Παρόλο που κανείς δεν μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια τις συνολικές ζημίες, αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι τα ξενοδοχεία και οι επιχειρήσεις του ταξιδιωτικού κλάδου, που υπολογίζουν σε ταξιδιώτες από την Ιταλία, την Κίνα και άλλες χώρες της Ασίας, πρέπει να αναζητήσουν άλλες πηγές για να καλύψουν τυχόν μείωση των εσόδων τους από αυτές τις χώρες.
Επιπλέον, ίσως ακούσατε την περασμένη εβδομάδα ότι τα σημαντικότερα εθνικά και διεθνή συνέδρια και εκθέσεις σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη ή θα ακυρωθούν/αναβληθούν ως προληπτικό μέτρο για τον περιορισμό της περαιτέρω εξάπλωσης του ιού. Τα κύρια ΟΤΑs πραγματοποιούν τώρα προσαρμογές στα αποτελέσματά τους, αναμένοντας έως και 10% μείωση στις κρατήσεις ξενοδοχείων, μόνο για το πρώτο τρίμηνο του 2020 ως αποτέλεσμα του κορωνοϊού.
Οπότε, τι μπορούν να κάνουν οι ξενοδόχοι σήμερα για να προστατεύσουν τα έσοδα και ως εκ τούτου την επιχείρησή τους;
1. Προσαρμόστε τους όρους και τις προϋποθέσεις κράτησης για μεγαλύτερη ευελιξία.
Ανάλογα με είδος των εσόδων σας και τη διάρκεια διαμονής, εξετάστε το ενδεχόμενο κατάργησης των cancellation fees και την παροχή πιο ευέλικτων πολιτικών rebooking.
2. Επικεντρώστε τις προσπάθειες των ψηφιακών μέσων του ξενοδοχείου σας στις εγχώριες αγορές και στις αγορές με τις καλύτερες επιδόσεις.
Δώστε προτεραιότητα στις καμπάνιες σε αγορές και κοινά που έχουν ιστορικά καλύτερη απόδοση. Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία analytics, για να εξετάσετε τόσο τη συχνότητα των διαφόρων γεωγραφικών τοποθεσιών όσο και τη μέση αξία αγοράς. Αυτό θα σας δώσει μια καλή ένδειξη σχετικά με το ποιες αγορές θα σας αποφέρουν τη μεγαλύτερη απόδοση των επενδύσεών σας στα ψηφιακά μέσα.
3. Αυξήστε την επικοινωνία με τους επαναλαμβανόμενους πελάτες του ξενοδοχείου σας.
Μέσω εξατομικευμένων μηνυμάτων (email marketing) ενθαρρύνετε τους επαναλαμβανόμενους πελάτες σας να μείνουν ξανά στο ξενοδοχείο ή το resort σας. Αν και αυτό δεν είναι ούτε μια καινοτόμος ιδέα ούτε ισχύει αποκλειστικά στην επιδημία του Κορωνοϊού, είναι πράγματι ένα κρίσιμο σημείο για την επιτυχία του ξενοδοχείου σας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου κρίσης.
4. Να είστε προετοιμασμένοι για περικοπές στο ADR και flash sales.
Ανεξάρτητα από το αν το ξενοδοχείο σας συμμετέχει σε προσφορές ή εστιάζει συνήθως στην προσφορά πακέτων με βάση την εμπειρία για να προσελκύσει ταξιδιώτες, να είστε έτοιμοι να αρχίσετε να μειώνετε τις τιμές διανυκτέρευσης, προκειμένου να γεμίσετε το κενό των ακυρώσεων. Αυτό σχετίζεται άμεσα με την προηγούμενη πρότασή μας – να αυξήσετε την επικοινωνία σας με τους επαναλαμβανόμενους πελάτες σας – ώστε να μην χρειαστεί να μειώσετε σημαντικά τις τιμές σας μόνο και μόνο για να γεμίσετε τα δωμάτιά σας.
Επιπρόσθετα, εάν μας δίδαξε κάτι η οικονομική ύφεση των τελευταίων 10 ετών είναι ότι οι ξενοδόχοι οι οποίοι επέμειναν και συνέχισαν να επενδύουν στα προγράμματα μάρκετινγκ του ξενοδοχείου τους, ήταν εκείνοι που βγήκαν από την περίοδο αυτή λιγότερο επηρεασμένοι.
Η σημερινή εποχή πρόκειται για μια παρόμοια χρονική στιγμή – υψηλή αβεβαιότητα σχετικά με το πού κατευθύνεται η οικονομία, για να μην αναφέρουμε τη γενική δημόσια ασφάλεια. Η προστασία της υγείας των ανθρώπων και των οικογενειών σας είναι, βεβαίως, η κορυφαία προτεραιότητα, ωστόσο, καθώς σχετίζεται με τη λειτουργία της ξενοδοχειακής σας επιχείρησης και τη διατήρηση της εισροής εσόδων, τώρα δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να «σηκώσετε το πόδι σας από το γκάζι».
*Sponsored
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα Hotelier Tips στο ειδικό Blog section της Hotelier Academy’s.
Comments