top of page

Touchless Hotel: Πως να στήσετε ένα Σενάριο Ανέπαφης διαμονής σε ένα μικρό ξενοδοχείο


Μάθετε πώς μπορείτε να αναβαθμίσετε το ξενοδοχείο σας και να στήσετε ένα σενάριο touchless διαμονής, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογικές λύσεις!


Με τις touchless υπηρεσίες «ξεκλειδώνετε» μία νέα διάσταση στο ξενοδοχειακό σας κατάλυμα και διαμορφώνετε ένα σύγχρονο περιβάλλον φιλοξενίας. Ως ξενοδόχος, μπορείτε με τον τρόπο αυτό να κερδίσετε πολύτιμο χρόνο, να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις των δωματίων του ξενοδοχείου σας και των related υπηρεσιών, να έχετε πρόσβαση σε στατιστικά δεδομένα για την ανάλυση του κοινού σας και κατ’ επέκταση να δημιουργείτε στοχευμένες καμπάνιες μάρκετινγκ. Οι smart και touchless υπηρεσίες είναι απαραίτητες για να καταφέρετε να είστε επίκαιροι και να προσφέρετε τις υπηρεσίες που ζητάει το κοινό σας, το οποίο είναι εξοικειωμένο πλέον με την τεχνολογία, η οποία μπορεί να διευκολύνει τόσο την κράτηση και το check-in, όσο και τη διαμονή αλλά και το check-out.


Οι touchless υπηρεσίες δεν είναι κάτι καινούργιο στον ξενοδοχειακό κλάδο. Ήδη εδώ και μερικά χρόνια, πολλά ξενοδοχεία έχουν στραφεί στις ανέπαφες και έξυπνες χρήσεις της τεχνολογίας προς όφελός τους, αλλά και για αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας φιλοξενίας τους. Σήμερα, μετά την πανδημία που έφερε αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης, τα touchless σενάρια διαμορφώνουν το μέλλον του ξενοδοχειακού κλάδου και προσδιορίζουν την ποιότητα της ξενοδοχειακής εμπειρίας του εκάστοτε επισκέπτη. Παρατηρώντας το καταναλωτικό μας κοινό, θα δούμε ότι υπηρεσίες όπως το self-check-in, τα e-orders μέσω συγκεκριμένων food ordering applications, αλλά και οι digital υπηρεσίες housekeeping, είναι υπηρεσίες που ο επισκέπτης τις αναζητά, αποτελούν πλέον σημαντικό κριτήριο για τη διαμονή του και — στην προκειμένη περίπτωση, για την ολοκλήρωση μιας κράτησης σε ένα ξενοδοχείο.


Τι σημαίνει να έχουμε ένα touchless σενάριο και κατά πόσο το χρειάζεται ένα μικρό ξενοδοχείο;



Σε ένα touchless ξενοδοχειακό περιβάλλον, το κοινό σας έχει τη δυνατότητα με τη χρήση έξυπνων συσκευών και εφαρμογών, να κάνει online check-in, να επικοινωνεί με τη reception μέσα από το smartphone/tablet του ή μέσα από ειδικά infochannels, να διαχειρίζεται τις κρατήσεις του, και να μπορεί να κάνει αγορές υπηρεσιών με ανέπαφη επικοινωνία, χωρίς τη δια ζώσης επικοινωνία με το αντίστοιχο τμήμα.


