top of page

Φωτογράφιση ξενοδοχείου: Πως θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας με τις σωστές φωτογραφίες


Αυξήστε τις πωλήσεις του καταλύματός σας με μια σωστά προδιαγεγραμμένη φωτογράφιση ξενοδοχείου!


Η φωτογράφιση ξενοδοχείου είναι ίσως ένα από τα σημαντικότερα βήματα για το σχεδιασμό μιας αποτελεσματικής στρατηγικής πωλήσεων αλλά και ανάπτυξης της ξενοδοχειακής ταυτότητας. Για την ακρίβεια, μια σωστά προδιαγεγραμμένη φωτογράφιση αποτελεί ένα από τα δυναμικότερά σας εργαλεία, έτσι ώστε να προκαλέσετε το ενδιαφέρον των εν δυνάμει πελατών σας, είτε μέσα από το website του ξενοδοχείου σας, είτε μέσω των OTAs & Reviews websites, αυξάνοντας τις κρατήσεις στο κατάλυμά σας.


Είναι σύνηθες να συναντάμε υψηλής ποιότητας καταλύματα, με πολύ φτωχικό φωτογραφικό υλικό – γεγονός που έχει αρνητική επίδραση στην συνολικές πωλήσεις τους, αφού το προϊόν δεν παρουσιάζεται ολοκληρωμένα. Αρκετές φορές, οι ξενοδόχοι αδυνατούν να κατανοήσουν τη σημασία του υψηλής ποιότητας και αισθητικής οπτικού υλικού αλλά και των τρόπων με τους οποίους μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις τους, με αποτέλεσμα να μη γίνεται η σωστή επένδυση σε αυτή την τόσο σημαντική ενέργεια.


Παρακάτω, μπορείτε να βρείτε κάποιες βασικές συμβουλές για να πετύχετε μια εντυπωσιακή φωτογράφιση του καταλύματός σας, η οποία θα αναδείξει τα χαρακτηριστικά και τις εμπειρίες που μπορεί να έχει κανείς στο ξενοδοχείο σας, αυξάνοντας έτσι τις προοπτικές πωλήσεων:


Πραγματοποιήστε εκτεταμένη έρευνα και επιλέξτε έναν καταρτισμένο φωτογράφο ξενοδοχείων


Christos Drazos Photography

ⓒ Christos Drazos Photography – all rights reserved


  1. Η επιλογή του φωτογράφου ο οποίος θα αποτυπώσει το κατάλυμά σας, θα πρέπει να γίνεται πάντοτε σύμφωνα με το υλικό που θέλετε να παράγετε και το τελικό αποτέλεσμα που θέλετε να πετύχετε.

  2. Από τη στιγμή που η φωτογράφιση ξενοδοχείων και καταλυμάτων γενικότερα έχει αυξημένες ανάγκες, είναι απαραίτητο να επιλέξετε έναν επαγγελματία φωτογράφο με επαρκή εμπειρία στον ξενοδοχειακό κλάδο, έτσι ώστε να πετύχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

  3. Εξετάστε προσεκτικά το portfolio του φωτογράφου με τον οποίο σκοπεύετε να συνεργαστείτε. Βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να βρείτε επαρκή δείγματα όχι μόνο ‘αρχιτεκτονικών’ φωτογραφιών, αλλά και βιωματικών. Υπάρχουν αρκετοί φωτογράφοι που δεν αποδίδουν εξίσου καλά και στα δύο αυτά είδη φωτογραφίας, επομένως βεβαιωθείτε πως ο συνεργάτης σας αντεπεξέρχεται ικανοποιητικά.

  4. Για την ολοκληρωμένη παρουσίαση του ξενοδοχείου, θα χρειαστείτε σίγουρα ένα επαρκή αριθμό φωτογραφιών. Για το λόγο αυτό, είναι προτιμότερο να επιλέξτε έναν φωτογράφο που χρεώνει ανά ημέρα και όχι ανά φωτογραφία. Αυτό το σύστημα τιμολόγησης είναι σύνηθες στον κλάδο της φωτογραφίας ξενοδοχείων και έχει την καλύτερη σχέση τιμής και ποιότητας.

  5. Όταν ζητάτε μια προσφορά, στείλτε στο φωτογράφο τις ακριβείς λεπτομέρειες της φωτογράφισης που επιθυμείτε να πραγματοποιηθεί. Αυτό, θα δώσει την ευκαιρία στο φωτογράφο να κατανοήσει ακριβώς αυτό που ψάχνετε και να σας δώσει μια ρεαλιστική προσφορά.

  6. Για τη σωστή εκτίμηση του τελικού κόστους, ζητήστε από τον φωτογράφο να συμπεριλάβει στην προσφορά και τυχόν πρόσθετες δαπάνες που ενδέχεται να προκύψουν κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Οι πιο συνηθισμένες περιλαμβάνουν μοντέλα, στυλίστες, βοηθούς κ.ά., οι οποίοι είναι απαραίτητοι για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου αποτελέσματος.


