Από την έλευση του Airbnb, οι επιχειρηματίες του κλάδου ενοικιάσεων ή αλλιώς, Rentalpreneurs, έχουν μετατραπεί σε μια μεγάλη βιομηχανία, η αξία της οποίας αναμένεται να αγγίξει τα 170 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2020. Οι υψηλές δυνατότητες της αγοράς αλλά και η ανάγκη της για οργάνωση, πυροδότησαν την δημιουργία της HOSΤ, του πρώτου event για Rentalpreneurs και την κοινότητα των επαγγελματιών του κλάδο των τουριστικών ενοικιάσεων.
Η HOST ξεκίνησε με το όραμα να γίνει η ηγέτιδα εκδήλωση στην Ευρώπη για rentalpreneurs και επαγγελματίες του κλάδου, δίνοντάς τους την δυνατότητα να παρακολουθήσουν ειδικά σεμινάρια, επιμελημένα από κορυφαία στελέχη μεγάλων εταιρειών, όπως η Google, η Marriott, η Expedia και η HomeAway.
Φυσικά, αυτή δεν είναι μια εκδήλωση μόνο για Rentalpreneurs και hosts, αλλά γενικά για επαγγελματίες ενοικιαζόμενων καταλυμάτων για διακοπές, όπως βίλες, μικρά και μεσαία ξενοδοχεία, αλλά και μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες. Όλα καλά μέχρι εδώ, αλλά πιθανόν να αναρωτιέστε «τι θα κερδίσω εγώ από όλο αυτό;».
*Sponsored
Terrapinn: εκδηλώσεις που εμπνέουν και μεταμορφώνουν επιχειρήσεις
Πάνω από 30 χρόνια τώρα, η Terrapinn χρησιμοποιεί τον παγκόσμιο αντίκτυπό της προκειμένου να ενώσει καινοτόμους επιχειρηματίες, επαγγελματίες που διαταράσσουν το status quo, αλλά και παράγοντες της αλλαγής, φέρνοντας στο προσκήνιο την τεχνολογία, την στρατηγική και τις προσωπικότητες που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο συνεργάζεται ο κόσμος. Οι κορυφαίες εκδηλώσεις τους στοχεύουν να μοιράσουν γνώση και τεχνογνωσία σε διάφορα πεδία, από τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στην Αφρική μέχρι τις πληρωμές και το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ασία.
Μέχρι στιγμής, η Terrappin έχει επιμεληθεί 557 εκδηλώσεις σε 195 χώρες, με 25.972 ομιλητές και 3033 υποστηρικτές, ενώ τα συγκεκριμένα νούμερα συνεχώς αυξάνονται. Ο αριθμός των παρευρισκόμενων ξεπερνάει τους 232.771. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για τις εκδηλώσεις στο site της Terrapinn. Αν ενδιαφέρεστε να οργανώσετε μία εκδήλωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Terrapinn στο enquiry.uk@terrapinn.com
Επικοινωνήστε μαζί μας για να μάθετε πως μπορείτε να προωθήσετε την δική σας εκδήλωση στην Hotelier Academy.
Μάθετε πώς να μεγαλώσετε την επιχείρησή σας από τους επαγγελματίες του κλάδου
Η HOST 2019 αναμένεται να φιλοξενήσει 200 μοναδικούς ομιλητές, 100 εκθεσιακά περίπτερα, 5 συνεδριακές αίθουσες και μία ειδική ζώνη για start-ups. Επίσης, αναμένεται να παρευρεθούν 2000+ υψηλού επιπέδου επισκέπτες του κλάδου, που θα μπορούσαν να γίνουν πολύτιμα στελέχη της εταιρείας σας. Πρόκειται για έναν ιδιαίτερα αυξημένο αριθμό συμμετεχόντων, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πως είναι η πρώτη φορά που διοργανώνεται το συγκεκριμένο event.
Οι γνώσεις που μπορείτε να αποκτήσετε στην HOST είναι ποικιλόμορφες, καθώς η εκδήλωση καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεματικών. Πιο συγκεκριμένα, θα:
Έρθετε σε επαφή και θα μάθετε να χειρίζεστε τελευταίες τεχνολογίες
Αποκτήσετε νέες συνεργασίες
Αξιολογήσετε λύσεις, προμηθευτές και παρόχους
Υιοθετήσετε καινοτομίες και νέες ιδέες
Ανακαλύψετε και θα προωθήσετε καινοτόμες τεχνολογίες
200+ από τις καλύτερες παρουσιάσεις, χωρισμένες σε 5 διαφορετικές θεματικές αίθουσες
Η HOST υπόσχεται στους επισκέπτες της δύο μέρες γεμάτες με γνώση και χρήσιμη ανταλλαγή πληροφοριών, καθώς θα πραγματοποιηθούν πάνω από 200 κορυφαίες παρουσιάσεις στις πέντε διαφορετικές και θεματικές σκηνές της. Οι παρουσιάσεις θα ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες:
Επιχειρησιακή στρατηγική και ανάπτυξη
Τεχνολογία και καινοτομία
Marketing
Διανομή και πωλήσεις
Κανονισμοί, οικονομικά και φορολογία
Επιχειρηματικές συνεργασίες
Στην σκηνή της Επιχειρησιακής Στρατηγικής και Ανάπτυξης, ειδικοί θα αναλύσουν την δυναμική της αγοράς καθώς και νέες πληροφορίες που έρχονται από την Ευρώπη και την Βόρεια Αμερική. Θα δείτε επίσης πώς μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι μεσίτες προσθέτουν αξία σε ένα προϊόν. Φυσικά, η δυναμική της αγοράς θα αποτελέσει βασικό άξονα όλων των παρουσιάσεων.