Σε ένα μικρό ξενοδοχείο, οι touchless υπηρεσίες θα βοηθήσουν το προσωπικό σας να επικοινωνεί κατάλληλα με τον εκάστοτε πελάτη σας και θα μειώσουν πιθανές καθυστερήσεις και ουρές στο check-in του ξενοδοχείου σας, που προκαλούν συνωστισμό. Επίσης, είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι τέτοιες υπηρεσίες θα βελτιώσουν την προώθηση των υπηρεσιών σας στο κοινό που επιθυμείτε να στοχεύσετε και που ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες σας. Αυτό, μπορείτε να το επιτύχετε αναλύοντας και αξιοποιώντας τα στατιστικά δεδομένα που συλλέγουν οι touchless εφαρμογές σας, καθώς και τα αιτήματα που σας στέλνουν online οι ίδιοι οι πελάτες σας. Σε κάθε περίπτωση, με τη χρήση των touchless σεναρίων μπορείτε να επιτύχετε την κατηγοριοποίηση του κοινού σας, ανάλογα με την περίοδο διαμονής του, τις επιθυμίες του και τα αιτήματα του. Ως αποτέλεσμα, θα έχετε μία ισχυρή βάση δεδομένων για μακροχρόνια χρήση σε στρατηγικές μάρκετινγκ και βελτίωσης του SEO σας.


Ποια είναι τα βασικά σενάρια touchless που μπορείτε να προσθέσετε στο ξενοδοχειακό σας κατάλυμα;


#1 Online Check-in


Μια από τις βασικές υπηρεσίες που μπορείτε να προσθέστε είναι το online check-in. Μέσα από τη συγκεκριμένη εφαρμογή της τεχνολογίας, ο επισκέπτης σας θα έχει την δυνατότητα να ακολουθήσει μόνος του εύκολα και γρήγορα όλα τα βήματα από το κινητό του, με τη χρήση κάποιας online φόρμας η οποία θα του αποστέλλεται αυτόματα με e-mail, λίγες ώρες πριν την επίσκεψη του. Έτσι, κατά την άφιξή του, η reception θα έχει ήδη όλα τα στοιχεία του και θα μπορεί να τον καλωσορίσει και να του παραδώσει το κλειδί για το δωμάτιό του, χωρίς ταλαιπωρία και καθυστερήσεις.

 

HOTELIER FACT!

Ποια είναι τα οφέλη χρήσης touchless υπηρεσιών;

  1. Βελτιωμένες υπηρεσίες check-in χωρίς ουρές Η ενσωμάτωση του online check-in είναι πλέον απαραίτητη για κάθε κατηγορία ξενοδοχείου. Το online check-in ήρθε για να μείνει και να κάνει πιο εύκολη τη διαδικασία, χωρίς να ταλαιπωρεί τον ταξιδιώτη κατά την άφιξή του. Μία Online Check-in Platform μπορεί να προσφέρει ολοκληρωμένη λύση για κάθε τύπο καταλύματος, και ιδιαίτερα για μικρά ξενοδοχεία που στοχεύουν στην πλήρη κάλυψη των αναγκών τού επισκέπτη τους. Κάντε έρευνα αγοράς και δείτε ποια πλατφόρμα θα σας παρέχει τις δυνατότητες που επιθυμείτε.

  2. Αύξηση των πωλήσεών σας Με τις touchless υπηρεσίες, οι πωλήσεις και οι κρατήσεις από διαμένοντες πελάτες γίνονται πολύ πιο εύκολα, αφού επιτρέπουν στους επισκέπτες σας να νιώσουν ότι με απόλυτη ευκολία αλλά και ασφάλεια μπορούν να προβούν σε μία online κράτηση εστιατορίου, να ζητήσουν upgrade δωματίου, ή ακόμα και να αγοράσουν μιας τρίτη υπηρεσία, εντός ή εκτός ξενοδοχείου (upselling & cross-selling).

 




#2 Υπηρεσίες Hotel App και Mobile Concierge



Με τη χρήση ψηφιακών υπηρεσιών concierge και της δικής σας πλατφόρμας περιήγησης, ο επισκέπτης, κατεβάζοντας μια συγκεκριμένη εφαρμογή στο smartphone του ή συνδεόμενος σε ένα web app μέσω του browser που χρησιμοποιεί στο κινητό του τηλέφωνο, επικοινωνεί με τη reception μέσω μηνυμάτων τύπου chat, ενημερώνεται για τυχόν προσφορές, κάνει κράτηση στο εστιατόριο τού ξενοδοχείου και έχει μία εικονική περιήγηση στις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες του καταλύματός σας.