 


*sponsored

Προσπαθήσαμε να βρούμε τους βασικούς λόγους για τους οποίους θα ξεκινούσαμε συνεργασία με το φωτογράφο Χρήστο Δράζο, για τη φωτογράφιση ενός ξενοδοχείου:

  1. Δεν επικεντρώνεται μόνο στην αρχιτεκτονική του ξενοδοχείου, αλλά και στην εμπειρία μέσα στο ξενοδοχείο και το service που αυτό παρέχει.

  2. Έχει αναπτύξει μια μοναδική τεχνική που αναδεικνύει την διασύνδεση του ξενοδοχείου με την τοποθεσία και τους ανθρώπους του.

  3. Είναι ένας εξαιρετικός φωτογράφος γαστρονομίας, ο οποίος δημιουργεί εντυπωσιακές εικόνες φαγητού και εστιατορίων.


 

Σχεδιάστε το “Storyline” της φωτογράφισης πριν την επιλογή του φωτογράφου, έτσι ώστε να λάβετε την καλύτερη απόφαση


Christos Drazos Photography

ⓒ Christos Drazos Photography – all rights reserved


  1. Πριν προχωρήσετε σε μια φωτογράφιση, να έχετε κατά νου ότι οι φωτογραφίες από το ξενοδοχείο σας είναι το ένα και μοναδικό εργαλείο για την παρουσίαση του καταλύματός σας στους μακρινούς ταξιδιώτες, που θα τους κάνει να ονειρεύονται τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο σας.

  2. Μια φωτογράφηση ξενοδοχείου, δεν περιστρέφεται μόνο γύρω από την οπτική της αρχιτεκτονικής και της διακόσμησης, αλλά και γύρω από τις εμπειρίες που οι ταξιδιώτες αναμένεται να ζήσουν.

  3. Είναι υποχρέωση του ξενοδόχου να καταγράψει τις πιθανές αρχιτεκτονικές λήψεις που ο φωτογράφος θα πρέπει να τραβήξει, καθώς και το σενάριο των εμπειριών που πρόκειται να παρουσιαστεί. Οι περισσότεροι ξενοδόχοι αφήνουν αυτή τη δουλειά στο φωτογράφο, κάτι το οποίο δεν είναι στις αρμοδιότητές του, καθώς δεν μπορεί να γνωρίζει τη συνολική λογική ενός καταλύματος καλύτερα από τους ανθρώπους του ξενοδοχείου.

  4. Μελετήστε τα πιθανά κοινά στα οποία θέλετε να απευθυνθείτε και αναπτύξτε στοχευμένες φωτογραφίες για το καθένα από αυτά. Ένα τέτοιο στοχευμένο υλικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί όχι μόνο για την εταιρική σας ταυτότητα, αλλά και κατά τη διάρκεια ειδικών διαφημιστικών εκστρατειών για συγκεκριμένα κοινά.

  5. Όταν σχεδιάζετε τις λεπτομέρειες της φωτογράφισης, προσπαθήστε να συνδυάσετε ταυτόχρονα τις αρχιτεκτονικές λήψεις με αυτές που αφορούν μια εμπειρία, κάνοντας καλύτερη διαχείριση του χρόνου. Είναι πολύ πιο εύκολο για το φωτογράφο να συνδυάσει τις λήψεις, εφόσον το σκηνικό και ο εξοπλισμός έχουν ήδη ρυθμιστεί.


Επιλέξτε μοντέλα με ποικίλα χαρακτηριστικά για να καλύψετε περισσότερα πιθανά κοινά


Christos Drazos Photography

ⓒ Christos Drazos Photography – all rights reserved


  1. Αν θέλουμε να ταυτιστεί περισσότερο κοινό με το κατάλυμά μας, δεν είναι σωστό να παρουσιάζουμε μόνο στερεοτυπικές φυσιογνωμίες ανδρών και γυναικών. Τολμήστε να επιλέξετε πιο «φυσικά» μοντέλα, αντικατοπτρίζοντας μια πιο «ανθρώπινη» εμφάνιση, αντίστοιχη της πλειοψηφίας των επισκεπτών του ξενοδοχείου σας.

  2. Βεβαιωθείτε ότι έχετε τουλάχιστον μερικές φωτογραφίες μεμονωμένων ανδρών αλλά και γυναικών. Αποφύγετε να δώσετε στο ξενοδοχείο σας κάποιον αυστηρό και περιορισμένο προσανατολισμό, ταυτίζοντάς το μόνο με ζευγάρια, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως δεν θα εξασφαλίσετε και κάποιες λήψεις με ζευγάρια για την ανάλογη στόχευση. Για παράδειγμα, η εικόνα μιας πιο εύσωμης κοπέλας που απολαμβάνει τις ανέσεις του ξενοδοχείου σας, μπορεί να μεγιστοποιήσει σημαντικά την αλληλεπίδραση του υλικού με το κοινό και να προσελκύσει περισσότερες κρατήσεις!

