Με την εξέλιξη της Gay κοινότητας σε παγκόσμιο επίπεδο, υπάρχει άμεση αλλαγή και στις συνήθειες των ταξιδιωτών. Ειδικά σε προορισμούς όπου υπάρχει έμπρακτο Gay acceptance, όπως η Ελλάδα, βλέπουμε την τάση των ταξιδιωτών να επιθυμούν να ανακαλύψουν όλο και περισσότερο τη χώρα και να αναζητούν νέους προορισμούς, πέρα από τους ήδη δημοφιλείς και διαδεδομένους. Το γεγονός αυτό, παρουσιάζει μια μοναδική ευκαιρία για τα ξενοδοχεία, τα οποία όμως, εκτός από τις ενέργειες στόχευσης που θα πραγματοποιήσουν, θα πρέπει να είναι και έτοιμα να παρέχουν ένα υψηλής ποιότητας Service.
Νέα facts σε σχέση με το gay ταξιδιωτικό κοινό:
To gay κοινό, μετατρέπεται σε δυναμικό repeating audience, ειδικά για προορισμούς με υψηλό gay acceptance.
Οι gay οικογένειες με παιδιά προτιμούν τα παραδοσιακά “Family Ξενοδοχεία”, γεγονός που απαιτεί εξοικείωση από τους ξενοδόχους.
Το πολιτικό περιβάλλον και τα επίπεδα ασφαλείας του προορισμού, επηρεάζουν σημαντικά την απόφαση των gay ταξιδιωτών.
Το “Gay Couple Travelling” δείχνει ιδιαίτερα αυξητικές τάσεις, κάνοντας αναγκαία την απεικόνισή του στις διάφορες καμπάνιες
Η Ελλάδα φιγουράρει υψηλά στις προτιμήσεις των gay ταξιδιωτών, με ολοένα και περισσότερους προορισμούς να προστίθενται στην λίστα. Η Αθήνα εμφανίζει τη σημαντικότερη αύξηση, καθώς, πέρα από stopover προορισμός, έχει μετατραπεί σε δυναμικό city break destination για όλο το χρόνο, γεγονός που ενισχύει τη συνολική της θέση.
Ποιοι είναι οι προορισμοί με το μεγαλύτερο gay demand στην Ελλάδα;
Καθώς η Ελλάδα θεωρείται πλέον ένας κορυφαίος gay-welcoming προορισμός, παρατηρούμε μια έντονη τάση διασποράς των gay ταξιδιωτών σε νέους και πιο εναλλακτικούς προορισμούς σε όλη την χώρα. Η Μύκονος εξακολουθεί να παίζει καθοριστικό ρόλο καθώς αποτελεί παγκόσμιο gay προορισμό, γεγονός που ενισχύει τον gay-welcoming χαρακτήρα της Ελλάδας αλλά και προσελκύει αυξημένες ροές gay ταξιδιωτών σε ολόκληρη τη χώρα. Για το λόγο αυτό, κρίνεται αναγκαίο να υπάρχει σωστή ενημέρωση των Ξενοδόχων σε σχέση με τις επιθυμίες του gay κοινού, αλλά και με τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να ωφεληθούν τα καταλύματά τους, σε επίπεδο κρατήσεων.
SMART TIP: Τα ξενοδοχεία της περιοχής επιβάλλεται να προβαίνουν σε μια πιο εξατομικευμένη στόχευση, καθώς το gay κοινό αποτελεί σημαντικό κομμάτι του τουρισμού στον προορισμό.
SMART TIP: Η στόχευση των gay ταξιδιωτών αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία καθώς, ενώ υπάρχει μεγάλο volume, υπάρχει χαμηλότερος ανταγωνισμός και άρα μπορεί να εξασφαλιστεί αξιοσημείωτο value for money στις digital καμπάνιες.
SMART TIP: Αν και στις περιοχές αυτές τώρα αρχίζει να αναπτύσσεται η ζήτηση, παρουσιάζεται μια σημαντική ευκαιρία που θα μπορούσε να αποτελέσει σημείο αναφοράς της στρατηγικής των πωλήσεων ενός ξενοδοχείου, αφού το gay κοινό έχει ισχυρό word of mouth.
Τι ψάχνουν οι gay ταξιδιώτες κατά τις αναζητήσεις τους για την Ελλλάδα;
Οι αναζητήσεις των ταξιδιωτών φανερώνουν όχι μόνο τις προτιμήσεις τους αλλά και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται για την στόχευσή τους. Όσον αφορά τις gay αναζητήσεις στην Ελλάδα, είναι σαφές ότι ο όρος “gay beach” πρωτοστατεί, δίνοντας μια μοναδική ευκαιρία τοποθέτησης στα ξενοδοχεία παραλίας.
Αξιοσημείωτο είναι ότι το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μία αύξηση στις αναζητήσεις σχετικά με το Gay Marriage in Greece, γεγονός που καταδεικνύει την ευκαιρία που προκύπτει για τους gay γάμους στα ξενοδοχεία – κάτι που αναμφισβήτητα μπορεί να εξασφαλίσει σημαντικά έσοδα για τα καταλύματα.
