top of page

Πως να δημιουργήσετε ενδιαφέρον Χριστουγεννιάτικο περιεχόμενο για το Ξενοδοχείο σας


Ο Πάρης Σκλάβος, μοιράζεται με τη Hotelier Academy οκτώ χρήσιμα tips, που θα ενισχύσουν τη Χριστουγεννιάτικη προώθηση του Ξενοδοχείου σας


Χριστούγεννα. Μια περίοδος γιορτής, χαρούμενων events, αλλά και ενός ιδιαίτερα απαιτητικού προγράμματος, που χρειάζεται μεγάλη προετοιμασία και ανάπτυξη. Και δεν είναι μόνο αυτό. Τα Χριστούγεννα είναι μια περίοδος μεγάλων ευκαιριών: να ξεχωρίσει το ξενοδοχείο σας ανάμεσα στα άλλα καταλύματα της περιοχής σας, αλλά και να δημιουργήσει ένα μοναδικό σύνολο εμπειριών, που θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στη μνήμη των πελατών σας.


Για να το πετύχει αυτό, κάθε Ξενοδόχος χρειάζεται ένα ξεκάθαρο στρατηγικό πλάνο, που θα τον βοηθήσει να εισάγει το γιορτινό κλίμα μέσα στο ξενοδοχείο του. Αυτό, πρακτικά, σημαίνει ότι το κάθε κατάλυμα θα πρέπει να δημιουργήσει υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, το οποίο θα χρησιμοποιήσει προκειμένου να δώσει το μήνυμα σε όλους τους ταξιδιώτες, με τον πιο διασκεδαστικό και επιδραστικό τρόπο.


Όμως, πριν ξεκινήσουμε να αναλύουμε τις συμβουλές και τις προτάσεις μας, θα πρέπει να τονίσουμε το πιο σημαντικό βήμα, που πρέπει να προηγηθεί όλων των άλλων: Η προετοιμασία. Προετοιμασία σημαίνει ότι θα πρέπει να καθίσετε με την ομάδα σας και να εξετάσετε τα χαρακτηριστικά των πελατών σας, να δείτε τι είναι αυτό που αναζητούν κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων, ποιες κινήσεις κάνατε την προηγούμενη χρονιά και κατά πόσο οι κινήσεις αυτές ήταν αποτελεσματικές. Αφού έχετε ξεκάθαρες απαντήσεις για όλα τα παραπάνω, τότε είστε έτοιμοι να αρχίσετε να ακολουθείτε τα παρακάτω tips, να δημιουργήσετε τα re-marketing κοινά σας και να επικοινωνήσετε το γιορτινό σας περιεχόμενο με τους ταξιδιώτες σε όλον τον κόσμο.



 


*Sponsored

The Hotel Content Company





Με τον πληθωρισμό να επηρεάζει άμεσα τον ξενοδοχειακό κλάδο, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τις στρατηγικές τους, ώστε να να αποφύγουν τις προκλήσεις και να αξιοποιήσουν τις νέες ευκαιρίες που προκύπτουν.

Το The Hotel Content Company είναι το πρώτο brand που εξειδικεύεται στη δημιουργία εντυπωσιακού ξενοδοχειακού περιεχομένου. Συνδυάζοντας την ξενοδοχειακή τεχνογνωσία, την υψηλή αισθητική και την αυξημένη γνώση SEO, το The Hotel Content Company έχει καθορίσει μια σειρά από υπηρεσίες δημιουργίας περιεχομένου που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες του καταλύματός σας, καθώς μπορούν να εφαρμοστούν τόσο στα online, όσο και στα offline κανάλια πώλησής σας.

Βρείτε τις υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες σας και εμπιστευθείτε τους Ηospitality Εxperts του The Hotel Content Company για να χτίσετε μια δυναμική στρατηγική περιεχομένου, που θα ενισχύσει σημαντικά την κερδοφορία της επιχείρησής σας. Δείτε κάποιες από τις υπηρεσίες:

  1. Ξενοδοχειακό περιεχόμενο website

  2. Ξενοδοχειακά social media

  3. Ξενοδοχειακά newsletter

  4. Ξενοδοχειακά SEO άρθρα

  5. Προδιαγραφή ξενοδοχειακής φωτογράφισης



 



1. Χριστουγεννιάτικη Διακόσμηση: Η βάση όλου του content σας.


