top of page

Ξενοδοχειακές Αναζητήσεις 2021: Πως μπορούν να ενισχύσουν τις πωλήσεις σας το 2022


Σε μια χρονιά η οποία, αν και ξεκίνησε με αβεβαιότητα, μπορούμε να πούμε ότι εν τέλει είχε μια θετική πορεία για τον Τουρισμό, έχει μεγάλο ενδιαφέρον να μελετήσουμε τις αναζητήσεις των ταξιδιωτών, ώστε να αποτυπώσουμε τις τάσεις αλλά και το τι επιθυμούν πλέον στα ταξίδια τους


Το 2021 ήταν μια χρονιά που ξεκίνησε με αβεβαιότητα, όχι μόνο για τον Τουρισμό, αλλά για πολλούς κλάδους. Με το πέρασμα, όμως, του πρώτου εξαμήνου, άρχισαν να εμφανίζονται θετικά σημάδια για την εξέλιξη της υπόλοιπης χρονιάς. Τα ταξίδια είχαν λείψει από όλους μας και με την πρώτη ευκαιρία το εκμεταλλευτήκαμε.


Τα ενδιαφέροντα του ταξιδιωτικού κοινού, ωστόσο, έχουν πλέον αλλάξει. Ο τρόπος που προγραμματίζει το ταξίδι του, τα μέσα που χρησιμοποιεί, αλλά και οι υπηρεσίες που αναζητά ώστε να πάρει την τελική του απόφαση έχουν πλέον διαφοροποιηθεί, σε σχέση με το διάστημα πριν την πανδημία. Μια βαθύτερη ανάλυση των keywords που χρησιμοποιούν οι ταξιδιώτες, μπορεί να δώσει στους ξενοδόχους σημαντικά στοιχεία, που θα πρέπει σίγουρα να λάβουν υπ’ όψιν τους ώστε να προετοιμαστούν για το 2022, που, όπως φαίνεται, θα είναι μία ακόμα πιο δυναμική χρονιά!


Το The Hotel Content Company, έχοντας τη μελέτη των keywords και των trends ως βασικό στάδιο κατά τη διαδικασία δημιουργίας ξενοδοχειακού περιεχομένου, παρουσιάζει τις δημοφιλέστερες αναζητήσεις και τα συμπεράσματα που προκύπτουν, καθώς και τις διαφαινόμενες ευκαιρίες που υπάρχουν για τους ξενοδόχους.


1. “Near me / around me’’ Κοντινοί προορισμοί


Photo by <a href="https://unsplash.com/@medion4you?utm_source=unsplash&utm_medium=referral&utm_content=creditCopyText">Norbert Braun</a> on <a href="https://unsplash.com/?utm_source=unsplash&utm_medium=referral&utm_content=creditCopyText">Unsplash</a>

Κατά την ανάλυση των αναζητήσεων, βλέπουμε ότι πολλές φράσεις περιλαμβάνουν τις λέξεις “near me / around me’’, κάτι που υποδηλώνει ότι οι ταξιδιώτες αναζητούν συχνά κοντινούς προορισμούς, για το επόμενό τους ταξίδι, τόσο γιατί ενδεχομένως δεν υπάρχει η πολυτέλεια του χρόνου, όσο και γιατί ίσως δεν θέλουν να ταξιδέψουν κάπου που θα χρειαστεί πολλές ώρες για να φτάσουν.


Ευκαιρίες για τα Ξενοδοχεία:


Η στόχευση ενός τέτοιου κοινού μπορεί να φέρει κρατήσεις όλο τον χρόνο σε ένα κατάλυμα, το οποίο δεν χρειάζεται να περιμένει απαραίτητα τη high season. Για να μπορέσει να προσεγγίσει το ξενοδοχείο τους συγκεκριμένους ταξιδιώτες, θα χρειαστεί να εστιάσει σε καμπάνιες με πιο τοπικό χαρακτήρα, ενώ, παράλληλα, θα μπορούσε να δημιουργήσει ειδικά πακέτα διαμονής για τα Σαββατοκύριακα, που αρκετοί ταξιδιώτες επιλέγουν για ολιγοήμερες εξορμήσεις.


#Tip Μην ξεχνάτε να δημιουργείτε περιεχόμενο για το blog του ξενοδοχείου σας ή και τρίτα μέσα. Τα keywords που αφορούν τον προορισμό, αλλά και τα όσα μπορούν να κάνουν οι επισκέπτες κατά τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο, είναι μία πολύ καλή βάση για ανάπτυξη θεματολογίας που θα φέρει περισσότερους επισκέπτες στο website σας αλλά και ποιοτικά backlinks, που θα ενισχύσουν τη SEO απόδοσή του.