Στον τομέα Τεχνολογία και καινοτομία, θα έρθετε σε επαφή με νέες τεχνολογίες και καινοτομίες και θα ανακαλύψετε πώς αυτές μπορούν να επηρεάσουν την επιχείρησή σας. Θα μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε big data και αναλύσεις, έτσι ώστε να πάρετε τις κατάλληλες αποφάσεις για την επιχείρησή σας. Επιπλέον, θα μάθετε για τις διαδραστικές ιστοσελίδες, τα συστήματα διαχείρισης turnkey με βάση το cloud, τα αυτοματοποιημένα λογισμικά βελτιστοποίησης εσόδων, τα συστήματα αυτοματισμού κατοικίας και, τέλος, τα συστήματα επαλήθευσης πελατών.
Στον τομέα του Marketing, της διανομής και των πωλήσεων, θα μάθετε όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με το branding και τις προτάσεις για τους πελάτες σας. Επιπρόσθετα, θα καλυφθούν θέματα για το πώς θα κάνετε το κατάλυμά σας να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, αλλά και πώς να δημιουργήσετε marketing στρατηγική βασισμένη στο σωστό περιεχόμενο που θα στοχεύει στους σωστούς πελάτες. Η εξυπηρέτηση πελατών, το ψηφιακό marketing, το marketing αναζητήσεων και η δημιουργία ιστοσελίδων, θα αναλυθούν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.
Οι παρουσιάσεις σχετικά με τους κανονισμούς λειτουργίας, τα οικονομικά και την φορολογία θα σας δώσουν μία ιδέα για το πώς οι κανονισμοί και η φορολογία μπορούν να επηρεάσουν το μέλλον της επιχείρησής σας. Αυτές οι πολύ σημαντικές παρουσιάσεις θα σας δώσουν μία σειρά από πολύτιμες οικονομικές λύσεις, θα σας μάθουν πώς να προγραμματίζετε αποτελεσματικά την φορολογία και πώς να αποφεύγετε τυχόν απάτες.
Οι παρουσιάσεις αφιερωμένες στις επιχειρηματικές συνεργασίες θα σας βοηθήσουν να μεγιστοποιήσετε την αξία των συνεργατών σας και θα σας δώσουν μερικές επαγγελματικές συμβουλές για το πώς να διαχειριστείτε τους managers. Επίσης, θα έρθετε σε επαφή με πιθανούς συνεργάτες και θα γνωρίσετε επιλεγμένους τεχνολογικούς παρόχους.
Όπως είναι ήδη ξεκάθαρο, το event της HOST θα είναι γεμάτο με πληροφορία — τόση που, από ό,τι φαίνεται, θα είναι αδύνατον για έναν άνθρωπο να την παρακολουθήσει ή να την επεξεργαστεί όλη. Γι’ αυτό, προτείνουμε να οργανώσετε ένα επαγγελματικό ταξίδι και με την υπόλοιπη ομάδα της εταιρείας σας που σχετίζεται με αυτές τις θεματικές, έτσι ώστε να καταφέρετε όλοι μαζί να επωφεληθείτε όλης της πληροφορίας που θα λάβετε μέσα από αυτήν την μοναδική εκδήλωση.
Start–Up Ζώνη: Αναγνωρισιμότητα, Επιχορηγήσεις και Networking για καινοτόμες τεχνολογικές εταιρείες.
Η ζώνη των Start–Ups είναι το τέλειο μέρος για νεοσύστατες επιχειρήσεις, καθώς θα είναι γεμάτη με πιθανούς επενδυτές που αναζητούν το επόμενο «next-best thing», διεθνή ειδησεογραφικά μέσα που ψάχνουν νέα θέματα να παρουσιάσουν και εταιρείες που ενδιαφέρονται για συνεργάτες ή/και εξαγορές. Υπάρχουν μόνο 20 θέσεις διαθέσιμες, τις οποίες η ομάδα της HOST θα επιλέξει πώς θα τις καλύψει.
Φυσικά, το networking ξεκινάει πολύ πριν την πραγματοποίηση του event — και συγκεκριμένα μόλις ολοκληρώσετε την εγγραφή σας μέσω της εφαρμογής της HOST. Εκεί, μπορείτε να μιλήσετε με πιθανούς ενδιαφερόμενους και να κανονίσετε προσωπικές συναντήσεις με σημαντικούς συνεργάτες.
Εάν είστε ένα δυναμικό και καινοτόμο start-up, σας συνιστούμε να συμπληρώσετε αυτήν την φόρμα και ίσως να γίνετε μια από τις 20 εταιρείες που θα παρουσιαστούν φέτος στην Start-Up Zone της HOST!
HOST 2019: Πότε, πού & πώς να πάρετε το εισιτήριό σας
Η HOST θα διεξαχθεί στο πανέμορφο Islington και πιο συγκεκριμένα στο Business Design Centre — το πιο στιλάτο εκθεσιακό κέντρο του Ηνωμένου Βασιλείου. Η έκθεση θα διαρκέσει 2 ημέρες, από τις 31 Οκτωβρίου 2019 έως την 1 Νοεμβρίου 2019 (Πέμπτη – Παρασκευή). Καθώς ο χώρος βρίσκεται στην καρδιά του Islington, είναι εύκολα προσβάσιμος από το κεντρικό Λονδίνο με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Για διευκόλυνσή σας, μπορείτε να μείνετε στο κοντινό, τεσσάρων αστέρων Hilton London – Angel Islington, το οποίο προσφέρει ειδική έκπτωση για τους επισκέπτες της HOST, και βρίσκεται λιγότερο από 5 λεπτά με τα πόδια από τον εκθεσιακό χώρο. Η Είσοδος είναι Ελεύθερη και μπορείτε να πάρετε τα εισιτήριά σας από εδώ:
Comments