Τέλος, στις σχετικές αναζητήσεις φαίνεται να ξεχωρίζουν η Αθήνα, η Μύκονος, η Κρήτη και η Σαντορίνη, που αποτελούν τους κορυφαίους προορισμούς σύμφωνα με τα υπάρχοντα στατιστικά.
SMART TIP: Γνωρίζοντας τις λέξεις-κλειδιά που ψάχνουν οι ταξιδιώτες, μπορείτε να:
Εμπλουτίσετε το περιεχόμενο του δικού σας ξενοδοχειακού website, έτσι ώστε να μπορείτε να εφαρμόσετε τα keywords αυτά στο search engine optimization.
Δημοσιεύσετε σχετικά άρθρα σε τρίτα websites (όπως το Travel by Interest) με σχετική με τα keywords θεματολογία, έτσι ώστε να διεκδικήσετε πιο δυναμικά οργανικά αποτελέσματα.
Με την προϋπόθεση της ύπαρξης του αντίστοιχου περιεχομένου, να τρέξετε αποτελεσματικές AdWords Campaigns, με καλύτερο quality score άρα και χαμηλότερο κόστος.
Πώς τα ξενοδοχεία που βρίσκονται σε εναλλακτικούς προορισμούς χωρίς gay demand, μπορούν να προσελκύσουν gay κοινό;
Όπως έχει επισημανθεί, το gay κοινό τείνει να ανακαλύπτει ολοένα και περισσότερους προορισμούς όταν υπάρχει ικανοποιητικό gay acceptance – όπως συμβαίνει και στην περίπτωση της Ελλάδας. Στην περίπτωση λοιπόν της Ελλάδας, έχει παρατηρηθεί ότι ο gay ταξιδιώτης συνηθίζει να συνδυάζει έναν top προορισμό με μια λιγότερο δημοφιλή και εναλλακτικ’η περιοχή. Το γεγονός αυτό, δίνει μια σημαντική προοπτική για τα ξενοδοχεία που βρίσκονται σε αντιστοιχους προορισμούς.
Πώς μπορούν όμως τα ξενοδοχεία να κάνουν στόχευση του gay κοινού;
Δημιουργώντας περιεχόμενο και στοχεύοντας terms που είναι κοντινά στον προορισμό. Για παράδειγμα, το Travel by Interest βοήθησε ξενοδοχεία που βρίσκονται σε εναλλακτικούς προορισμούς, μέσω του άρθρου που δημοσίευσε στο Gay Star News με τίτλο Gay September in Greece. Στο συγκεκριμένο άρθρο, τα ξενοδοχεία προωθήθηκαν στοχεύοντας το keyword ‘gay greece’ και κάνοντας αναφορά και σε δημοφιλείς προορισμούς.
Συμμετέχοντας σε ειδικές συλλογές με επιλεγμένα ξενοδοχεία για gay ταξιδιώτες.
Δημιουργώντας ενδιαφέρον φωτογραφικό υλικό και συμμετέχοντας σε related listings. Για παράδειγμα, η φωτογράφιση του Diles & Rinies στην Τήνο, δίνει έμφαση και στον άντρα, δημιουργώντας μεγάλο engagement με το gay κοινό.
Τα Top 5 ξενοδοχεία για gay ταξιδιώτες στην Ελλάδα, σύμφωνα με το Travel by Interest
1. Mykonos Theoxenia, Χώρα Μύκονος
2. Thalassa Beach Resort, Χανιά, Κρήτη
3. Domes Noruz Chania, Χανιά, Κρήτη
4. Canaves Oia Hotel, Οία, Σαντορίνη
5. Esperos Village Blue & Spa, Φαληράκι, Ρόδος
SMART TIP: Το Travel by Interest αποτελεί ένα από τα δυναμικότερα listings για τα ξενοδοχεία που θέλουν να στοχεύσουν το gay κοινό και να αποκτήσουν άμεσες κρατήσεις.
Δημιουργήστε το δωρεάν προφίλ του ξενοδοχείου σας στο www.travelbyinterest.com Ξεκινήστε εδώ
Ενεργοποιήστε ανά πάσα στιγμή τις Search καμπάνιες έτσι ώστε να προσεγγίσετε περισσότερους ταξιδιώτες που ψάχνουν για την περιοχή σας. Δείτε περισσότερα εδώ.
Οι Hotel Editors του Travel by Interest μπορούν να δημιουργήσουν ένα ειδικό άρθρο για τοξενοδοχείο σας, στοχεύοντας ειδικά keywords που ψάχνει το gay κοινό για την περιοχή σας. Δείτε εδώ λεπτομέρειες.
Αν θέλετε περισσότερες συμβουλές για την στόχευση του gay κοινού, επικοινωνήστε με τον κύριο Κώστα Παπαπάνο στο kostas@travelbyinterest.com.
コメント