτωση θα γίνει εν καιρώ.
Όσον αφορά τους πελάτες, δε λάβαμε συγκεκριμένα σχόλια, αλλά η άμεση χρήση των in-room tablets ήταν σαφής ένδειξη ότι το εγχείρημα θα γνώριζε επιτυχία. Οι ταξιδιώτες μας είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, με εφαρμογές, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και, κατ’ επέκταση, με τα “έξυπνα” δωμάτια.
Πώς επηρέασαν τα tablet στο δωμάτιο τις πωλήσεις σας; Υπάρχουν κάποιες πληροφορίες που μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μας, οι οποίες δείχνουν την αποτελεσματικότητα των SuitePads σχετικά με την εμπειρία δωματίου;
Ανάμεσα στις πιο δημοφιλείς υπηρεσίες που παραγγέλθηκαν μέσω tablet ήταν οι παραγγελίες πρωινού και φαγητού στο δωμάτιο, αιτήματα για late check-out, οικολογικές πρακτικές και παροχές καθαρισμού. Μέχρι στιγμής, το δείγμα δεδομένων που έχουμε τόσο από το NEW Hotel στην Αθήνα όσο και από το θέρετρό μας, το NOŪS στη Σαντορίνη, είναι σχετικά μικρό από τότε που εφαρμόσαμε για πρώτη φορά την υπηρεσία πριν από λίγους μήνες. Είναι μάλλον νωρίς για να μοιραστούμε οποιεσδήποτε ουσιαστικές πληροφορίες, ωστόσο, καθώς βλέπουμε θετική ανταπόκριση από τους επισκέπτες μας και πραγματική χρήση της υπηρεσίας, πιστεύουμε ότι αυτό θα έχει αποτελεσματικό αντίκτυπο και στις πωλήσεις στο δωμάτιο. Θα έχουμε περισσότερα να μοιραστούμε στο εγγύς μέλλον, καθώς αυτή είναι μια τεχνολογία που υιοθετήσαμε πρόσφατα.
Όπως γνωρίζουμε, τα SuitePads έχουν πολλές διαφορετικές δυνατότητες. Ποιες είναι αυτές που ξεχώρισαν για εσάς και ποιες έχετε χρησιμοποιήσει περισσότερο;
Πράγματι, τα SuitePads έχουν πολυάριθμες δυνατότητες, γι’ αυτό και προσπαθήσαμε να αξιοποιήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες, για παράδειγμα, μετεωρολογικές προβλέψεις και επιλογές ψυχαγωγίας. Ωστόσο, υπάρχουν ακόμη πολλά που εξετάζουμε, συμπεριλαμβανομένων λειτουργιών προσωποποίησης με βάση το προφίλ των επισκεπτών μας, όπως εφημερίδες και Χάρτες Google. Για παράδειγμα, οι ψηφιακές πρωινές εφημερίδες θα ήταν μια ωραία προσθήκη για business travelers.
Τι πρέπει να γνωρίζει ένας ξενοδόχος προτού επιλέξει τα κατάλληλα tablets για τα δωμάτια του ξενοδοχείου του;
Το κλειδί είναι ένα εργαλείο που θα ήταν χρήσιμο τόσο για τους επισκέπτες, όσο και για το προσωπικό. Θα πρέπει να είναι μια βολική και απλή στη χρήση υπηρεσία, με κορυφαίο σχεδιασμό και αναβαθμισμένη εμπειρία χρήστη. Όσον αφορά το προσωπικό του ξενοδοχείου, θα πρέπει να ληφθούν υπ’ όψιν η διαδικασία εσωτερικής επικοινωνίας των πληροφοριών καθώς και η καλή χρήση των διαχειριστικών πλατφόρμων.
Αυτό είναι που οδήγησε και το NEW Hotel στο να εντάξει τα SuitePads στην εμπειρία του. Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία για να μπορούμε να μεταφέρουμε πληροφορίες. Η επικοινωνία είναι η βάση της τεχνογνωσίας της ομάδας μας. Είμαστε καλοί ακροατές, μιλάμε, συνεννοούμαστε.
Τέλος, θα μπορούσατε να μοιραστείτε μαζί μας μια συμβουλή που θα δίνατε στους ξενοδόχους σχετικά με τα in-room tablets;
Η χρήση in-room tablets μάς φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στην τεχνολογία και την αναβάθμιση της εμπειρίας των επισκεπτών. Ωστόσο, οι ξενοδόχοι τείνουν να εμμένουν σε πρακτικές του παρελθόντος που πιθανώς τους κάνουν να νιώθουν πιο ασφαλείς. Το σίγουρο είναι ότι υπάρχουν ακόμη πολλά περιθώρια ανάπτυξης όσον αφορά την αφομοίωση των τεχνολογικών εξελίξεων στον κλάδο της φιλοξενίας.
Comentarios