  3. Δημιουργήστε στοχευμένο υλικό και δημιουργήστε τις βάσεις για δυναμική στόχευση εξειδικευμένων κοινών όπως οικογένειες, τρίτη ηλικία, ομοφυλόφιλα ζευγάρια κ.ο.κ. Για παράδειγμα, αν θα θέλατε να κάνετε μια παρουσίαση σε ένα gay website, η αποτελεσματικότητα θα μπορούσε να αυξηθεί σημαντικά με την παρουσίαση ενός gay ζευγαριού μέσα στο ξενοδοχείο.

  4. Αν το ξενοδοχείο σας είναι pet-friendly, δημιουργήστε μερικές εικόνες με αξιαγάπητα ζώα μέσα στο κατάλυμα. Οι ιδιοκτήτες κατοικιδίων θα λατρέψουν το ξενοδοχείο σας! Παράλληλα όμως, φροντίστε ώστε να γίνεται σαφές μέσα από τις συγκεκριμένες φωτογραφίες, ότι η παρουσία των ζώων δεν θα επηρεάσει ούτε στο ελάχιστο την εμπειρία των υπόλοιπων καλεσμένων.

  5. Μη χρησιμοποιείτε φωτογραφίες Stock που δεν αφορούν το κατάλυμά σας. Η χρήση τέτοιων φωτογραφιών μπορεί να βλάψει σημαντικά την αίσθηση του καταλύματός σας, ενώ δίνει παραπλανητική πληροφορία στους δυνητικούς πελάτες.


Δώστε έμφαση σε σημαντικές εμπειρίες όπως η γαστρονομία, ο ύπνος και οι άνθρωποι του ξενοδοχείου


Δώστε έμφαση σε σημαντικές εμπειρίες όπως η γαστρονομία, ο ύπνος και οι άνθρωποι του ξενοδοχείου. • Όσο αφορά τη φωτογράφιση του εστιατορίου, προσπαθήστε να συνδυάσετε το φαγητό με το περιβάλλον. Για παράδειγμα, μια κοντινή φωτογραφία ενός πιάτου είναι κάτι πολύ συνηθισμένο. Αλλά η φωτογραφία ενός συγκεκριμένου πιάτου πάνω στο τραπέζι με φόντο τη θέα από το παράθυρο του εστιατορίου, είναι σίγουρα μια μοναδική εικόνα που αποτυπώνει την πραγματική εμπειρία την οποία και ο ταξιδιώτης θα καταλήξει να αγοράσει. • Οι αρχιτεκτονικές φωτογραφίες μπορούν να περιγράψουν απόλυτα την πολυτέλεια και την άνεση που παρέχονται στα δωμάτια και τις σουίτες σας. Αλλά η εικόνα ενός μη στρωμένου κρεβατιού θα φέρει τον ταξιδιώτη πιο κοντά στην πραγματική εμπειρία. • Μην ξεχάσετε να φωτογραφίσετε τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου σας. Είναι πολύ σημαντικό για τους επισκέπτες να δουν τα μέρη θα μπορούν να συναντηθούν με άλλους ταξιδιώτες και να ζήσουν μια πιο κοινωνική εμπειρία. • Τραβήξτε μερικές φωτογραφίες από το προσωπικό του ξενοδοχείου σας. Οι άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό μέρος της εμπειρίας!

ⓒ Christos Drazos Photography – all rights reserved


  1. Όσο αφορά τη φωτογράφιση του εστιατορίου, προσπαθήστε να συνδυάσετε το φαγητό με το περιβάλλον. Για παράδειγμα, μια κοντινή φωτογραφία ενός πιάτου είναι κάτι πολύ συνηθισμένο. Αλλά η φωτογραφία ενός συγκεκριμένου πιάτου πάνω στο τραπέζι με φόντο τη θέα από το παράθυρο του εστιατορίου, είναι σίγουρα μια μοναδική εικόνα που αποτυπώνει την πραγματική εμπειρία την οποία και ο ταξιδιώτης θα καταλήξει να αγοράσει.

  2. Οι αρχιτεκτονικές φωτογραφίες μπορούν να περιγράψουν απόλυτα την πολυτέλεια και την άνεση που παρέχονται στα δωμάτια και τις σουίτες σας. Αλλά η εικόνα ενός μη στρωμένου κρεβατιού θα φέρει τον ταξιδιώτη πιο κοντά στην πραγματική εμπειρία.

  3. Μην ξεχάσετε να φωτογραφίσετε τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου σας. Είναι πολύ σημαντικό για τους επισκέπτες να δουν τα μέρη θα μπορούν να συναντηθούν με άλλους ταξιδιώτες και να ζήσουν μια πιο κοινωνική εμπειρία.

  4. Τραβήξτε μερικές φωτογραφίες από το προσωπικό του ξενοδοχείου σας. Οι άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό μέρος της εμπειρίας!



 


 *sponsored

Δείτε παρακάτω μια επιλογή φωτογραφιών από το Χρήστο Δράζο, από διάφορες φωτογραφίσεις ξενοδοχείων.

Επισκεφθείτε το www.thehotelsbook.com και βρείτε πάνω από 300 παραδείγματα ξενοδοχειακών φωτογραφίσεων, για αστείρευτη έμπνευση:




 

Comments


bottom of page