Η Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση του ξενοδοχείου σας, αποτελεί το ‘θεμέλιο λίθο’ της στοχευμένης καμπάνιας σας. Θα πρέπει να φροντίσετε ώστε η ατμόσφαιρα μέσα στο ξενοδοχείο σας να είναι τόσο ζεστή, όμορφη και γιορτινή, που θα παρακινεί τους πελάτες σας να την μοιραστούν στα social media τους. Θα πρέπει επίσης να έχετε κατά νου ότι ‘απλά ένα Χριστουγεννιάτικο δέντρο στο lobby’, δεν είναι αρκετό. Θα πρέπει να αντιμετωπίσετε με σοβαρότητα τη διακόσμηση του καταλύματος και να δημιουργήσετε κάτι πραγματικά μοναδικό, που οι πελάτες σας θα το θυμούνται για πάντα.


Smart Tip: Δημιουργήστε ιδιαίτερες Instagrammable Χριστουγεννιάτικες γωνίες με ευφάνταστες διακοσμήσεις ή ακόμα και Χριστουγεννιάτικα μηνύματα και ευχές, όπου οι καλεσμένοι σας θα μπορούν να βγάζουν τις γιορτινές τους selfies. Ακόμα, εάν είστε ένα οικογενειακό ξενοδοχείο, μπορείτε να έχετε έναν Άγιο Βασίλη στο lobby του ξενοδοχείου για κάποιες ώρες κάθε μέρα, έτσι ώστε οι μικρότεροι καλεσμένοι σας να φωτογραφίζονται μαζί του.

2. Χριστουγεννιάτικη φωτογράφιση: Μια εικόνα, χίλιες λέξεις.


Photo Credits: W Verbier, Bagnes, Switzerland

Προγραμματίστε έγκαιρα την καμπάνια της επόμενης χρονιάς, αποτυπώνοντας τη μοναδική γιορτινή ατμόσφαιρα που έχετε δημιουργήσει στο ξενοδοχείο σας, μέσω μιας θεματικής επαγγελματικής φωτογράφισης. Οι φωτογραφίες αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην καμπάνια της επόμενης χρονιάς (ή ακόμα και της τρέχουσας, αν η φωτογράφιση πραγματοποιηθεί σχετικά νωρίς), επιτρέποντάς σας να διαδώσετε τη Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα που δημιουργείτε στο κατάλυμά σας, στην άλλη άκρη της γης. Μην ξεχνάτε ότι ‘μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις’, συνεπώς επενδύστε σωστά έτσι ώστε να λάβετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Smart Tip: Οι real-time φωτογραφίες τραβηγμένες με κινητά τηλέφωνα, μπορούν να έχουν τεράστια επίδραση σε τωρινούς και μελλοντικούς σας πελάτες — μερικές φορές ακόμα και μεγαλύτερη σε σχέση με τις επαγγελματικές φωτογραφίες! Και αυτό, γιατί οι άνθρωποι ταυτίζονται πολύ ευκολότερα με εικόνες που αποτυπώνουν τη ‘στιγμή’ και την πραγματική εμπειρία μέσα στο ξενοδοχείο. Από την άλλη, αυτές είναι φωτογραφίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε άμεσα, χωρίς να χρειαστεί να περιμένετε έναν ολόκληρο χρόνο για να τις μοιραστείτε με το κοινό σας.

3. Social Media Strategy: Τα διάφορα προφίλ σας είναι η ψηφιακή ‘βιτρίνα’ του ξενοδοχείου σας.


Sacher Hotels Facebook profile, on December 12, 2018

Sacher Hotels Facebook profile, on December 12, 2018


  1. Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση; ✓Έτοιμη.

  2. Ειδική φωτογράφιση; ✓Έτοιμη.

Το μόνο που απομένει τώρα, είναι να επικοινωνήσετε το περιεχόμενό σας σε πιθανούς πελάτες. Αλλάξτε την cover photo και ‘ντύστε’ τα προφίλ σας με γιορτινά θέματα και χρώματα. Χρησιμοποιήστε έξυπνα μηνύματα και επιδραστικές φωτογραφίες, για να δημιουργήσετε επιτυχημένες διαφημίσεις οι οποίες θα στοχεύουν τα re-marketing κοινά σας και θα φέρνουν περισσότερες επισκέψεις και κρατήσεις στο ξενοδοχείο σας.