2. Ευεξία και περιποίηση


Αρκετά συχνά στις αναζητήσεις των ταξιδιωτών υπάρχουν keywords σχετικά με την ευεξία, την περιποίηση, το spa – όπως “hotel spa”, “Wellness Hotels” και “Hotels with jacuzzi in room”– λέξεις που δείχνουν ότι υπάρχει μία τάση προς τον wellness τουρισμό. Κάτι που είναι απόλυτα λογικό, αν αναλογιστούμε ότι μετά από τόσο καιρό απομόνωσης, το πρώτο πράγμα που θέλουν οι περισσότεροι είναι να φροντίσουν και να “κακομάθουν” τους ίδιους τους τους εαυτούς. Αυτό επομένως περιμένουν και από τα ξενοδοχεία που θα επιλέξουν, τα οποία σαφώς και θα πρέπει να προσφέρουν όχι απλώς διαμονή, αλλά μια συνολική εμπειρία φιλοξενίας και φροντίδας, που θα κάνει τον ταξιδιώτη να αισθανθεί και πάλι ότι κάποιος τον φροντίζει και τον περιποιείται.


Ευκαιρίες για τα Ξενοδοχεία:


Αυτό το στοχευμένο ενδιαφέρον των ταξιδιωτών αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία για τα ξενοδοχεία που διαθέτουν υπηρεσίες ευεξίας, ώστε να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους και να προσεγγίσουν το συγκεκριμένο κοινό. Μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις υπηρεσίες, ώστε να διαμορφώσουν θεματικές καμπάνιες επικοινωνίας, μέσα από SEO άρθρα και newsletters παρουσιάζοντας τις στο κοινό.


Από την άλλη πλευρά, τα ξενοδοχεία που δεν περιλαμβάνουν αντίστοιχες υπηρεσίες μπορούν και αυτά να βρουν τρόπους να εκμεταλλευτούν τη συγκεκριμένη τάση και να δημιουργήσουν αντίστοιχες καμπάνιες. Για παράδειγμα, μπορούν να δημοσιεύσουν κάποιο άρθρο με προτάσεις ευεξίας στη γύρω περιοχή και τις επιλογές που έχει ο ταξιδιώτης επιλέγοντας το ξενοδοχείο τους.


#Tip Επιλέξτε να δημοσιεύσετε SEO άρθρα που έχουν αναπτυχθεί πάνω σε συγκεκριμένη θεματική, σε επιλεγμένα media του κλάδου, τα οποία αφενός θα μεταφέρουν στοχευμένα το μήνυμά σας στο κοινό που σας ενδιαφέρει και αφετέρου θα φέρουν ποιοτικά backlinks για το website σας, κάτι που θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο την απόδοσή του ως προς τις μηχανές αναζήτησης.


3. Ταξίδια με κατοικίδια


Photo by <a href="https://unsplash.com/@jasanmiguel?utm_source=unsplash&utm_medium=referral&utm_content=creditCopyText">Ja San Miguel</a> on <a href="https://unsplash.com/s/photos/travel-pet?utm_source=unsplash&utm_medium=referral&utm_content=creditCopyText">Unsplash</a>

Την τελευταία διετία, ο δεσμός με τα κατοικίδια έγινε για αρκετούς ακόμα πιο έντονος. Περάσαμε πολύ περισσότερο χρόνο μαζί τους και έγιναν μέρος της καθημερινότητάς μας. Περισσότεροι από τους μισούς ιδιοκτήτες κατοικιδίων επιθυμούν πλέον να έχουν μαζί τους στις διακοπές τους τετράποδους φίλους τους. Οι όροι “pet friendly hotels” και “dog friendly hotels”, οι οποίοι έχουν 135.000 και 65.000 μηνιαίες αναζητήσεις έχουν κομβική σημασία για την τελική κράτηση του ταξιδιώτη.


Ευκαιρίες για τα Ξενοδοχεία:


Οι υπηρεσίες για κατοικίδια μπορούν να βοηθήσουν τα ξενοδοχεία να προσεγγίσουν το συγκεκριμένο κοινό. Ακόμα και αν δεν είχαν προδιαγραφεί εξ αρχής, μπορούν εύκολα να ενταχθούν σε αυτές που ένα κατάλυμα προσφέρει. Δεν χρειάζονται απαραίτητα μεγάλες επενδύσεις και εξειδικευμένες υπηρεσίες, αρκεί μόνο να αντιμετωπιστούν τα κατοικίδια σαν επισκέπτες. Ένα welcome treat, σκεύη για το φαγητό και το νερό τους, αναλώσιμα και σαφώς κατάλληλη ενημέρωση του προσωπικού, είναι αρκετά για να μπορείτε να υποδεχθείτε και να φιλοξενήσετε τους τετράποδους επισκέπτες. Αν αυτό το εμπλουτίσετε με εμπειρίες και προτάσεις για τα κατοικίδια, θα έχετε σίγουρα επισκέπτες που θα  θυμούνται τη διαμονή τους για πολύ καιρό.