Προσφέροντας το δικό σας hotel app/web app στους επισκέπτες σας ή συνεργαζόμενοι με κάποια εταιρεία που εξειδικεύεται στην παροχή concierge εφαρμογών για ξενοδοχεία, ανοίγουν αμέτρητες δυνατότητες για προβολή, άμεση κράτηση, διαφήμιση των υπηρεσιών σας, αλλά και πλήρη έλεγχο των κρατήσεών σας με στατιστικά δεδομένα και αποδόσεις. Μερικά παραδείγματα που μπορείτε να εντάξετε στο δικό σας app, είναι τα online orders, τα e-catalogues και η live ενημέρωση των επισκεπτών σας με μηνύματα και τρέχουσες δράσεις στην περιοχή που βρίσκεται το ξενοδοχείο, για exclusive εκπτώσεις στα outlets του ξενοδοχείου, αλλά και promo codes διάφορων υπηρεσιών.

 

HOTELIER FACT!

Ποια είναι τα οφέλη χρήσης touchless υπηρεσιών;

  1. Στατιστικά δεδομένα Σε ένα ψηφιακό περιβάλλον όλα τα στατιστικά στοιχεία και δεδομένα σάς δίνουν μία πλήρη εικόνα για το προφίλ των επισκεπτών σας, τις τάσεις τους και το ιστορικό των κρατήσεών τους. Αυτά τα στοιχεία είναι ένα δυνατό εργαλείο χρήσης για τις μετέπειτα καμπάνιες διαφήμισής σας ή ακόμα και την real-time παροχή εξατομικευμένων μηνυμάτων και περιεχομένου.

  2. Εξατομικευμένες παροχές Με τις touchless υπηρεσίες χτίζετε το loyalty των επισκεπτών σας, δημιουργείτε custom experience και προσφέρετε εξατομικευμένες παροχές που θα αυξήσουν τις κρατήσεις σας. Κάντε ερωτήσεις στο κοινό σας, ακούστε τις απαιτήσεις τους και διαμορφώστε τις κατάλληλες συνθήκες φιλοξενίας και υπηρεσιών.Τοποθετήστε tablets, info desks με ερωτήσεις για σχολιασμό και αξιολόγηση των υπηρεσιών σας. Μη ξεχνάτε ότι οι κριτικές σάς κάνουν καλύτερους, είτε είναι θετικές είτε αρνητικές.

 

#3 Ψηφιακά κέντρα ενημέρωσης Infochannels


Τα κέντρα πληροφοριών (infochannels) είναι ισχυρά εργαλεία μάρκετινγκ και πωλήσεων, που εάν τα αξιοποιήσετε κατάλληλα, θα μπορέσετε να αυξήσετε σε μεγάλο βαθμό τις πωλήσεις των επιμέρους υπηρεσιών του ξενοδοχείου σας, όπως είναι οι κρατήσεις στο εστιατόριο, το spa και σε άλλες δραστηριότητες που διοργανώνετε με εξωτερικούς συνεργάτες. Με τα infochannels η διαφήμιση και η ενημέρωση τον επισκεπτών σας γίνεται πλέον ψηφιακά και σας δίνεται η δυνατότητα να την τροποποιήσετε και να την εξατομικεύσετε ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Μερικές εφαρμογές των infochannels είναι οι Smart Interactive TVs, τα διάφορα info desks, αλλά και το εξατομικευμένο digital signage. Τα infochannels, μπορούν να προβάλλουν εξατομικευμένη πληροφορία στον ταξιδιώτη, η οποία θα μπορεί να φέρει το branding του εκάστοτε ξενοδοχείου και να διαμορφώνει με τον τρόπο αυτό μία ολοκληρωμένη ξενοδοχειακή εμπειρία.