Οι ερασιτεχνικές σας φωτογραφίες & video μπορούν να χρησιμοποιηθούν στα Instagram stories & posts, και να μοιραστούν με τους ταξιδιώτες την ξεχωριστή γιορτινή διάθεση του καταλύματός σας. Επίσης, μην ξεχνάτε τα newsletters! Στήστε συναρπαστικά newsletters, ‘ντυμένα’ στο κόκκινα και τα χρυσά, και στείλτε τα στους παλιούς σας πελάτες. Είναι βέβαιο ότι θα τα λατρέψουν και θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα το γεγονός ότι ετοιμάσατε αυτό το εξαιρετικό content ειδικά για εκείνους.


Smart Tip: Δημιουργήστε το δικό σας Social Media holiday #hashtag, φροντίζοντας ώστε να είναι εύκολα κατανοητό και αξιομνημόνευτο, ώστε οι πελάτες σας να αρχίσουν άμεσα να το χρησιμοποιούν. Επίσης, οι ειδικές γωνίες Instagram μέσα στο ξενοδοχείο σας θα είναι τώρα στην πιο δημοφιλή τους περίοδο, αφού οι πελάτες σας θα έχουν ήδη αρχίσει να φωτογραφίζονται εκεί και να ανεβάζουν τις φωτογραφίες, χρησιμοποιώντας το ειδικό σας hashtag.

4. Γιορτινό Housekeeping: Μοιραστείτε έμπνευση και ενθουσιασμό.



Το housekeeping είναι αναμφίβολα ένα από τα σημαντικότερα τμήματα σε ένα ξενοδοχείο, που μπορούν να ανεβάσουν (ή να καταρρακώσουν) τη φήμη του. Είναι, επίσης, ένα από τα λίγα τμήματα, που σας επιτρέπουν να κάνετε μικρές ‘εκπλήξεις’ στους πελάτες σας, που θα τους αναβαθμίσουν τη συνολική εμπειρία διαμονής. Κατά τη διάρκεια της Χριστουγεννιάτικης περιόδου, μπορείτε να ζητήσετε από το προσωπικό του housekeeping σας να βάζει μικρές, Χριστουγεννιάτικες ‘πινελιές’ στα δωμάτια, μετά τον καθαρισμό τους.


Για παράδειγμα, μπορείτε να προσφέρετε καθημερινά μια Χριστουγεννιάτικη λιχουδιά σε όλους τους πελάτες, ή να τοποθετείτε μια μικρή χριστουγεννιάτικη κάρτα (με το λογότυπο και τις φωτογραφίες του ξενοδοχείου σας), με ευχές για ‘Καλές Γιορτές’. Μπορείτε ακόμα να διαδώσετε τoν κοινωνικά ευαισθητοποιημένο χαρακτήρα του καταλύματός σας, ενημερώνοντας τους καλεσμένους σας ότι μέρος από την αξία της κράτησής τους θα δοθεί σε ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα για παιδιά, έτσι ώστε ‘όλα τα παιδιά του κόσμου να φορέσουν το πιο ζεστό τους χαμόγελο αυτά τα Χριστούγεννα’.


Smart Tip: Φροντίστε αυτές οι γιορτινές ‘πινελιές’ να είναι όσο πιο εγκάρδιες και όμορφες γίνεται, έτσι ώστε να έχουν περισσότερες πιθανότητες να φωτογραφηθούν και να κοινοποιηθούν από τους πελάτες σας στα social media.

5. Ειδικό Χριστουγεννιάτικο μενού: Φέρτε το γιορτινό πνεύμα στα εστιατόριά σας.


Photo Credits: Hotel Quinta das Lagrimas, Coimbra, Portugal

Εκτός από τη συνολική γιορτινή ατμόσφαιρα στο ξενοδοχείο σας, μπορείτε να ζητήσετε από το Σεφ σας να ετοιμάσει ένα ειδικό, γιορτινό μενού, το οποίο θα προσφέρεται μόνο κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Με λίγη φαντασία και με έναν ταλαντούχο Σεφ, μπορείτε ακόμα και να δημιουργήσετε πιάτα που θα μπορεί να βρει κανείς μόνο στο ξενοδοχείο σας!


Μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε τοπικές συνταγές και γεύσεις, έτσι ώστε να πετύχετε το απαραίτητο ‘δέσιμο’ με την τοπική κουλτούρα. Έτσι, όπως στην Ελλάδα τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες δεν μπορούν να λείπουν από κανένα Χριστουγεννιάτικο μενού, έτσι και σε ένα ξενοδοχείο στο Ηνωμένο Βασίλειο δεν θα λείπει η Christmas Pudding, ή σε ένα ξενοδοχείο της κεντρικής Ευρώπης δεν θα λείπει το ζεστό κρασί — το γνωστό glühwein.


Smart Tip: Ασφαλώς, θα πρέπει να εκτυπώσετε ειδικούς Χριστουγεννιάτικους καταλόγους, παρουσιάζοντας το ειδικό γιορτινό σας μενού. Όσο πιο ελκυστική είναι η παρουσίασή του, τόσο περισσότερες πωλήσεις θα έχετε!

6. Special Events & Προσφορές: Μετατρέψτε το ξενοδοχείο σας σε ένα Χριστουγεννιάτικο hot-spot!


Photo Credits: Amagi Aria Hotel, Sri Lanka

Μετατρέψτε το ξενοδοχείο σας στο χριστουγεννιάτικο hot-spot της περιοχής σας, μέσα από μια γκάμα εορταστικών events, ανοικτών στο γενικό κοινό. Φροντίστε ώστε τα events αυτά να εντάσσονται σε μια γενικότερη θεματολογία, και να μη θυμίζουν τυχαία events που απλά έτυχε να λάβουν μέρος στο ίδιο venue. Προδιαγράψτε ιδιαίτερα Χριστουγεννιάτικα concepts που μπορεί να υποστηρίξει το ξενοδοχείο σας, βάσει των χαρακτηριστικών του πελατολογίου του.

Παράλληλα, δημιουργήστε ειδικές Χριστουγεννιάτικες προσφορές που μπορούν να προσελκύσουν περισσότερους ταξιδιώτες στο κατάλυμά σας — όχι μόνο κατά τη διάρκεια της γιορτινής περιόδου, αλλά και καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Άλλωστε, όλοι αγαπάνε τις εκπτώσεις, και ειδικά σε μια περίοδο όπως τα Χριστούγεννα, που οι ταξιδιώτες έχουν την τάση να ξοδεύουν περισσότερα για τον εαυτό τους αλλά και για τα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Smart tip: Ξεκινήστε τη Χριστουγεννιάτικη προσφορά σας τουλάχιστον 2-3 μήνες πριν τα Χριστούγεννα, εξασφαλίζοντας μια fully-booked εορταστική περίοδο για το ξενοδοχείο σας!

7. Spread the word: Δημοσιεύστε ειδικό περιεχόμενο σε τρίτα websites.

Η δημοσίευση πρωτότυπου περιεχομένου σε τρίτα websites, είναι πάντα ένας έξυπνος τρόπος προώθησης και τοποθέτησης ενός ξενοδοχείου. Προσπαθήστε να βρείτε ιστοσελίδες που θα ήθελαν να δημοσιεύσουν το περιεχόμενό σας, ή ζητήστε από μια content creating πλατφόρμα να δημιουργήσει για εσάς πρωτότυπο περιεχόμενο, το οποίο θα προωθηθεί σε αγορές που δεν έχετε ακόμα στοχεύσει. Εξάλλου, όλοι αγαπάνε τα Χριστούγεννα και τα ξενοδοχεία που ‘μπαίνουν’ άμεσα στο γιορτινό κλίμα.

Smart Tip: Εάν έχετε τους δικούς σας content creators, ζητήστε τους να γράψουν κάποια θεματικά άρθρα, τα οποία θα αποστείλετε σε bloggers και τρίτα websites. Η δημοσίευση σε αυτές τις σελίδες, θα φέρει πολύτιμα back-links προς το δικό σας website, κάτι το οποίο θα ενισχύσει σημαντικά την SEO τοποθέτησή σας στη Google ή σε παρόμοιες μηχανές αναζήτησης. Σαφώς, η ενίσχυση του SEO βοηθάει και στη συνολική τοποθέτηση του ξενοδοχείου σας στον παγκόσμιο ιστό.