#Tip Φροντίστε ώστε να αποτυπώνετε σωστά ότι το ξενοδοχείο σας είναι “pet friendly” εντάσσοντας ξεχωριστή ενότητα στο website του καταλύματος, με σωστά δομημένο περιεχόμενο και πληροφορίες για τους ιδιοκτήτες. Αν δεν είχαν προδιαγραφεί κατά την προηγούμενη φωτογράφιση του ξενοδοχείου λήψεις με κατοικίδια, μπορείτε να εμπλουτίσετε το φωτογραφικό σας υλικό με μία συμπληρωματική conceptual φωτογράφιση που θα περιλαμβάνει λήψεις με κατοικίδια στους χώρους του καταλύματος.

4. Διακοπές πολυτελείας

Photo by <a href="https://unsplash.com/@hellolightbulb?utm_source=unsplash&utm_medium=referral&utm_content=creditCopyText">Hello Lightbulb</a> on <a href="https://unsplash.com/s/photos/luxury-travel?utm_source=unsplash&utm_medium=referral&utm_content=creditCopyText">Unsplash</a>

Αν και οι σύντομες εξορμήσεις σε κοντινούς προορισμούς είναι η εύκολη διέξοδος, για πολλούς ο στόχος του επόμενου ταξιδιού τους είναι η πολυτέλεια. Keywords όπως “Boutique Hotels”, “Beach Houses”, “Hotels with hot tub in room”, “Luxury hotel” δείχνουν ότι ένα boutique ξενοδοχείο σε κάποιο αστικό κέντρο, μια villa σε κάποια παραλία ή ένα σαλέ σε ένα βουνό είναι στα σχέδια αρκετών κατά τη διάρκεια προγραμματισμού των διακοπών τους. Όπως είπαμε και πιο πριν, χρειαζόμαστε να κακομάθουμε τους εαυτούς μας λίγο περισσότερο πλέον.


Ευκαιρίες για τα Ξενοδοχεία:

Αυτοί οι ταξιδιώτες έχουν ακόμα περισσότερες απαιτήσεις από το ξενοδοχείο που θα επιλέξουν, επομένως το κατάλυμα θα πρέπει να έχει μελετήσει την κάθε λεπτομέρεια ώστε να δημιουργήσει μία αξέχαστη ατμόσφαιρα για τον επισκέπτη του. Η μεγάλη ευκαιρία για το κατάλυμα είναι οι προοπτικές του upselling, μέσα από υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, τόσο εντός του δωματίου, όσο και στα outlets του. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι ταξιδιώτες αυτοί αναζητούν την πολυτέλεια, και δεν συμβιβάζονται εύκολα με κάτι λιγότερο.


#Tip Αξιοποιήστε τις ψηφιακές εφαρμογές και συσκευές του ξενοδοχείου ώστε να παρουσιάσετε άμεσα επιπρόσθετες, αναβαθμισμένες υπηρεσίες που μπορούν να επιλέξουν οι ταξιδιώτες κατά τη διαμονή τους. Για παράδειγμα, μπορείτε μέσα από το περιεχόμενο των tablets ή των οθονών που βρίσκονται μέσα στα δωμάτια ή και τους κοινόχρηστους χώρους, να προωθείτε exclusive υπηρεσίες, όπως private dinners, special spa treatments κ.λπ. Εφόσον ο πελάτης είναι ήδη ικανοποιημένος από το υψηλό επίπεδο της διαμονής του, θα επιλέξει ευκολότερα μια συμπληρωματική υπηρεσία από το ξενοδοχείο σας, ειδικά εάν υπόσχεται να του αναβαθμίσει την εμπειρία ακόμα περισσότερο. 


Η μελέτη και κατανόηση των επιθυμιών των ταξιδιωτών μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά ένα κατάλυμα στο να σχεδιάσει τη στρατηγική επικοινωνίας και πωλήσεών του. Τώρα περισσότερο από ποτέ, οι ταξιδιώτες έχουν γίνει πιο απαιτητικοί και κάνουν πιο εντατική έρευνα πριν πάρουν την απόφασή τους. Το The Hotel Content Company, διαθέτει εξειδικευμένη υπηρεσία έρευνας keywords, ώστε το κάθε κατάλυμα να μπορεί να ενημερώνεται άμεσα για το ενδιαφέρον του ταξιδιωτικού κοινού και αντίστοιχα να διαμορφώνει το επικοινωνιακό του πλάνο, αλλά και να προγραμματίζει τις ενέργειες που θα ενισχύσουν τις πωλήσεις του.


Παράλληλα, μπορεί να αναλάβει εξ ολοκλήρου τη δημιουργία όλου του απαραίτητου υλικού, όπως δημιουργία των ειδικών ενοτήτων στο website, προδιαγραφή και υλοποίηση conceptual φωτογράφισης ακόμα και στήσιμο του επικοινωνιακού πλάνου με καμπάνιες που θα περιλαμβάνουν social media posts και SEO ξενοδοχεικά άρθρα.

Comments


bottom of page