Πιο συγκεκριμένα, μπορείτε να εντάξετε στο ξενοδοχείο σας την τεχνολογία των Smart Interactive TVs (IPTV), μέσω της οποίας ο ταξιδιώτης θα μπορεί να προβάλλει το δικό του περιεχόμενο στην οθόνη του δωματίου του, δίνοντάς του την ευκαιρία να απολαύσει τις αγαπημένες του σειρές ή τις μουσικές λίστες του σε όλη τη διάρκεια της διαμονής του στο ξενοδοχείο σας. Παράλληλα, μέσω της τηλεόρασης στο δωμάτιο του πελάτη, θα μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί του με εξατομικευμένα μηνύματα και προσφορές, ενώ ο ταξιδιώτης θα μπορεί να ολοκληρώσει την κράτησή του ακόμα και μέσω της ίδιας της τηλεόρασης!


Μπορείτε επίσης να αξιοποιήσετε την τεχνολογία των info desks στο lobby του ξενοδοχείου σας, επιτρέποντας στους επισκέπτες σας να απολαμβάνουν μια πιο προσωποποιημένη υπηρεσία concierge, μέσω της οποίας θα ενημερώνονται για τα αξιοθέατα της περιοχής ή για πιθανές δραστηριότητες που παρέχονται είτε από το ξενοδοχείο σας είτε από εξωτερικούς συνεργάτες σας.


Τέλος, η digital σήμανση μπορεί να διευκολύνει τους επισκέπτες του ξενοδοχείου σας αλλά και να αυξήσει τις πωλήσεις σας, παρουσιάζοντας και προωθώντας υπηρεσίες και τμήματα του καταλύματος με τον πλέον σύγχρονο και άμεσο τρόπο — το video.

Ανεξαρτήτως μεγέθους ξενοδοχείου, τα infochannels είναι πολύ χρήσιμα και μπορούν να συνεισφέρουν σημαντικά στο upselling των υπηρεσιών σας.

 

HOTELIER FACT!

Ποια είναι τα οφέλη χρήσης touchless υπηρεσιών;

  1. Paperless & Περιβαλλοντική Συνείδηση Ζούμε σε μία εποχή που το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα έχει άμεσο αντίκτυπο στις ζωές μας και το οικοσύστημά μας. Ενσωματώνοντας touchless και smart υπηρεσίες στο κατάλυμά σας, η προβολή και αποθήκευση των αρχείων γίνεται με ψηφιακά μέσα και cloud υπηρεσίες. Με αυτό τον τρόπο, θα μειώσετε κατακόρυφα τη χρήση έντυπου υλικού και αρχείων, την περιττή αρχειοθέτηση, αλλά και τα έντυπα διαφημιστικά φυλλάδια και τις κάρτες που παλαιότερα ‘μοιράζατε’ στους πελάτες σας.

 

#4 Upselling & Cross-selling υπηρεσίες


Εκμεταλλευτείτε τις touchless υπηρεσίες και τις mobile friendly platforms σας, για να δημιουργήσετε Upselling & Cross–selling ενέργειες πωλήσεων, μέσω συγκεκριμένων υπηρεσιών, προς τον εκάστοτε πελάτη σας.