8. Ho Ho Ho: Στείλτε ειδικά δώρα στους πιο πιστούς σας πελάτες και στενότερους συνεργάτες.


Χριστουγεννιάτικο δώρο από το Patmos Eye | Traditional Luxury Villas

Χριστουγεννιάτικο δώρο από το Patmos Eye | Traditional Luxury Villas


Τα Χριστούγεννα, εκτός από μια περίοδος γιορτής και θεματικών events, είναι και μια περίοδος για δώρα. Κάντε ένα μικρό δώρο στους πιο πιστούς σας πελάτες αλλά και στους στενότερούς σας συνεργάτες, στέλνοντάς τους μια ειδική Χριστουγεννιάτικη κάρτα με ευχές για ‘Καλές Γιορτές’. Αν θέλετε να το πάτε ένα βήμα παραπέρα, μην στείλετε απλά μια κάρτα, αλλά συμπεριλάβετε και μικρά δώρα, όπως για παράδειγμα ιδιαίτερα Χριστουγεννιάτικα στολίδια ή γούρια. Εάν, μάλιστα, το δώρο σας είναι χειροποίητο, τότε η εκτίμηση θα ανέβει κατακόρυφα!

Smart Tip: Στείλτε κάτι μοναδικό, εμπνευσμένο από την τοπική σας κουλτούρα, έτσι ώστε να αυξήσετε τις πιθανότητες οι παραλήπτες να το φωτογραφίσουν και να το μοιραστούν στα social media τους. Κάτι τέτοιο θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη συνολική σας τοποθέτηση στην αγορά.


 


*Sponsored

Το Travel by Interest σάς εύχεται Καλές Γιορτές!


Το Travel by Interest είναι μια εξειδικευμένη πλατφόρμα δημιουργίας περιεχομένου, που μπορεί να αναπτύξει νέο και πρωτότυπο περιεχόμενο για το ξενοδοχείο σας, το οποίο θα χρησιμοποιήσει για την προώθηση του καταλύματός σας σε ένα παγκόσμιο ταξιδιωτικό κοινό. Το Travel by Interest βοηθάει τους ταξιδιώτες να βρουν το κατάλληλο ξενοδοχείο για εκείνους, ταξινομώντας και παρουσιάζοντας τα ξενοδοχεία σε θεματικές συλλογές, είτε βάσει εξειδικευμένων niche markets (gay, luxury, food και wellness) είτε βάσει συγκεκριμένων θεματικών ενοτήτων.

Εάν θέλετε να εντάξετε και το δικό σας ξενοδοχείο στο Travel by Interest, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@travelbyinterest.com, ή να επισκεφθείτε το www.travelbyinterest.com.


 

Τα Χριστουγεννιάτικα σχόλια της Hotelier Academy


Εάν ακολουθήσετε τις παραπάνω συμβουλές από το Travel by Interest, θα καταφέρετε, όχι μόνο να δημιουργήσετε μια μοναδική εορταστική ατμόσφαιρα στο ξενοδοχείο σας, αλλά και να μοιραστείτε τις προσπάθειές σας με παλιούς, τωρινούς και μελλοντικούς σας πελάτες. Μην ξεχνάτε ότι οποιαδήποτε παρέμβαση κάνετε μέσα στο ξενοδοχείο σας, επηρεάζει σημαντικά τη συνολική εμπειρία διαμονής του πελάτη. Παράλληλα, θα πρέπει να θυμάστε ότι οι μέθοδοι και τα μηνύματα που χρησιμοποιείτε για να μοιράζεστε τη Χριστουγεννιάτική σας διάθεση, μπορούν να φέρουν περισσότερες πωλήσεις στο κατάλυμά σας, όχι μόνο κατά τη διάρκεια των γιορτών, αλλά και καθ’ όλη τη διάρκεια του νέου έτους.


Εάν, λοιπόν, κάνετε ένα σωστό πλάνο και προγραμματίσετε τις διάφορες ενέργειες που θέλετε να κάνετε τουλάχιστον 2 μήνες πιο πριν, τότε θα είστε σε θέση να χαλαρώσετε πραγματικά και να απολαύσετε τις μέρες των Χριστουγέννων, βλέποντας το κατάλυμά σας γεμάτο με κόσμο και τους πελάτες σας απόλυτα χαρούμενους και ικανοποιημένους!


***Οι φωτογραφίες που έχουν χρησιμοποιηθεί στο άρθρο, προέρχονται από συνεργαζόμενα ξενοδοχεία του Travel by Interest. ***Article Main Photo Credits: W Verbier, Bagnes, Switzerland


Commentaires


bottom of page