Το Upselling των υπηρεσιών σας, μπορεί να επιτευχθεί μέσω στοχευμένων ενεργειών πωλήσεων που προσφέρουν αναβάθμιση των ήδη υπαρχόντων υπηρεσιών σας, με σκοπό ο επισκέπτης σας να εισπράττει μία αναβαθμισμένη παροχή με ένα έξτρα κόστος — όπως για παράδειγμα ένα upgrade δωματίου. Από την άλλη, οι cross–selling ενέργειες προσφέρουν στοχευμένη διαφήμιση για αγορά παράλληλων υπηρεσιών που συμπληρώνουν τις πωλήσεις σας. Παραδείγματα cross-selling πωλήσεων είναι οι πωλήσεις σε υπηρεσίες transfer, cruises, αλλά και ημερήσιων εκδρομών. Ενσωματώνοντας τις υπηρεσίες σας σε ένα ψηφιακό περιβάλλον, ο ταξιδιώτης σας θα ενημερωθεί τη στιγμή που ο ίδιος το επιθυμεί και θα του δημιουργήσετε ένα συναίσθημα ασφάλειας για την επιλογή του. Μερικά από τα οφέλη που θα αποκομίσετε είναι η αύξηση στο βασικό σας έσοδο (bottom line), η αύξηση της αξίας των υπηρεσιών σας, και το loyalty των πελατών σας.

 

HOTELIER FACT!

Ποια είναι τα οφέλη χρήσης touchless υπηρεσιών;

  1. Λιγότερα λάθη Με τις touchless υπηρεσίες μειώνονται τα περιθώρια ανθρωπίνου λάθους. Οι καταχωρήσεις, το check-in, αλλά και οι πωλήσεις γίνονται ψηφιακά μέσα από τα στοιχεία που έχουμε δώσει. Είναι σημαντικό να λάβουμε υπ’ όψιν μας ότι το προσωπικό μας δουλεύει αρκετές ώρες και η κούραση, η ψυχολογία, καθώς και η εκάστοτε διάθεση παίζει σημαντικό ρόλο. Μέσα από τα ψηφιακά εργαλεία και τις touchless υπηρεσίες, θα καταφέρετε να μειώσετε τα πιθανά λάθη που μπορεί να προκύψουν από τη φυσική επαφή και διάδραση.

  2. Διαχρονικός χαρακτήρας, βελτίωση SEO και προοπτική ανάπτυξης Με τα δεδομένα και όλα τα στοιχεία κρατήσεων και προτιμήσεων που αποκτάτε θα καταφέρετε να έχετε διαχρονικά αποτελέσματα στις μελλοντικές σας κρατήσεις. Διαχειριζόμενοι κατάλληλα τα στατιστικά σας, θα μπορέσετε να προσφέρετε στοχευμένες υπηρεσίες στα αντίστοιχα κοινά. Επιπλέον οι κριτικές, οι Google αναζητήσεις (SEO), οι υπηρεσίες σας και οι σχολιασμοί στον digital κόσμο αποθηκεύονται ψηφιακά και μπορούν να αναζητηθούν από τους ενδιαφερόμενους. Με αυτό τον τρόπο, δημιουργείτε ένα loyal πελατολόγιο και χτίζετε το brand σας. Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα σας και επενδύστε στη βελτίωση του SEO σας. Ως εκ τούτου, το κοινό που πραγματικά ενδιαφέρεται για τις παροχές σας θα σας βρίσκει στις πρώτες αναζητήσεις της Google!

 




Επίλογος



Οι touchless υπηρεσίες είναι χρήσιμες όχι μόνο για τους πελάτες σας, αλλά και για εσάς. Θα σας βοηθήσουν να οργανώσετε το ξενοδοχείο σας, να αναζητάτε και να στοχεύετε το κατάλληλο κοινό, αλλά και να αυξάνετε άμεσα τα κέρδη και τις πωλήσεις σας. Σε ένα μικρό ξενοδοχείο που τα ημερήσια tasks είναι πολλά και συνήθως το προσωπικό σας αλλά και εσείς χρειάζεται να είστε multitasking, τα touchless σενάρια θα σας απελευθερώσουν χρόνο για να τον αξιοποιήσετε κατάλληλα. Ξεκινήστε ενσωματώνοντας το online check-in που είναι μία από τις πιο απαραίτητες υπηρεσίες και στη συνέχεια χρησιμοποιήστε στρατηγικές μάρκετινγκ στο δικό σας touchless ξενοδοχείο, όπως είναι τα digital hotel vouchers, που θα σας αποφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Comments


bottom of page